تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

عکاسی از محصولات با زمینه سفید با بالاترین کیفیت

عکاسی از محصولات با زمینه سفید با بالاترین کیفیت

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

عکاسی از محصولات با زمینه سفید با بالاترین کیفیت

هیمن  شریف زاده – اگر تولید کننده یک یا چند محصول هستید و می خواهید برای سایت، فروشگاه آنلاین، دیجی کالا، کاتالوگ، بروشور، تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد و یا تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی عکس های مناسب و با کیفیت داشته باشید به عکاسی حرفه ای از محصولات و خدمات تان نیاز دارید.

وقتی عکاسی با زمینه سفید را انتخاب می کنید در واقع با یک تیر چند نشان زده اید. شما در این حالت هم عکس باکیفیت بالا از محصول تان دارید و هم می توانید از این عکس برای موارد دیگر که طراح شما به آن نیاز دارد استفاده کنید. مثلا عکس های دکوراتیو موکاپی آماده کنید و یا حتی برای کاور پست های اینستاگرام از آن استفاده نمایید.

اما نکته ای که در عکاسی با زمینه سفید باید مورد توجه قرار دهید این است که مراحل آن به درستی انجام شود چون اگر هر کدام از مراحب به درستی انجام نشود ممکن است عکس نهایی با کیفیت پایین باشد و یا در جزییات آن اشکالات مختلفی ایجاد شود که دیگر نمی توانید آن را اصلاح نمایید و باید یک بار دیگر آن محصول را عکاسی کنید.

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با سابقه چند ساله در این زمینه و آرشیو بسیار زیاد عکس های زمینه سفید از انواع محصولات آمادگی این را داریم تا این کار را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما انجام داده و عکس هایی را تحویل شما دهیم که بتوانید تا مدت زمان بسیار طولانی از آن استفاده نمایید.

اما سوال مهم این است که در موسسه روژان برای عکاسی محصول با زمینه سفید چه کارهایی انجام می شود؟

عکاسی در محل شما و یا استودیو اختصاصی موسسه روژان

عکاسی محصول  نیاز به یک سری شرایط نوری خاص دارند. چنانچه محصولات شما سایز بزرگی داشته باشند و یا امکان حمل و نقل آن وجود نداشته باشد و یا اشیای قیمتی باشند که به هر دلیلی نمی خواهید از محیط خودتان خارج شوند، همکاران ما با تمام تجهیزات لازم از قبیل دوربین های فوق پیشرفته، ، لنز های ماکرو، لنزهای واید و سوپر واید، نورهای نقطه ای ، نورهای سافت و … در محل شما حاضر شده و برای پروژه شما یک آتلیه اختصاصی پرتابل را درست می کنند و عکس های با کیفیت با بیتریت بسیار بالا را می گیرند.

بیشتر بخوانید:
مثل پرنسس‌ها برای دخترتان جشن تولد بگیرید

اگر به هر دلیلی شرایط عکاسی از محصولات شما در محیط کارتان فراهم نباشد و یا بخواهید محصولات را برای ما ارسال کنید تا در استودیو اختصاصی روژان عکاسی شود هم شرایط کاملا فراهم و مهیاست. کافی است پس از هماهنگی با شماره 09121089571 محصولات خود را ارسال نموده تا در یک استودیوی مجهز و پیشرفته عکاسی محصولات شما انجام شود.

برای دیدن ویدیو و عکس های استودیو روژان اینجا کلیک کنید.

تفکیک متریال ها و بخش های مختلف یک محصول با کیفیت بسیار بالا

برای عکاسی محصول با زمینه سفید نشان دادن جزییات بسیار مهم است. برای این موضوع هم نورپردازی باید حرفه ای باشد و هم لنز مناسب استفاده شود.

ما در موسسه روژان با در نظر گرفتن این دو اصل برای نشان دادن بهتر و کامل تر جزییات یک محصول چندین عکس را در حالت های مختلف می گیریم و سپس از میان آنها باکیفیت ترین آنها را برای ادیت انتخاب می کنیم. هر اندازه کیفیت دوربین و نورپردازی بهتر و بیشتر باشد می توان خروجی نهایی را هم باکیفیت تر کرد. ما تاکنون انواع محصولات را که هر کدام جزییات مختلفی داشته اند و نشان دادن جزییات آنها از اهمیت زیادی برای مشتری برخوردار بوده است را عکاسی کردهایم و خوشحالیم که مشتریان ما از همان عکس ها در فروشگاه های آنلاین، سایت، تبلیغات مجازی و …. استفاده کرده و حتی چندین نمونه آنها برای استفاده در ابعاد بسیار بزرگ برای تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردها به کار گرفته شده اند.

مشاوره رایگان

انتخاب بهترین زاویه در عکاسی محصولات با زمینه سفید

در عکاسی حرفه ای محصول با زمینه سفید، انتخاب زاویه مناسب بسیار مهم است. ممکن است یک محصول تنها با تغییر زاویه دوربین و تغییر نوع نگاه عکاس به آن نمایشی کاملا متفاوت داشته باشد. برای اینکه عکاس در زمان ادیت، بتواند بهترین عکس را انتخاب کند، باید در چند زاویه عکس گرفته شود تا بتواند مناسب ترین ادیت را انجام دهد. ما در هنگام عکاسی از هر محصول شما، با زوایای مختلف عکس گرفته و بهترین جلوه آن را برای ادیت نهایی آماده می کنیم؛ پس وقتی کار را به ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان می سپارید، از نظر انتخاب زاویه و تعداد کافی فریم ها برای عکس نهایی هیچ نگرانی نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:
عکاسی حرفه ای از کافه ها و رستوران ها، ایده ای جذاب برای جذب مشتری

نورپردازی تخصصی، تنظیم و کنترل انعکاس ها

افزایش و یا کاهش نور محیط، به معنی نورپردازی نیست، اگر فکر میکنید همین که میزان نور یک محیط را برای عکاسی کم ویا زیاد کردید نورپردازی کرده اید اشتباه فکر می کنید. نوع نور، کلوین انتخابی، زاویه نوردهی، رنگ مورد استفاده در نورپردازی، استفاده از فیلترهای نوری مناسب در نورپردازی و …. همگی از مایل مهم در نورپردازی در هنگام عکاسی محصول است. ما در هنگام عکاسی محصول با زمینه سفید ، با جدیدترین و حرفه ای ترین ابزارها و متدهای نورپردازی محیط را برای آغاز فرآیند عکاسی فراهم می کنیم.

ادیت حرفه ای عکس محصول به صورت کامل

به همان اندازه که عکاسی محصولات با زمینه سفید مهم و تخصصی است، ادیت و ویرایش آنها هم مهم است. ادیت این قبیل عکس ها باید با سیستم ها و نرم افزارهای آپدیت و قوی انجام شود تا تمام اصلاحی های لازم از قبیل نور، رنگ، دور بری و …. به دقت اعمال شود. در کنار داشتن سیستم قوی و پیشرفته، ادیتور متخصص و با تجربه هم بسیار تعیین کننده است. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان، با جمع آوری بهترین سیستم ها و تجهیزات و استفاده از نیروهای متخصص، خروجی نهایی عکس ها را با بالاترین کیفیت ممکن گرفته و تحویل مشتری می دهیم.

تحویل فایل خروجی با کیفیت بالا و متنوع

معمولا هیچ استودیو و آتلیه ای، پروژه ی اصلی را به مشتری تحویل نمی دهد؛ ولی ما در موسسه هنری و رسانه ای بر این اعتقاد هستیم که اگر کار ما آنقدر خوب است که رضایت مشتری را جلب کند که همیشه با ما کار میکند و اگر مشتری از کار ما راضی نباشد نگه داشتن فایل پروژه اصلی هیچ کمکی نمی کند پس پس از پایان و تسویه کار همه فایل های خام و پروژه ها را تحویل تان می دهیم تا در هز زمان و مکان که خواستید از آن استفاده نمایید. خیالتان را حت باشد که پروژه ی فایل های شما بیشتر از اینکه به درد ما بخورد برای شما کارایی خواهد داشت و ما آنها را تحویل خودتان خواهیم داد.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی