تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

طراحی سایت فروشگاهی، اولین قدم برای افزایش فروش

طراحی سایت فروشگاهی، اولین قدم برای افزایش فروش

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

طراحی سایت فروشگاهی، اولین قدم برای افزایش فروش

هیمن شریف زاده – سایت اولین و اصلی ترین راه ارتباطی شما با مشتریانتان است. شما با داشتن یک سایت حرفه ای فروشگاهی به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز فروش داشته باشید و درآمد خودتان را چند برابر کنید. اما مهم تر از همه اینها کیفیت سایتی است که می خواهید طراحی کنید.حتما سایت خودتان را به مجموعه ای بسپارید که شناخت خوبی از شما وکسب و کارتان داشته باشد تا در اجرای کار به مشکلات و دردسرهای مختلف دچار نشوید.

اگر به دنبال طراحی حرفه ای سایت برای خودتان به عنوان یک فروشگاه اینترنتی هستید ما در دپارتمان طراحی و سئو سایت موسسه هنری و رسانه ای روژان، میتوانیم بهترین کیفیت را با کمترین تعرفه ودر کوتاه ترین زمان ممکن ارایه دهیم تا با خیال راحت به درآمد بیشتر فکر کنید.

پس قبل از خواندن ادامه این مقاله که می تونه شما را برای یک تصمیم ایده آل آماده کند این شماره را به خاطر بسپارید. 09121089571 را در گوشی خودتان ذخیره کنید و مشاوره رایگان و پاسخ به همه ابهامات ذهنی شما در همه روزهای هفته حتی روزهای تعطیل و در هر ساعتی از شبانه روز را از همین شماره بخواهید.

چرا سایت فروشگاهی نیاز دارید؟

امروزه به دلیل شلوغی و ترافیک و انواع مشکلات فردی و اجتماعی دیگر، کمتر سراغ خرید از طریق روش های سنتی می رویم. گوشی مویایل ما در واقع ابزار همه کاره ما شده است. خرید هم یکی از این کارهای روزمره است که روز به روز به سمت ای

نترنتی شدن پیش می رود. به خرید های روزانه خودتان فکر کنید. شما برای خرید اقلام مختلف سراغ کدام فروشگاه ها می روید؟ اینترنتی یا مغازه ها؟ بدون شک شما هم بخش قابل توجهی از خریدهایتان را از سایت های فروشگاهی حرفه ای و معتبر خریداری می کنید.

بیشتر بخوانید:
رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

اما اگر خرید فیزیکی و از مغازه های خیابان هم انتخاب شما باشد ، قبل از آن هم استعلام قیمت و نگاه کردن به مدل های مختلف و … را از طریق سایت های مختلف انجام می دهید و بعد از اینکه تحقیقات شما به پایان رسید اقدام به خرید فیزیکی می کنید. این یعنی سایر مردم هم دقیقا مشابه شما خرید می کنند و می خواهند وقتی پولی برای خرید کالا وخدماتی پرداخت می کنند با خیال راحت این کار را انجام دهند. پس داشتن یک سایت حرفه ای می تواند شما را صاحب یک درآمد مجزا کند و اگر به خوبی روی آن تمرکز کنید می تواند وضعیت مالی و فروش شما را کاملا متحول نماید.

مشاوره رایگان

 

سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟

 

در سایت فروشگاهی که در موسسه روژان طراحی می شود تمامی موارد مورد نیاز برای یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای قرار داده می شود. کدینگ اختصاصی و مبتنی بر سلیقه و خواسته شما در سایت های طراحی شده در موسسه هنری و رسانه روژان انجام شده و کاربر و مشتریان شما به ساده ترین روش ممکن تمام مراحل خرید کالا و خدمات از سایت شما را به تنهایی و بدون هیچ مشکلی انجام خواهند داد.

در سایت فروشگاهی طراحی شده در دپارتمان طراحی سایت موسسه روژان، از معرفی و مقایسه کالا به مشتری تا انتخاب، صدور فاکتور، پرداخت وجه و حتی ارسال فاکتور به سیستم حسابداری شما به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار انجام می شود و بدون کوچکترین درگیری کاری و اجرایی برای شما مشتری می تواند خرید امن و راحت را تجربه کند. علاوه بر این هر مشتری در سایت فروشگاهی شما می تواند یک حساب کاربری داشته باشد که کیف پول نیز محسوب می شود و میتواند برای خرید آن را شارژ کرده و پرداخت را از آن روش انجام دهد همچنین برای کاربرانی که هنوز به عضویت سایت در نیامده اند هم امکان خرید وپرداخت وجه را می دهد.

بیشتر بخوانید:
عکاسی حرفه ای از کافه ها و رستوران ها، ایده ای جذاب برای جذب مشتری

هر کاربر تمام خریدهای قبلی و فاکتورهای خود را در حساب کاربری خود داشته و می تواند هر زمان که اراده کند آنها را مجددا بررسی و در صورت نیاز سفارش جدید ثبت کند. همچنین شما به عنوان مدیر سایت فروشگاهی می توانید در تمام ساعات شانه روز در جریان کلیه خریدها، پرداخت های تحویل کالا و سفارشات جدید ثبت شده خواهید بود. این موارد تنها بخشی از قابلیت های سایت های فروشگاهی طراحی شده در موسسه روژان بوده و شما با این توضیحات می توانید با خیال راحت از یک فروشگاه آنلاین اتوماتیک وکاملا حرفه ای بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09121089571 به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته حتی تعطیلات، تماس گرفته و در مورد طراحی سایت فروشگاهی وقابلیت های آن اطلاعات کافی به دست آورید. زمان را از دست ندهید و همین الان شروع کنید تا آینده از آن شما باشد.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی