تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

ساخت ویدیوی آموزشی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان

ساخت ویدیوی آموزشی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان

ساخت ویدیوی آموزشی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان

هیمن شریف زاده – با رونق فضای مجازی هر روزه شاهد ایجاد صفحات مختلف هستیم که بر پایه آموزش طراحی می شوند و تولید محتوا می کنند. غیر از اینها هم اگر شما صاحب یک کالا و یا خدمات باشید و بخواهید به دقت تمایز و ویژگی های برتر خودتان را به مشتریان تان معرفی کنید و یا حتی مدرس، معلم و آموزش دهنده ی محتواهای مختلف از قبیل آموزش های اینستاگرامی، دروس کنکوری و دانشگاهی، دوره های آموزشی تخصصی آموزش طراحی سایت و ….. هستید به محتواهای باکیفیت نیاز دارید که روند آموزش شما را به خوبی نشان دهند و بتوانید از این آموزش ها کسب درآمد کنید. معمولا ویدیوهای آموزشی در سه حالت ضبط می شوند که هر سه روش با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن در موسسه هنری و رسانه ای روژان تولید می شوند که جزئیات آن، را در ادامه از نظر می گذرانید.

ویدیوهای آموزشی استودیویی

در این دسته از ویدیوهای آموزشی با توجه به نوع آموزش و همچنین فضا و لحن آن محیط استودیو طراحی و صحنه پردازی می شود. در کنار این موارد در کلیه ویدیوهای استودیویی نورپردازی درست و اصولی بسیار مهم است که در استودیوی اختصاصی موسسه روژان، با توجه به حضور طراحان صحنه و نورپردازهای تراز اول سینمای ایران این مساله به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

در استودیوی اختصاصی روژان یک تیم حرفه ای متشکل از تصویربرداران و صدابرداران حرفه ای به همراه کارگردان های با تجربه ویدیوهای آموزشی شما را ضبط می کنند و پس از تولید در استودیو در نهایت در باکس تدوین به دست بهترین تدوینگران حال حاضر ایران می سپارند. ما در استودیو روژان، آمادگی ضبط انواع ویدیوهای آموزشی مانند تدریس دروس مختلف دانشگاهی و تحصیلی، معرفی کارکرد دستگاه ها و لوازم خانگی، دوره های آموزشی تعمیرات انواع وسایل از موبایل گرفته تا لوازم خانگی و ….، ویدیوهای آموزشی برای شبکه های اجتماعی و …. را داشته و بهترین خروجی را به شما تحویل می دهیم.

بیشتر بخوانید:
افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

ویدیوهای آموزشی کروماکی یا پرده سبز و پرده سفید

در واقع ضبط ویدیوهای کروماکی خود نوعی از انواع ویدیوهای استودیویی محسوب میشود که در آن عوامل تولید باتوجه به شرایط تصمیم می گیرند با استفاده از پرده هایی با رنگ خاص مثلا سبز و یا سفید ویدیو را ضبط کنند تا بتوانند در زمان تدوین با ابزارهای خاص آن را حذف کنند و هر تصویر و یا محیط دیگری را که مد نظرشان باشد جایگزین کنند.

در این نوع ویدیوها تسلط مجری و مدرس و زبان بدن او بسیار مهم است و مجری و گوینده باید بتواند انتقال مفهوم و انتقال حس را در بهترین حالت ممکن انجام دهد. ضبط این قبیل ویدیوها امروزه بسیرا رایج شده است و تقریبا همه با آن آشنا هستند اما وقتی با دید حرفه ای به آنها نگاه می کنیم می فهمیم که اشکالات زیادی در آنها وجود دارد که به دلیل تجربه کم و تسلط نداشتن به تولید این ویدیوها به وجود می آید.

در موسسه روژان گروهی مسئول تولید ویدیوهای کروماکی هستند که تاکنون مسئولیت صفر تا صد تولید هزاران دقیقه ویدیوی کروماکی را داشته اند و به خوبی می دانند که نوع نورپردازی ، زاویه دوربین، لحن گوینده، زبان بدن و …. چگونه باید باشد. پس چنانچه قصد تولید این ویدیوها را دارید با خیال راحت تصمیم بگیرید چون ما به شما کمک می کنیم که حرفه ای ترین ویدیوها را تولید کنید و به دست مشتریانتان برسانید.

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان، تاکنون برای مجموعه های زیادی این قبیل ویدیوها را تولید کرده ایم و ادعا میکنیم بهترین کارها را با بالاترین کیفیت تحویل مشتری داده و می دهیم. برای مشاوره های تخصصی تر و سفارش ویدیوهای آموزشی کروماکی می توانید همین حالا با شماره 09121089571 تماس بگیرید.

مشاوره رایگان

ویدیوهای آموزشی محیطی

شاید به دلایل مختلف نیاز باشد که مخاطب شما محیط کاری شما را در ویدیوها ببیند و فضای آن را برای تاثیرپذیری بیشتر درک کند. مثلا تصور کنید شما تعمیرات یک وسیله برقی و یا خودرو و هر وسیله ی دیگری را آموزش می دهید و مخاطب شما باید اجزای دستگاه را برای عیب یابی و تعمیرهای احتمالی به وضوح ببیند و در عین حال برای انجام تعمیرات و مراحل آموزشی آن ابزارها و وسیله هایی مورد استفاده قرار گیرد که باید در صحنه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
صفر تا صد ساخت تیزرهای صنعتی از خطوط تولید و کارخانجات

این ویدیوها را حتما باید در محل تعمیر ضبط کرد و یا محیطی را شبیه کارگاه طراحی کرد. چون طراحی استودیو به شکل یک کارگاه و حمل و نقل وسیله ها دردسرهای زیادی دارد بهتر است که محیط ضبط ویدیو همان محل تعمیرات و کارگاه باشد. در این حالت در کمترین زمان ممکن محیط با استفاده از فنون طراحی صحنه مناسب سازی می شود و تمام تجهیزات لازم برای فیلمبرداری از قبیل دوربین، نور، میکروفن و … در محل مورد نظر شما چیده می شوند و ضبط ویدیوها آغاز می شود.

همکاران ما در گروه تولید موسسه هنری و رسانه ای روژان، به خوبی می دانند که طراحی حرفه ای صحنه، زاویه دوربین و کادر انتخابی فیلمبردار، تسلط صدابردار به ضبط حرفه ای صدا در این شرایط مکانی و نورپردازی از مهم ترین مسائل در این ویدیوهاست که حتما باید به بهترین شکل انجام شود وگرنه کل زحمت شما هدر می رود.

در دنیای امروزی تولید محتوا شاید به ظاهر ساده به نظر برسد اما تنها ویدیوها و محتوایی که هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ ساخت از کیفیت بالایی برخوردار باشند وایرال می شوند پس اگر ایده ای دارید، محصولی تولید کرده اید، خدمات باکیفیتی ارایه می دهید و یا حتی خودتان را می خواهید به عنوان یک برند در دنیای مجازی مطرح کنید حتما با ما در ارتباط باشید.

شماره 09121089571 به صورت شبانه روزی آماده دریافت سفارشات شماست تا شما بتوانید با همکاری موسسه هنری و رسانه ای روژان و هنرمندان با تجربه و کاربلد آن، در دنیای تولید محتوا، ثروت آفرینی کنید و به درآمدهای نجومی برسید.

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها