تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

سئو در اینستاگرام چگونه است؟

سئو در اینستاگرام چگونه است؟

سئو در اینستاگرام چگونه است؟

شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم سئو و ساختار و الگوریتم های آن در جریان است.

اگر به دنبال ارتقای پیج اینستاگرام خودتان هستید این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

سئو پیج اینستاگرام به شما کمک میکند تا به اکسپلور راه پیدا کنید ؛ بیشتر دیده شوید و در صفحه جستجوهای گوگل به دیگران نشان داده شوید.

1.بهینه سازی پروفایل را جدی بگیرید.

قبل از هرچیزی ابتدا باید پروفایل پیج اینستاگرام خود را تکمیل کنید . اصلا از پروفایل پیج به راحتی عبور نکنید و برای آن  عکس حرفه ای تهیه کنید.

2.عکس پروفایل پیج اینستاگرام را درست انتخاب کنید.

هر چند عکس پروفایل یک علاقه شخصی است اما مخاطب شما از طریق عکس پروفایل جذب پیج اینستاگرام شما میشود پس اگر پیج شخصی دارید حتما از عکس خودتان و اگر پیج کاری یا اداری دارید حتما از لوگوی شرکت یا موسسه تان استفاده کنید.

 

3. اسم برندتان را در آیدی ذکر کنید.

بهتر است در ایدی پیج اینستاگرام خودتان نام برند را بدون تغییر قرار دهید . اگر صفحات دیگری مانند وبسایت ؛ یوتیوب ؛  لینکدین  یا هر صفحه ی دیگری نیز دارید بهتر است همان اسم تکرار شود

4. نام کاربری پیج اینستاگرام را هوشمندانه انتخاب کنید.

نام کاربری همان عنوانی است که کاربران فارسی زبان  شما را به آن جستجو و پیدا میکنند

برای نتیجه ی بهتر میتوانید در قسمت نام کاربری آیدی خود را به زبان فارسی نوشته و در کنار آن اسم محصول یا  خدمات  اصلی خودتان را بنویسید .

اینکار باعث میشود کاربرای که در قسمت جسنجوی اینستاگرام به دنبال خدمات مورد نظرشان میگردند با پیج اینستاگرام شما رو به رو شوند و به مشتری وفادار تبدیل شوند.

5. بیوگرافی حرفه ای بنویسید.

دام جذاب و وسوسه کننده ای را در بیو پیج پهن کنید.

بیشتر بخوانید:
بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

بیوگرافی صفحه اینستاگرام شما باید ترکیبی از معرفی  محصول و خدمات شما باشد و یا دارای کلمات هیجانی و احساسی  باشد . بهتر است بری جلب و جذب بیشتر کاربران از یک یا دو هشتگ مرتبط با کارتان هم استفاده کنید.

6. لوکیشن را متنوع انتخاب کنید.

شاید شما هم این اشتباه رو مرتکب شده باشید که در پست های مختلف از یک لوکیشن استفاده کرده باشید اینکار احتمال دیده شدن پست و پیج شمارو کاهش می دهد

7. هشتگ های قالب انتخاب کنید.

شما از طریق انتخاب هشتگ ها با مخاطبانتان ارتباط میگیرید ، پس نهایت دقت و وسواس را به خرج بدهید تا بتوانید بیشترین تاثیر را روی مخاطب هدف خود بگذارید

8. تولید محتوای متنوع داشته باشید.

سئو اینستاگرام بدون داشتن محتوای با کیفیت و متنوع امکان پذیر نیست . وقتی پیج اینستاگرام شما از نظر تولید محتوا و پست های جذاب غنی و پر باشد مخاطب را به سمت خود میکشاند و جذب میکند.

مشاوره رایگان

اگر خودتان نمیتوانید تولید محتوای خوب و هدفمندی را تولید نمایید میتوانید از شرکت هایی که به این کار  اشتغال دارند استفاده کنید . انها به خوبی از الگوریتم ها و ساختار های محتوایی اینستاگرام اطلاع دارند و می توانند به شما کمک کنند پس برای تولید محتوای اینستاگرام حتما تیزر تبلیغاتی و عکاسی حرفه ای را در اولویت قرار دهید.

9. شیک و با کلاس باشید

ظاهر شیک و گرافیک قالب پیج اینستاگرام شما میتواند زمینه ی رشد پایدار و جذب حتمی مخاطب را ایجاد کند . حتما برای اینستاگرام خود از رنگ های جذاب و دارای هارمونی بالا استفاده کنید . اینکار ممکن است برای شما هزینه هایی داشته باشد اما به رشد پیج شما خیلی کمک میکند .

10. عنوان نویس یا تیتر نویس حرفه ای باشید

استفاده از تیتر و عنوان جذاب و وسوسه کننده برای کاربران همان نکته ای است که میتواند پیج اینستاگرام را بسیار ارتقا دهد. مخاطب با خواندن و مطالعه ی عنوان و تیتر پست شما جذب میشود و در صفحه ی شما میماند . سعی کنید نیاز مخاطبان هدف خود را بدانید و از آن برای انتخاب عناوین جذاب تر استفاده کنید . اگر میخواهید عنوان یا تیتر حرفه ای بنویسید کافی است قبل از نوشتن خودتان را به جای مخاطب بگذارید و از خودتان بپرسید که چه عنوانی برای این پست میتواند شما را جذب کند و دقیقا همان را بنویسید تا دیگران هم جذب پست شما شوند .

بیشتر بخوانید:
ساخت تیزر حرفه ای از غرفه نمایشگاه

چند توصیه ساده در عنوان نویسی جذاب

1- کوتاه بنویسید.

2- هیجانی بنویسید.

3- حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزید.

4- عناوین عجیب را انتخاب کنید

5- از ایموجی استفاده کنید.

6- اکانت بیزینسی ایجاد کنید.

اکانت بیزینس یا تجاری به بیشتر دیده شدن پیج شما کمک میکند . به علاوه اینکار باعث میشود امار و اطلاعات مفیدی که در پیج های عادی از پست های منتشر شده در اختیارتان قرار نمیگیرد را به دست آورید . آماری از جمله اینکه چند نفر از چه راه هایی به صفحه شما و این پست متصل شده اند یا این پست شما چه تعداد واکنش مخاطبان را به دنبال داشته است.

11. مسابقه یا هر رویداد دیگری در پیج اینستاگرام تان برگزار کنید

یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش های رشد در اینستاگرام استفاده از کمپین های تبلیغانی یا برگزاری مسابقات مختلف است. این کار باعث میشود نام پیچ و برند و شما در اینستاگرام زیاد استفاده شد و همین موضوع برای رشد و شناساندن بهتر پیج کمک زیادی میکند. ایونت ها و مسابقات اینستاگرامی برای شما و برندتان بسیار مفید خواهد بود.

 

نویسنده:هیمن شریف  زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها