تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

طراحی سایت حرفه ای ، اولین قدم در دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت حرفه ای ، اولین قدم در دیجیتال مارکتینگ

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

طراحی سایت حرفه ای ، اولین قدم در دیجیتال مارکتینگ

هیمن شریف زاده – دیجیتال مارکتینگ امروزه بسیار رایج شده است. همه افراد حتی آنهایی که اطلاعات زیادی در این باره ندارند به دنبال کسب درآمد بوسیله دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی اینترنتی هستند. برای موفقیت در این دنیای عجیب و پیچیده اولین قدم داشتن یک وب سایت حرفه ای است. تا زمینه و بستر مناسبی برای عرضه کالا و خدمات خودتان نداشته باشید فعالیت در دنیای اینترنت بی معناست.

اولین قدم در کسب درآمد از طریق دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت حرفه ای است اما سوال اصلی این است که آیا هر سایتی برای کسب و کار شما مناسب است و اصولا سایتی که بر پایه اصول سئو طراحی شده باشد چه ویژگی هایی دارد. در ادامه این متن به این سوالات پاسخ می دهیم.

مشاوره رایگان طراحی سایت به صورت 24 ساعته

موسسه هنری و رسانه ای روژان برای شما در هر کسب و کاری که هستید شرایط ویژه ای را فراهم کرده است و شما می توانید قبل از اقدام به طراحی سایت تمام سوالات و پرسش های خودتان را از مشاوران این موسسه بپرسید و در هر ساعتی از شبانه روز با شماره 09121089571 تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات کافی وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید. پس لطفا پولتان را قبل از اطلاع پیدا کردن از همه جوانب این حوزه خرج نکنید چون ممکن است هیچ سودی از آن به دست نیاورید.

طراحی سایت متناسب با سئو و الگوریتم های گوگل

زمانی که هیچ کدام از شبکه های اجتماعی وجود نداشتند سئو و موتورهای جستجوگر گوگل فعال بودند و به رشد بسیاری از کسب و کارها کمک زیادی کردند. وقتی سایت آمازون و یوتیوب رشد کردند و به برند جهانی تبدیل شدند و یا زمانی که دیجی کالا در ایران شروع به رشد کرده بود خبری از شبکه های اجتماعی نبود اما آنها صاحب برند بزرگی شدند و از سئو و بهینه سازی سایت خودشان بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردند و مردم در بسیاری از کشورهای دنیا آنها را به خوبی می شناختند. حتی هم اکنون هم بسیاری از افراد با استفاده از بستر گوگل وموتورهای جستجوگر آن به کسب درآمد شگفت انگیز می رسند.

بیشتر بخوانید:
انتخاب سفیر برند، راه میانبر تبلیغات

طراحی سایت با طراحی منحصر به فرد

اولین چیزی که نظر بیننده سایت را جلب می کند، گرافیک و طراحی ظاهری سایت است. ظاهر سایت آنقدر مهم است که طبق آمار بیش از 50 درصد کاربران در همان چند ثانیه اول جذب سایت شده و یا از آن خارج می شوند. پس این مساله را خیلی جدی بگیرید. بنرهای زیبا و استفاده از رنگ بندی جذاب، ساختار شکیل و استفاده از گرافیک رنگی و ترکیب بندی ظاهری بخش های سایت ، درهمان نگاه اول مخاطب و مشتری را جذب شما می کند.

مشاوره رایگان

پس باید برای سایت تان یک تفکر گرافیکی مناسب که بتواند در کنار معرفی خدمات تان به مشتری ظاهری زیبا هم به آن ببخشد، و نظرش را جلب کند انتخاب کنید. ما در موسسه روژان همراه با طراحی سایت کلیه خدمات طراحی را هم از بنر و اسلایدرها گرفته تا باکس های میانی، آیکون های مورد نیاز، بنر صفحات داخلی، اجرای تم گرافیکی مورد نظر شما و به طور کلی تمام کارهای مربوط به سایت شما را ارایه خواهیم کرد و شما با درخواست طراحی سایت از موسسه روژان، سایتی کامل را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت با بالاترین سرعت لود

تا به حال برای شما هم پیش آمده که وارد یک سایت شده و پس از چند ثانیه که آن سایت لود نشده است، قید آن را زده اید و سراغ سایت های دیگر رفته اید. این اتفاق برای مشتری های شما هم پیش خواهد آمد. پس قدم دوم در طراحی سایت سرعت بالا و حجم کم صفحه اصلی است. با توجه به نوسانات اینترنت در کشور ما و مشکل کندی سرعت اینترنت، سرعت لود شدن سایت بسیار مهم تر از سایر موارد است. این کار تخصص و تجربه زیادی میخواهد و باید توسط یک تیم کاربلد و با تجربه انجام شود.

وقتی می گوییم سرعت سایت باید بالا باشد منظورمان این است که حجم صفحه اول نباید بیشتر از 5 مگابایت باشد اما این به آن معنا نیست که نباید در صفحه اول محتوای زیادی باشد و خدمات و کالاهای شما نباید نمایش داده شود. بلکه کم کردن حجم صفحه اول سایت برای افزایش سرعت لود به کارهای تخصصی و ساختار قالب سایت و گرافیک های جذاب ولی کم حجم نیاز دارد که یک تیم قوی و کامل می تواند به راحتی از عهده ی آن بر بیاید.

بیشتر بخوانید:
خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

سایت موسسه هنری و رسانه ای روژان که شما هم اکنون در حال مشاهده آن هستید یکی از پرمحتواترین سایت های ایران است و تعداد زیادی هم ویدیو و عکس های باکیفیت در آن بارگذاری شده است اما شما برای مشاهده صفحات آن با هر اینترنتی در کمترین زمان ممکن برای شما فراهم است. این به این معنی است که محتوای زیاد اگر به صورت حرفه ای کار شود نه تنها سایت را سنگین نمی کند بلکه به زیبایی و پرمحتوا بودن آن هم کمک می کند.

48 ساعته صاحب سایت شخصی خودتان شوید

دپارتمان طراحی سایت موسسه هنری و رسانه ای روژان، با استفاده از مهندسان با تجربه و کاربلد تاکنون طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی، هنری و گالری و …. را برای برندهای معروف و نام دار ایران انجام داده است و اکنون به یکی از بهترین شرکت های ایران برای طراحی سایت تبدیل شده است. شما می توانید با خیال راحت، طراحی سایت خودتان را به ما بسپارید و در 48 ساعت سایت حرفه ای خودتان را تحویل بگیرید. در موسسه هنری و رسانه ای روژان،  انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی و شخصی و هنری مطابق با نظرات شما و استفاده از کدینگ حرفه ای و مبتنی بر الگوریتم های سئو طراحی شده و در تمام طول همکاری مشاوره و راهنمکایی فنی شما به صورت کاملا رایگان خواهد بود. ورود به دنیای تجارت اینترنتی را برای خودتان همین الان شروع کنید و با شماره 09121089571 تماس گرفته و تصمیم سرنوشت سازی در زندگی تان بگیرید. ما در کنار شما هستیم پس نگران نباشید و به رشد و درآمد بیشتر فکر کنید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی