ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

به صورت رایگان به هر جای دنیا سفر کنید

به صورت رایگان به هر جای دنیا سفر کنید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

به صورت رایگان به هر جای دنیا سفر کنید

هیمن شریف زاده – سفر همیشه پر از اتفاقات جذاب و دلچسب است که برای هر مسافری احساس خوشایندی ایجاد می کند ولی چیزی که ما را از دیدن مناطق مختلف جهان محروم می کند هزینه بسیار بالای آن است. تور مجازی به شما این امکان را می دهد که در هر نقطه ای از کشور که هستید از طریق موبایل و یا کامپیوتر شخصی خودتان تمام نقاط دیدنی جهان را به صورت واقعی و 360 درجه ببینید و با همه امکانات آنها آشنا شوید.

تور مجازی در تجارت چه کاربردی دارد؟

کارخانه ها و شرکت های معتبر برای اینکه بتوانند موقعیت و فضای خودشان را به مشتریان و طرفین قراردادشان معرفی کنند آنها را با صرف هزینه های زیاد و با تشریفات خاص به یک تور چندروزه کاری دعوت می کنند تا امکانات خودشان را به آنها معرفی کنند و به این ترتیب در جلب نظر آنها تاثیر مثبت بگذارند. تور مجازی همین کار را برای کارخانه ها انجام می دهد به طوری که با استفاده یک تور مجازی حرفه ای می توانند تمام نقاط کارخانه و کارگاه خودشان را به صورت کاملا واقعی به مشتریان مورد نظرشان معرفی کنند و صرفه جویی های بسیار زیادی انجام دهند. تور مجازی در واقع تصویری واقعی از کارخانه و محل مورد نظر شما با تمام جزییات است. وسایل و تجهیزات موزد استفاده، چیدمان خطوط تولید، فضای داخلی سالن ها و سوله های فعال، پارکینگ، اتاق ها و بخش های اداری، انبار و محل دپوی محصولات، فضای بیرونی کارخانه و شرکت و درکل تمام محیط های موجود در فضا و محل مورد نظر در تور مجازی نمایش داده می شوند.

بیشتر بخوانید:
خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

مشاوره رایگان

تور مجازی دارای چه امکاناتی است؟

در تور مجازی همه بخش ها به صورت تفکیک شده قابل نمایش هستند. شما می توانید برای تور مجازی خودتان یک نقطه ی آغاز در نظر بگیرید و به ترتیب و به همان صورتی که ترتیب استقرار و چیدمان محیط مورد نظرتان است نقاط را به جلو هدایت کنید. البته تور مجازی این قابلیت را هم دارد که در یک نقطه چندین نقطه دیگر را هم پوشش داد و دسترسی به هر کدام را به صورت مشخص وبا نشانه ها و توضیحات واضح برای مخاطب ممکن شاخت. در تورهای مجازی که توسط موسسه هنری ورسانه ای روژان تولید می شود امکان بارگذاری ویدیو در هر نقطه و همچنین امکان بارگذاری توضیحات تکمیلی برای کمک به شناخت بهتر مخاطب فراهم شده است.

مثلا شما می توانید در مورد یکی از دستگاه ها و یا قسمت های محل مورد نظرتان ویدیو معرفی و یا توضیحات اپراتور وتوضیحات متنی دلخواهتان را اضافه کنید. به این ترتیب تورمجازی می تواند مانند تور لیدر شما عمل کند و بدون کوچکترین خلل و نقصی ماموریت پرزنت محیط مورد نظر شما به مخاطب هدفتان را فراهم کند. یکی از کامل ترین نمونه های اجرا شده که دارای بیش از 120 نقطه منحصر به فرد است و رکورد تعداد نقطه در تورهای مجازی تهیه شده در کشور است توسط موسسه هنری و رسانه ای روژان انجام شده است و مربوط به تور مجازی گروه صنعتی هوایار است که بیش از 30 هزار متر مربع از فضای کارخانه آن مجموعه شامل 4 طبقه اداری، 4 سوله عظیم تولید، 2 طبق انبار، محیط داخلی کارخانه، ورودی شمالی و جنوبی، رستوران و سالن های تست محصولات با جزییات کامل به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید:
ادمین پیج اینستاگرام

شما هم اگر می خواهید از جدیدترین روش معرفی حرفه ای محل کار و یا کارخانه و کارگاه خودتان و یا حتی شرکت ها و بیمارستانها  مراکز خدماتی دیگر استفاده کنید می توانید با شماره 09121089571 پاسخگوی شبانه روزی موسسه روژان تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید و در صورت تمایل اجرای آن را سفارش دهید تا شما هم جزو برندهایی باشید که از این روش نوین برای جلب نظر مشتریانتان بهره می گیرید و سودهای سرشاری از آن به دست می آورید.

 

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی