تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

هیمن شریف زاده – این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و آن هم انتقال درست پیام به مخاطبان است. یکی از ساده ترین آنها تبلیغ مستقیم باشد که بسیاری از صاحبان کسب و کار هم همین روش را انتخاب می کنند این روش اگرچه برای یعضی از کسب و کارهای  کوچک میتواند اثرات کوتاه مدت داشته باشد اما نمی تواند منجبر به ماندگاری پیام شود.

ترفندهایی برای فروش بیشتر در دنیای تبلیغات

بنگاه های صاحب سبک در دنیای تبلیغات کمتر از این روش ها استفاده می کنند و از انواع مختلف تبلیغ غیرمستقیم و مفهومی بهره می برند. اینکه تبلیغ غیر مستقیم چگونه باید طراحی و اجرا شود خود یک تخصص محسوب می شود اما فغلا تا اینجا این را به خاطر بسپارید که رویکرد علم یا بهتر است بگویم صنعت تبلیغات در دنیای امروز، بر روی محتوای با کیفیت و هدفمند متمرکز است. محتوایی که بتواند به صورت نامحسوس نیاز را در مخاطب ایجاد کرده و در بستر خود پیامی را به او منتقل کند که راه حل تامین نیاز خود را با استفاده از خدمات معرفی شده در آن محتوای خاص می تواند پیدا کند.

اگر به تیزرهای تبلیغاتی که در رسانه های مختلف مخصوصا تلویزیون پخش می شوند دقت کنید در می یابید که همه آنها زندگی ایده آلی را ترسیم می کنند که افراد حاضر در آن را خوشبخت و بی نیاز جلوه می دهد، سازندگان این تیزرها در واقع می خواهند این ذهنیت را در مخاطب ایجاد کنند که راه خوشبخت و بی نیاز زندگی کردن از خرید محصولات یا خدمات معرفی شده توسط تیزر آنها می گذرد و مخاطب شان می تواند با استفاده از آن محصولات به رفاه برسد. هیچ تبلیغی را نمی بینید که در محیط های کثیف و با ظاهر نامناسب و یا استفاده از آدم های ناراحت و افسرده تهیه شده باشد، تهیه کنندگان و کارگردانان این تیزرها سعی میکنند روانشناسی مردم را یاد بگیرند و بر پایه آن به انتقال مفهوم داخواهشان برسند؛ طبیعی است هر چه شناخت آنها از مردم و نیازهایشان بیشتر باشد، تاثیرگذاری بهتری هم بر جای می گذارند و موفق تر خواهند شد و در نتیجه به فروش بالاتری هم دست پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید:
در طراحی سایت باید به چه نکاتی دقت کنید؟

انواع پیامک های تبلیغاتی برای رونق کسب و کار

شاید شما هم تاکنون از انواع پیامک های تبلیغاتی برای تبلیغات و رونق کسب و کارتان استفاده کرده باشید و یا اگر آن را به عنوان روش تبلیغاتی خودتان هم مورد استفاده قرار نداده باشید روزانه تعداد قابل توجهی از این دست پیام ها را دریافت کرده اید. این روش امروزه به روشی غیر قابل اعتبار تبدیل شده است و مخاطب به عنوان دریافت کننده پیام تنها به آن دسته از پیام ها اعتماد می کند که منبع ارسال آن را بشناسد. متاسفانه ارسال پیام‌های تبلیغاتی مختلف از کانال‌های متنوع به ‌قدری افزایش یافته که به پاشنه آشیل این صنعت تبدیل شده است.

تبلیغات از آن جمله علم هایی ست که همه مردم فکر می کنند آن را به خوبی مشناسند و از ترفندهای آن آگاه هستند در حالی که اصلا اینگونه نیست. اگر دنیای پر رمز و راز تبلیغات آن قدر ساده بود که می گویند، باید تمام کسب و کارها به حد کمال می رسیدند و ترقی و درآمد سرشاری به دست می آوردند ولی در عمل می بینیم که بسیاری از مردم هرگز به رویاهایشان در بازار دست پیدا نکرده و نخواهند کرد.این دقیقا مثال نقض دید عموم در مورد تبلیغات است.مشاوره رایگانهمه میدانند که برای فروش بیشتر باید تبلیغات داشته باشند اما کمتر کسی آن را به عنوان یک علم قبول دارد و تا زمانی که صاحبان کسب و کار و محصولات مختلف به این باور نرسند که برای کسب سهم بیشتری از بازار باید یک تفکر تبلیغاتی منسجم به کمک آنها بیاید نمی توانند به هدف شان دست پیدا کنندبا توجه به سخنان این فعال تبلیغات و مارکتینگ و تجربه اکثر ما در این فضای پر چالش به این نتیجه می رسیم که شاید این علم به ظاهر ساده بوده و کشف آن غیرممکن نباشد ولی هزار توی ناشناخته در آن وجود دارد که اگر به خوبی آنها را نشناسیم تمام هزینه ای که در این مسیر خرج کرده ایم هدر می رود.

حالا تجربه هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه روژان را در این باره بخوانیم: « من تجربه زیادی را در سازمان های مختلف داشته ام و به عنوان مجری و مشاور رسانه ای شرکت های بزرگ فعالیت کرده ام بدون استثنا می توانم بگویم سازمانهایی که در تبلیغات رشد کرده اند همان هایی بودند که پذیرفته اند تبلیغات یک کار تخصصی است و نیاز به برنامه ریزی دارد، برندهای نه چندان معروفی که با استفاده از این روش ها توانستند به قطب حوزه فعالیت خود در کشور تبدیل شوند. ما معمولا در نشست های تخصصی که برای مدیران کسب و کارهای در حال رشد برگزار می کنیم از آن برندها و سیر تحول آنها مثال های بارز و مشخصی را عنوان میکنیم تا آنها بتوانند خودشان را در مسیر پیشرفت بهتر آنالیز کنند»
صنعت تبلیغات برای هر کسب و کاری راه منحصر به فردی را ارایه می کند اما در یک کلام می توان اینگونه گفت که اگر صاحب برند یا کسب و کاری می خواهد بداند تبلیغات برای او سودمند بوده است یا نه می تواند به نتیجه آن در فروش خود نگاه کند. به اعتقاد من اگر تبلیغ و معرفی یک کالا، محصول یا برند به درستی برنامه ریزی شود باید صاحب محصول را به سهم مورد انتظارش از بازار برساند.

بیشتر بخوانید:
به برند خودتان هویت ببخشید

برای درک ساده تر این موضوع باید بگویم در واقع استراتژی تبلیغات بر پایه سه اصل استوار است. نخست هدف و کیفیت محصول و خدمات قابل ارایه توسط صاحب برند و کسب و کار، دوم راه و روشی که بنگاه تبلیغاتی برای انتقال پیام انتخاب می کند و سوم بازه زمانی هدف گذاری شده برای انتقال و تثبیت پیام تبلیغاتی؛ هر گاه این سه گام درست انتخاب شوند بدون شک بازدهی شگفت انگیزی خواهد داشت. اگر میخواهید بدانید چرا تاکنون روش های تبلیغاتی شما به نتیجه داخواهتان نرسیده است کافی ست یکی به این سه موضوع نگاهی دوباره بیندازید آن وقت خواهید دید که یکی از سه رکن درست انتخاب یا اجرا نشده اند.

موسسه روژان یکی از جامع ترین برندهای تبلیغاتی کشور است که بر پایه هدف و نیاز شما و با استفاده از آنالیز میدانی اصولی و علمی از وضعیت رقبایتان می تواند راه پر فراز و نشیب افزایش فروش و درآمد بیشتر را برایتان هموارتر کرده و هزینه های تبلغیاتی تان را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

 

نویسنده: هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها