ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز زندگی نسل ما و نسل های قبل تر است. او می  گوید در این دنیای شگفت انگیز افرادی برنده می شوند و به درآمد سرشار می رسند که قاعده بازی را بلد باشند و به خوبی آن را به اجرا درآورند.

شما هم اگر به توسعه کسب و کار و افزایش درآمدتان علاقه مند هستید گفت و گوی امروز ما با مدیرعامل موسسه روژان را بخوانید تا بیشتر با مفهموم دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های این کار آشنا شوید.

آقای شریف زاده به عنوان اولین سئوال بفرمایید چرا امروزه دیجیتال مارکتینگ تا این اندازه مهم شده است؟

– تصور کنید به شما اجازه ی نصب یک بیلبورد در نقطه ای از شهر داده شده است که همه مردم شهر روزانه حداقل یکبار از آنجا عبور میکنند، شما به عنوان مالک یک کسب و کار چقدر مایل هستید روی این بیلبورد طرح اختصاصی خودتنان را منتشر کنید؟

کدام شعار و کدام محصول تان را در معرض دید همه مردم شهرتان قرار می دادید؟

دنیای وسیع فضای مجازی همان شهری است که شما میتوانید برای ساکنان آن پیام خود را به راحتی روی بیلبوردهایش  نصب کنید.

این دنیا به قدری وسیع است که تمام افرادی که می توانند جزو مشتریان شما باشند در آن حضور دارند و در عین حال آنقدر کوچک است که همه صدا و پیامتان را می شوند.

شاید حالا بهتر به پاسخ سئوالتان رسیده باشید. دیجیتال مارکتینگ بیلبورد شما برای عموم مردم است. بیلبوردی که هزینه بسیار پایینی دارد و به راحتی هم قابل دسترسی است، و در کنار همه این مزیت ها تعداد میلیونی مخاطبان دنیای دیجیتال و فضای مجازی هم آن را می بینند؛ شاید به همین دلیل است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

تعریف درست دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آیا همان تبلیغ در فضای مجازی است؟

دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده تر از تبلیغ در این فضا به شمار می رود. وقتی از واژه ی دیجیتال مارکتینگ استقاده می کنیم یعنی همزمان تمام موضوعات مرتبط با برندینگ آن هم در بستر فضای مجازی را پوشش داده ایم. معرفی با هدف فروش بیشتر محصولات، معرفی برند، بهینه سازی و سئو سایت، بازاریابی محتوایی، رپورتاژهای مختلف، ایمیل مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی از طریق هر نوع ابزار دیجیتال در فضای مجازی و …. همه زیر مجموعه ی دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرند.

 شما تجربه بالایی در برندینگ مجموعه های مختلف در کشور دارید. با توجه به این تجارب تاثیرگذاری این فضا را در برندسازی چگونه می بینید؟

من اعتقاد دارم کسی که می خواهد رشد مداوم داشته باشد نمی تواند از دنیای دیجیتال غافل شود. من چند سال گذشته به عنوان مسئول رسانه، برندینگ و تبلیغات یک بیمارستان خصوصی پروژه بزرگی را آغاز کردم. در زمان ورد من به آن مجموعه نگرش تبلیغاتی سنتی حکمرفا بود و با شیب کمی روند رشد آن مجموعه در جریان بود به طوری که با حدود 20 سال سابقه کار آن مجموعه، تعداد افرادی که اسم آن بیمارستان را شنیده یا از وجود آن اطلاع داشتند بسیار اندک بود و شهرت آن به افرادی که مشتریان آن مجموعه به حساب می آمدند محدود می شد اما با آغاز فرآیند برندسازی و از همان روزهای نخست در سال 1395 سیر تحولات آن، مدیران وقت آن بیمارستان را شگفت زده کرد و با اجرای تمام برنامه های تبلیغاتی که یکی از عمده ترین آنها حضور فعال در فضای مجازی و اجرای دیجیتال مارکتینگ بود به برند یک کشور در زمینه فعالیت خود تبدیل شد و هم اکنون نیز با این پشتوانه به فعالیت خود ادامه می دهد پس فراموش نکنید که لازمه رشد مداوم در درجه اول برنامه ریزی درست است و در درجه دوم اجرای دقیق تمام قسمت های برنامه در نظر گرفته شده.

بیشتر بخوانید:
بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

مشاوره رایگان

با این توصیف یعنی تمام کارهایی که برای اجرای پروژه برندینگ آن مجموعه انجام دادید در بستر فضای مجازی بود؟

خیر اصلا. ما از تمام ظرفیت هایی که به معرفی آن برند به عموم مردم کمک می کرد بهره گرفتیم. شاید شما هم تابلوهای متعدد آن مجموعه را در اقصی نفاط کشور دیده باشید. ما همزمان در کل کش.ر نزدیک به 200 بیلبورد برای آن بیمارستان اکران کردیم و همزمان به وسیله تولید محتوای یونیک توسط تیم ما، به بزرگ ترین بانک تولید محتوای پزشکی کشور تبدیل شد به طوری که در تمام سایت های معتبراز جمله آپارات و یوتیوب محتواهای تولیدی به نام آن مجموعه به سرعت بازنشر داده می شد و اکنون هم در حال بازنشر است تا حدی که نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار بار ویدیوهای تولیدی ما فقط درکانال اختصاصی آن بیمارستان در سایت آپارات دانلود شد و میلیونها بارهم در سایر کانال ها  بازنشر داده شد. مجموعه اقدامات سیستماتیکی که به عنوان مثال ذکر شد باعث شد که اکنون با وجود اینکه بیمارستانهای مجهزتری هم در کشور در زمینه تخصصی آن مرکز فعالیت دارند اما مردم هنوز هم آنجا را انتخاب می کنند. این همان اثر مستمر تبلیغات هدفمند است. همانگونه که آن بیمارستان از صفر به این جایگاه رسید سایر کسب و کارها هم می توانند با بهره مندی از روش های نوین تبلیغات چه در دنیای دیجیتال و چه در سایر بسترهای تبلیغاتی به رشد شگفت انگیزی برسند.

– اگر صاحبان کسب و کار و برندهای مختلف بخواهند رشد پایدار داشته باشند چه کارهایی باید انجام دهند؟ آیا شما و مجموعه روژان مسئولیت انجام این کار را مانند بیمارستانی که ذکر کردید به عهده می گیرید؟

بیشتر بخوانید:
چگونه با تبلیغات به فروش بیشتر برسیم؟

مجموعه ما تیمی کارکشته و خبره دارد. از طراحی تا اجرای کلیه کارهای مربوط به برندسازی و تبلیغات برای مجموعه های مختلف، توسط کارشناسان ما انجام شده و مشتریان ما اثرات شگفت انگیزآن را در افزایش درآمد و فروش خود مشاهده خواهند کرد. موسسه روژان جامع ترین برند تبلیغاتی کشور است که برای هر مشتری ایده ای خاص دارد و با توجه به نیازها و ظرفیت های آن برنامه ریزی تبلیغاتی انجام می دهد. مهم ترین اصل در موثر بودن تبلیغات ایجاد سود سرشار برای صاحب برند است و تجربه چندین ساله ما در این امر به کمک صاحبان محصول و کسب و کارهایی می آید که می خواهند سهم واقعی خود را از بازار به دست آورند.

به نظر شما چرا همه برنامه های تبلیغاتی موفق نمی شوند؟

اولین عامل این است که برنامه تبلیغاتی حرفه ای تنظیم و تدوین نشده است. اگر تبلیغات از ابتدا تا انتها توسط افراد باتجربه انجام گیرد بدون شک اثرات شگفت انگیزی خواهد داشت. مثال های زیادی از موفقیت پروژه های تبلیغاتی وجود دارد البته مثال های زیادی را هم میتوان ذکر کرد که نتوانسته اند از تبلیغات نتیجه مطلوب بگیرند ولی به اعتقاد من اگر سه عامل شناخت دقیق بازار، توانمندی و ظرفیت مشتری و محصول او و برنامه ریزی و اجرای کمپین تبلیغاتی توسط یک گروه حرفه ای به درستی انجام شود تبلیغات بسیار موثر خواهد بود و صاحبان کسب و کار را می تواند به سود سرشار برساند ، اگر یکی از این سه عامل دچار اختلال شود تمام هزینه ای که برای تبلیغات خرج می شود هدر خواهد شد و سودی در پی نخواهد داشت. همکاران من در موسسه روژان آماده ارایه مشاوره های تخصصی برای تمام افراد به صورت کاملا رایگان هستند. دراین سال ها که کرونا بسیاری از شغل ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است می توانیم با بهره گیری از دانش روز و روش های ابتکاری به فروش کالا و خدمات خود کمک کنیم و کسب و کارها را از رکود خارج نماییم.ما آماده هستیم تا بازوی کمکی فعالان اقتصادی بوده و در این روزها به فروش شان جانی دوباره ببخشیم.

 

نویسنده: هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی