ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چرا باید عکس حرفه ای از محصولاتمان داشته باشیم؟

چرا باید عکس حرفه ای از محصولاتمان داشته باشیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چرا باید عکس حرفه ای از محصولاتمان داشته باشیم؟

هیمن شریف زاده – بسیاری از افراد فکر می کنند عکاسی حرفه ای کاملا تجربی است و نیازی نیست که برای یادگیری آن کلاس رفت و حتی نیازی به تدریس آن در دانشگاه هم نیست. در مقابل این تفکر باید بگوییم که کاملا تصور اشتباهی دارید. عکاسی نه تنها یک رشته کاملا تخصصی و حرفه ای است بلکه مهارت ها و ریزه کاری های آن هر چند وقت به روز رسانی می شود و بدون آموزش و یادگیری مستمر آن نمی توان یک عکاس خوب و حرفه ای شد.

چرا عکاسی از محصولات مهم است؟

مشتری شما ابتدا به عکس هایی که از محصولاتتان به اشتراک گذاشته اید نگاه می کند و سپس مجاب می شود تا آنها را از شما خریداری نماید. در واقع عکس های شما ویترین فروشگاه اینترنتی شماست و هرچه این ویترین شیک تر باشد بدون شک مشتریان بیشتری را نیز جذب می کند.پس اگر می خواهید بیشترین فروش را داشته باشید چاره ای ندارید جز اینکه ویترین جذاب و یبایی از محصولاتتان را برای مشتری آماده نمایید.

اگر تاکنون نتوانسته اید عکس هایی که مد نظرتان هست را تهیه نمایید همین الان می توانید برای سفارش عکس های حرفه ای از محصولاتتان با شماره 09121089571 که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارشات شماست اقدام نمایید. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان برای شما بهترین ویترین فروشگاهی را با عکس هایی جذاب و مشتری پسند تدارک خولاهیم دید تا هر روز بر تعداد مشتریان شما افزوده شود.

مشاوره رایگان

 چگونه با عکس حرفه ای فروش تان را چند برابر کنید؟

شما به راحتی می توانید فروش تان را متحول کنید به درآمد سرشار دست پیدا کنید. کافی است به سلیقه مخاطب احترام بگذارید و مطابق نیاز او خوراک تبلیغاتی آماده کنید. مشتری شما به دنبال اگاهی است و اگر قبل از خرید بتوانید او را متقاعد کنید که کالای شما برای او مناسب است می توانید برای همیشه او را به مشتری وفادار خودتان تبدیل کنید. عکس با کیفیت همان وجه تمایز شما و برندتان با بقیه است.

بیشتر بخوانید:
طراحی سایت فروشگاهی، اولین قدم برای افزایش فروش

اگر بتوانید در دنیای شلوغ رسانه ها و تبلیغات، کالا و خدمات خودتان را به شیوه ای متمایز برای مشتری به نمایش بگذارید بدون شک فروش شما چند برابر می شود و از رقبایتان سبقت می گیرید. عکس خلاقانه و کاربردی بهترین گزینه برای شما و محصولات تان است. معمولا عکس هایی در نظر مخاطب باقی می مانند که زاویه ای از محصول را به نمایش بگذارد که مشتری با نگاه کردن عادی به آن نمی تواند ببیند.

هر چه متمایزتر عکاسی کنید درصد جذب مشتری هم بیشتر می شود. استفاده از عکس های 360 درجه که نمای کلی را به نمایش می گذارد یا عکس های 180 درجه که تصاویر بسیار جذاب را خلق می کند و همچنین عکس هایی با ابعاد استاندارد و با هدف ذکر جزییات می تواند ذهن مخاطب شما را برای یک خرید جذاب آماده کند.

همین حالا ثبت سفارش کنید

برای داشتن عکس هایی با بالاترین کیفیت همین حالا می توانید با شماره 09121089571 تماس حاصل نموده و برای کالا و خدمات خودتان جذاب ترین عکس ها را سفارش دهید. ما به خلق ایده های نوین و بکر متعهد هستیم و تاکنون عکاسی حرفه ای در تمام زمینه های عکاسی تبلیغاتی، عکاسی مدلینگ، عکاسی خبری، عکاسی نمایشگاهی، عکاسی محصول، عکاسی هنری و …. بسیاری از برندهای معتبر کشور را انجام داده و تجربه بالایی در این خصوص داریم. اگر به افزایش فروش خودتان علاقه مند هستید همین حالا برای داشتن کلکسیونی از بهترین عکس ها با ما تماس بگیرید. در هر ساعت از شبانه روز با شما همراه هستیم.

بیشتر بخوانید:
چگونه می توانید تبلیغات خود را ماندگار کنید

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی