ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه با کمترین قیمت، لاکچری ترین مهمانی ها را برگزار کنیم؟

چگونه با کمترین قیمت، لاکچری ترین مهمانی ها را برگزار کنیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه با کمترین قیمت، لاکچری ترین مهمانی ها را برگزار کنیم؟

هیمن شریف زاده – میزبانی از مهمان همیشه برای ما دلچسب و لذت بخش بوده است. امروزه با تغییر نحوه برگزاری مهمانی ها، فرم و اجرای آنها هم به کلی عوض شده است. مهمانی ها در مناسبت های خاص و با اهداف مشخص شده برگزار می شوند و همین موضوع اهمیت برگزاری آنها را چند برابر می کند.

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با تجربه چندین ساله و برگزاری مجالس و مهمانی های متعدد آمادگی داریم تا مراسم شما را با کمترین قیمت ممکن و با حداکثر کیفیت برگزار کنیم. وقتی کار را به ما می سپارید منتظر یک شاهکار باشید و در روز مراسم ، مثل یک مهمان وارد شده و مثل یک مهمان خارج شوید.

نظم و سروقت بودن ، اولین شعار ما در مهمانی هاست

برای برگزاری ایونت و مراسم حرفه ای ، عوامل مختلفی درگیر هستند. از گروه موزیک و سیتم صوتی، ویدیو وال و گروه پشتیبانی تصویری، فیلمبردار، عکاس ، کارگردان، تیم تشریفات، عوامل پذیرایی، تامین مواد و ملزومات بار، تهیه و توزیع بهترین و با کیفیت ترین غذا، نوشیدنی و دسر، پذیرایی از مهمانان، رفتار محترمانه عوامل اجرا، دیزاین، تنظیم کنداکتور پخش برنامه، نورپردازی مناسب و …. همگی در مراسم شما مهم و حیاتی هستند.

اگر تمام موارد را هم تدارک دیده باشید ولی به موقع و سر وقت برگزار نشود، زحماتتان هدر می رود و مهمانی شما با همه خستگی هایی که برایتان به همراه داشته است سودی برایتان به همراه نخواهد داشت و مهمان هایتان هم از آن لذت نخواهند برد.

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان، از عواملی استفاده می کنیم که اعضای تیم این موسسه هستند و تحت یک مدیریت واحد و یکپارچه کار می کنند و همه آنها جزو با تجربه ترین افراد در زمینه کاری خودشان هستند. حفظ نظم و انضباط در لحظه به لحظه مراسم اولین اولویت ماست و مراسم به صورت حرفه ای کارگردانی می شود وبرای هر لحظه آن برنامه ویژه ای در نظر گرفته نمی شود.

ما معتقد هستیم تمام اجزای مراسم و عوامل و نیروهای اجرا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل از بهترین نیروها بهره می بریم. پس وقتی با ما کار می کنید خیالتان از نظر نظم و انضباط کاری راحت باشد و به هیچ چیزی جز لذت بردن خودتان و مهمان هایتان از مراسم فکر نکنید.

بیشتر بخوانید:
چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

مشاوره رایگان

سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای مراسم چگونه باید باشد؟

همه می خواهند مراسم شان، در بالاترین کیفیت ممکن برگزار شود و یکی از اصلی ترین موارد سیستم صوتی و باند و میکسر است. اگر یک تیم حرفه ای و با تجربه در مراسم نباشد هر لحظه می تواند اتفاقات مختلفی را به دنبال داشته باشد. از تنظیم نبودن سطح صدا که باعث می شود سوت بکشد و صدا خیلی زیر و یا خیلی بم باشد گرفته تا قطع و وصل شدن های گاه و بیگاه و همچنین نامفهوم بودن صدای گروه موزیک و دی جی همه و همه می توانند برای مراسم شما اخطارهای جدی باشند.

تیم حرفه ای صدابرداران و گروه موزیک موسسه هنری و رسانه ای روژان که متشکل از برترین صدابرداران استودیویی و نوازندگان و خوانندگان مطرح کشور هستند به خوبی این مشکلات را مدیریت می کنند و شما در هر فضایی که باشید بهترین کیفیت صدای ممکن را دریافت خواهید کرد. بسیاری از سالن های مورد استفاده برای برگزاری جشن های سازمانی و یا جشن های خانوادگی و شخصی، از نظر صدا زیرساخت خوبی ندارند و اگر فرآیند پشتیبانی صوتی به بهترین شکل انجام نشود مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

نورپردازی را در جشن هایتان جدی بگیرید

اگر میخواهید آنچه که از یک جشن منسجم انتظار دارید را به طور کامل به مهمان هایتان عرضه کنید حتما به نورپردازی و دیزاین نوری آن توجه ویژه داشته باشید. وقتی مراسم شروع می شود همه مهمان ها محو اجرای آن می شوند و تنها چیزی که میتواند هنر شما را به عنوان میزبان به رخ همه بکشد نور پردازی و جلوه های ویژه نوری است. اگر نورپردازی حرفه ای داشته باشید مهمان ها در تمام طول مراسم، محو جشن شما شده و تا پایان از یک مهمانی خاص لذت می برند و این روز را برای همیشه در خاطره هایشان ثبت می کنند.

چه دیزاینی برای مراسم و جشن شما مناسب است؟

اگر همه کارها را هم درست و به موقع انجام داده باشید ولی محیط و فضای برگزاری مراسم تان را متناسب با جنس و نوع مراسم دیزاین نکرده باشید نمی توانید مهمان هایتان را به وجد بیاورید. همه چیز حتی کوچکترین وسایل هم در دیزاین مهم هستند. اگر به دنبال یک مراسم منحصر به فرد هستید که همه انگشت به دهن بمانند و در عین حال هزینه زیادی هم صرف نکنید می توانید از ایده های خلاقانه ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان بهره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:
به برند خودتان هویت ببخشید

تیم طراحی و اجرای دیزاین مراسمات موسسه روژان، با الهام از امکانات محیطی و سلیقه شخصی شما، بهترین و جذاب ترین دیزاین را اجرا می کند و از انواع روش های نو دیزاین استفاده میکند. با ما نگران هیچ چیزی در برگزاری مراسمات و جشن های خودتان نباشید.

پذیرایی و غذا مهم ترین بخش مراسم شماست

اینکه چه منویی برای پذیرایی و غذای مهمانی خودتان انتخاب می کنید سلیقه ای است اما ما در دسته بندی های مختلف و با توجه به سقف بودجه ای شما برایتان بهترین و با کیفیت ترین منوی غذایی را در اختیارتان قرار می دهیم که بتوانید با کمترین هزینه سبد متنوعی را از غذاهای ایرانی و فرنگی و میان وعده ها و سالا ودسرهای خوشمزه تدارک ببینید.

انتخاب با خود شماست که با چه کیفیتی می خواهید از مهمان هایتان پذیرایی کنید ولی می توانید بدون هزینه های زیاد و با کمترین مبلغ ممکن شیک ترین و لاکچری ترین مهمانی را برگزار کنید. برای اینکه از انواع پیشنهادات ما برای برگزاری مهمانی هایتان مطلع شوید و جزییات بیشتری از خدمات ما دریافت کنید می توانید به صورت شبانه روزی با شماره 09121089571 تماس گرفته و با همکاران ما مشورت کنید.

با فیلمبرداری و عکاسی مراسم خود را منحصر به فرد کنید

صفر تا صد مراسم شامل همه چیز می شود. وقتی می گوییم صفر تا صد مراسمات خود را به ما بسپارید منظورمان از برنامه ریزی اولیه تا برگزاری و حتی کارهای بعد از اجرای مراسم است. فیلمبرداری و عکاسی و تدوین و ادیت کامل ویدیوهای مراسم برای شما خاطره های جذابی می سازد. شما با هر با نگاه کردن به آنها یاد و خاطره آن روز برایتان زنده می شود و برای مهمان های شما هم بسیار جذاب خواهد بود. ما مراسمات شما را با بهترین فیلمبرداران و عکاسان و با پیشرفته ترین دوربین ها پوشش خواهیم داد تا بتوانید هدیه ای جذاب به مهمان هایتان بدهید. با شماره 09121089571 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما هستیم پس با ما تماس بگیرید تا شما را برای یک مهمانی خاص کمک کنیم و برای همیشه در یاد دوستان تان خاطره ساز شوید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی