ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

عکاسی حرفه ای از کافه ها و رستوران ها، ایده ای جذاب برای جذب مشتری

عکاسی حرفه ای از کافه ها و رستوران ها، ایده ای جذاب برای جذب مشتری

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

عکاسی حرفه ای از کافه ها و رستوران ها، ایده ای جذاب برای جذب مشتری

در روزهایی که تفریحات ما در زندگی رنگ و بوی کمتری پیدا کرده است و به دلیل فشارهای مالی و اقتصادی دیگر قادر به سفرهای جذاب نیستیم و نمی توانیم از بسیاری از تفریحات به دلیل هزینه بر بودن آنها استفاده کنیم شاید تنها گزینه ای که در دسترس ما است رفتن به رستوران و کافه ها و وقت گذراندن با کسانی است که حال دلمان را خوب می کنند. در این بین قطعا انتخاب همه افراد مکان هایی است که خلاقیت در دکوراسیون و منو و حتی نحوه پرزنت کردن خدماتشان دارند.

اگر شما هم صاحب یک کافه یا رستوان یا سفره خانه هستید و می خواهید مشتریانتان راضی باشند و هر روز به تعداد آنها اضافه شود می توانید از ایده های خلاقانه عکاسان و هنرمندان موسسه هنری و رسانه ای روژان بهره برده و منوی دیجیتال خود را با بهترین عکس های این موسسه تنظیم کنید.

مهم ترین نکات در عکاسی از منوی کافه ها کدام است؟

درک مزه غذا و نوشیدنی با خوردن ممکن است و تا خوراکی خاصی را نخوریم نمی توانیم مزه آن را درک کنیم اما اگر بخواهید بیننده و مشتری شما با دیدن عکس منوی خوراکی و غذا و نوشیدنی هایتان، آب دهنش راه بیفتد و هوش تجربه آن را بکند نیازمند دستان یک هنرمند خلاق هستید که عکس های جذابی از محصول شما خلق کند. عکاسی حرفه ای منوی رستوران و کافی شاپ ها به قدری مهم است که می تواند یک نام را به عنوان برند معروف و قابل اعتمادی در نگاه مردم به همه بشناساند.

بیشتر بخوانید:
طراحی سایت حرفه ای ، اولین قدم در دیجیتال مارکتینگ

پس اگر شما هم می خواهید این امکان را برای مشتریان تان فراهم کنید تا با دیدن عکس های منو و فضای رستوران و کافه شما مزه آن را هم حس کنند می توانید کارتان را به عکاسان و فیلمبرداران هنرمند ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان بسپارید. عکاسی منوی کافه ها و رستوران ها به نورپردازی خاص و منحصر به فردی نیاز دارد و باید با زاویه ای خاص و ویژه که تمام اجزای مدنظر مشتری را نشان می دهد گرفته شود. همچنین استفاده از عکس های دکوراتیو خلاقانه می تواند به جذابیت منوی شما کمک زیادی کند و نظم و ظرافت فکری شما را به مشتری منتقل کند.

مشاوره رایگان

عکاسی از منوی سرد و منوی گرم با همدیگر تفاوت های بسیاری دارد. در عکاسی از منوی سرد بیشتر از هر چیز دیگر، نورپردازی و زاویه ی عکس مهم است و در عکاسی از منوی گرم چیزی که بیشتر از سایر موارد مهم است استفاده از لنز ماکرو که بتواند حرارت و گرمی سوژه را در ابعاد ماکرو نشان دهد اهمیت دارد. اینها نکات بسیار جزئی و بارکی بینانه ای است که می تواند محصول شما را همانگونه که دلتان می خواهد به مشتریانتان معرفی کند.

چه نکاتی در عکاسی منوی رستوران مهم تر است؟

این سوال کاملا بستگی به نظر صاحب رستوران دارد. زمانی که شما می خواهید تمرکز روی غذا باشد و یا زمانی که می خواهید دورچین و مخلفات را بیشتر نمایش دهید عکاس با تفکرات متمایزی سوژه را عکاسی می کند. مهم تر از چگونه عکس گرفتن با چه زاویه ای عکس گرفتن است.

بیشتر بخوانید:
انتخاب سفیر برند، راه میانبر تبلیغات

دوربین ها همان فریمی را به ثبت می رسانند که عکاس می خواهد پس این نکته را فراموش نکنید که خلاقیت حرف اول را می زند. عکس شما باید مشخصات قابل فهمی داشته باشد که مشتری شما بداند این عکس مربوط به غذاها و منوهای خودتان است وگرنه کم نیستند عکس هایی که در اینترنت بارگذاری شده اند و اغلب رستورانها از آن برای منوی غذای خودشان اشتفاده می کنند.

اگر شما کار منحصر به فرد انجام می دهید پس باید عکس های شما هم منحصر به فرد باشد و مشتری متوجه شود که شما واقعا همان غذایی را روی میزش میگذارید که در منو گذاشته اید. اگر به دنبال کار خاص و یونیک در عکاسی از منوی کافه و رستوران تان هستید با ما در همه ساعات شبانه روز تماس بگیرید تا با شماره 09121089571 پاسخگوی تمام سوالات و دغدغه های شما باشیم.

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان تاکنون پروژه های متعددی را برای رستوران ها و کافه های شلوغ و صاحب نام در تهران و کیش و سایر نقاط کشور انجام داده ایم و ایده های منحصر به فردی برای این کار داریم. فرصت را برای متفاوت نشان دادن خودتان از دست ندهید و همین الان برای برند شدن کافه و رستورانتان تصمیم بگیرید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی