ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

صفر تا صد ساخت تیزرهای صنعتی از خطوط تولید و کارخانجات

صفر تا صد ساخت تیزرهای صنعتی از خطوط تولید و کارخانجات

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

صفر تا صد ساخت تیزرهای صنعتی از خطوط تولید و کارخانجات

هیمن شریف زاده – شما به عنوان مالک یک کسب و کار تولیدی و یا حتی بازرگانی برای نشان دادن قابلیت های خود و محصولات تولیدی تان نیازمند یک تیزر یا کلیپ معرفی و پرزنتیشن هستید. این مساله آنقدر مهم است که می تواند شما را از یک برند کاملا معمولی به یک برند معتبر تبدیل کند. در واقع شما با یک تیزر و یا کلیپ حرفه ای، در چند دقیقه می توانید در ذهن مشتری و مخاطب اثر بگذارید و او را به مشتری همیشگی و وفادار خودتان تبدیل کنید. اما مساله مهم این است که ساخت یک تیزر در محل مورد نظر شما چگونه انجام می شود؟ در ادامه صفر تا صد تولید یک تیزر تبلیغاتی و یا یک کلیپ پرزنتیشن در موسسه هنری و رسانه ای روژان را از نظر می گذرانید.

جمع آوری اطلاعات اولیه از کارخانه یا خط تولید شما

این کار در همان گفت و گوی اول انجام می شود. شما با ارایه توضیحات اولیه از وضعیت خط تولید و یا هر محیط دیگری که می خواهید تیزر در آن محل ضبط شود، امکان آشنایی اولیه ما را آن مکان فراهم می کنید. مهم ترین نکاتی که ما به آن نیاز داریم و شما باید به ما بگویید به این شرح است: متراژ، وضعیت نور محیط، ارتفاع سوله و یا محل مورد نظر، چگونگی قرارگیری تجهیزات و دستگاه ها در خط تولید، تعداد پرسنل و عوامل اجرایی در خط تولید، آدرس کارخانه و ….

این نکات به کارشناسان موسسه روژان امکان دکوپاژ اولیه تیزر را میدهد و با توجه به هدف گذاری اصلی شما در تولید تیزر که می تواند تبلیغاتی، معرفی کارخانه، معرفی محصول، ویژه حضور در نمایشگاه، جهت انتشار در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، جهت انتشار در وب سایت شرکت و …. باشد بهترین سناریو برای آن طراحی می شود.

بازدید از محل برای هماهنگی های تولید و تجهیزات مورد نیاز

پس از اینکه شما اطلاعات اولیه را در اختیار کارشناسان ما قرار دادید یک تیم متشکل از مدیر تولید و کارگردان با تجربه، در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و برای بررسی اولیه شرایط محیطی ، تجهیزات مورد نیاز تصویربرداری و نوری برای تولید تیزر بازدید میدانی به عمل می آورند تا هیچ مشکلی در زمان تولید تیزر و کلیپ شما بوجود نیاید.

حضور تیم تولید متشکل از کارگردان، تصویربردار، مدیر تولید، عکاس و ….

پس از آنالیز شرایط تیم تولید در محل حاضر شده و با توجه به نقشه از قبل تعیین شده برای تولید تیزر به ضبط کلیه تصاویر لازم اقدام می کنند. حضور کارگردان در تیم تولید به ساختارمند بودن تیزر شما کمک می کند و در عین حال باعث می شود تیزر شما از کیفیت حداکثری برخوردار شود چون در واقع کارگردان کار است که می داند چه تصاویری با چه زاویه های و چه نوع نورپردازی باید در تیزر شما استفاده شود و به همین دلیل است که همراه تیم آنالیز هم قبل از ضبط در محل حاضر می شود. در موسسه روژان کارگردانان و تصویربرداران با تجربه که همگی سابقه چندین ساله در سینما و بزرگ ترین پروزه های سینمای ایران و حتی جهان را دارند حضور دارند و به همین دلیل است که همواره مشتریان از کار ارایه شده توسط این مجموعه رضایت کامل داشته اند.

بیشتر بخوانید:
به برند خودتان هویت ببخشید

استفاده از مجهزترین دوربین ها و سیستم های ضبط

در تولید تیزرهای موسسه هنری و رسانه ای روژان، از به روزترین تجهیزات و وسایل استفاده می شود. دوربین های با قابلیت های شگفت انگیز که امکان ضبط تصاویر 4k و سوپر اسلوموشن و تایم لپس های فوق العاده را دارند به همراه هلی شات و رونین و میکروفن های فوق پیشرفته که تیزر شما را منحصر به فرد می کند در موسسه روژان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای عکاسی پشت صحنه و عکس های مورد نیاز برای کاور ویدیو از دوربین های فوق پیشرفته با قابلیت عکاسی 360 درجه و 180 درجه استفاده می شود که عکس هایی خیره کننده را خلق می کند.

تدوین و پست پروداکشن تیزر در موسسه روژان

تمام کارهای انجام شده تا این مرحله برای این بود که تدوینگر و گروه کارگردانی تصاویری خوب و باکیفیت در اختیار داشته باشند. پس از جمع آوری تصاویر و ضبط فوتیج های مورد نیاز تیم کارگردانی که در صحنه حضور داشته اند به همراه تدوینگر با سابقه که فیلم های مختلف سینمای ایران و تیزرهای بسیار با کیفیت برای شرکت های معتبر کشور را تدوین کرده است پروسه تولید و تدوین نهایی کار شما را در دست می گیرند. در واقع هر آنچه که در روز تولید در محل کارخانه و سالن های تولید ضبط شده است، تصاویر خام هستند که باید با خلاقیت و جلوه های ویژه هنری که از ابزار کار تلفیق شوند و حاصل کار، یک اثر جذاب هنری و تبلیغاتی به نام تیزر تبلغاتی شما خواهد شد.

تدوین تیزر شما، یک یا دو روز طول می کشد و در طول این مدت زمان، تمام تصاویر به دقت بررسی و در مدل های مختلف در تایم لاین نرم افزار تدوین چیده و ترکیب می شوند. در برخی تصاویر که نیاز به کار بیشتر دارد از ترنزیشن های حرفه ای استفاده می شود و در صورت لزوم از انواع تایپوگرافی ها و همچنین لوگوموشن های دو و سه بعدی نیزاستفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
طراحی سایت حرفه ای ، اولین قدم در دیجیتال مارکتینگ

صداگذاری و افکت های صوتی

در موسسه هنری و رسانه ای روژان تمام امکانات برای تولید یک اثر جذاب تبلیغاتی فراهمک است. استودیوهای صدا و تصویر به صورت شبانه روزی فعال هستند و متخصصان این رشته ها با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین ابزارهای تخصصب مشغول کار هستند.

مشاوره رایگان

پس از پایان مرحله تدوین و در برخی موارد همراه تدوین پروسه صداگذاری و افکت های صوتی نیز انجام می شود. در این مرحله نیاز است صداگذاری حرفه ای متناسب با ریتم تدوین انجام شود و در کنار ان در صورت لزوم از نریشن هم استفاده خواهد شد. صداگذاری هم از مراحل بسیار مهم در تولید تیزر شماست که نباید به هیچ عنوان از ان ساده گذشت. اگر بهترین تدوین هم انجام شده باشد ولی صداگذاری مناسب نباشد کل کار را  زیر سوال خواهد برد. به همین دلیل تک تک مراحل تولید و تدوین و خروجی نهایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

اصلاح نور و رنگ

مرحله آخر کار در تولید تیزر و کلیپ های تبلیغاتی اصلاح نور و رنگ است. یکسان سازی رنگ و نور تصاویر، اصلاح نور در بعضی از پلان هایی که در زمان تولید شرایط نوری مناسبی نداشته اند و ….. در این مرحله انجام می شود. اصلاح نور ور رنگ  بسیاری از پروژه های بزرگ سینمای ایران در استودیوی روژان انجام شده است. با این کار پروزه شما به پایان رسیده و خروجی نهایی با بالاترین کیفیت ممکن تحویل شما می شود تا از یک تیزر جذاب و تماشایی لذت ببرید و آن را برای مشتریان خودتان ارسال کنید و آنها هم به واسطه این معرفی منحصر به فرد شما را انتخاب کنند و رونق پایدار و همیشگی کارتان را تضمین کنند.

سفارش ساخت تیزر صنعتی در موسسه هنری و رسانه ای روژان

برای سفارش ساخت تیزر صنعتی و کلیپ تبلیغاتی و معرفی کارخانه، می توانید در تمام ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی روزهای تعطیل با شماره 09121089571 تماس بگیرید تا کارشناسان موسسه هنری و رسانه ای روژان شما را راهنمایی کنند و شما را در مسیر داشتن یک تیزر جذاب همراهی کنند. ما برای شما برنامه اختصاصی طراحی خواهیم کرد و قدم به قدم با شما پیش می رویم تا به آنچه لیاقت شماست دست پیدا کنید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی