تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

قبل از سفارش طراحی سایت حتما این مقاله را بخوانید

قبل از سفارش طراحی سایت حتما این مقاله را بخوانید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

قبل از سفارش طراحی سایت حتما این مقاله را بخوانید

هیمن شریف زاده – با فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و با توجه به اینکه این روزها بیشتر کسب و کارها و فروش محصولات و خدمات متنوع بر چاپ تبلیغات اینترنتی انجام می شود و روز به روز روش های سنتی فروش کمرنگ تر می شوند ، طراحی سایت حرفه ای روز به روز رونق و خواهان بیشتری پیدا می کند اما در این میان تعداد آنهایی که می توانند سایت اینترنتی مدنظرشان را طراحی کنند و کسب و کارشان را رونق بدهند بسیار اندک است. چند نکته بسیار مهم در این شرایط وجود دارد که باید قبل از سفارش طراحی سایت حتما آنها را مورد توجه قرار دهید تا سایت اینترنتی شما به عاملی برای افزایش روش و ارتقای برند شما تبدیل شود نه تشویش ذهنی و دغدغه ای جدید.

چه نوع وب سایتی برای کسب و کار شما مناسب است؟

این اولین سوالی است که بتاید از خودتان بپرسید. در واقع شما با این سوال تعیین تکلیف می کنید که طراح سایت شما چه نوع روشی برای کمک به کسب و کار شما انتخاب کند. شما در هر جایگاهی که باشید می توانید به راحتی به فروش چند برابری برسید فقط کافیست به موقع و درست اقدام کنید و کار را به دست کاردان بسپارید.

وب سایت شرکتی و وب سایت شخصی چه قابلیت هایی دارند؟

اگر شما از طراحی سایت انتظار کمک به برند شدن و شناخته شدن خودتان را دارید، سایت شرکتی و یا سایت های شخصی مناسب ترین گزینه هستند. شما در این سایت ها همه امکانات لازم از قبیل طراحی و گرافیک طبق سلیقه و درخواست شما، راه ارتباطی آسان با مشتریان ، معرفی و پرزنت محصولات، تاریخچه کار و ، معرفی همکاران، ویدیو و تصاویر پروژه های اجرا شده، گالری تصاویر، اخبار ومقالات ، فرم های استخدام آنلاین و هوشمند، پشتیبانی و پاسخگویی آنلاین به مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران، عضویت گیری در سایت، ایجاد صفحه کاربری برای هر کدام از مخاطبان و همچنین ارسال اخبار و پیام های تبلیغاتی و مناسبتی ، افزونه های امنیتی برای جلوگیری از هک، قابلیت دسته بندی اطلاعات و … برای هر کدام از آنها را در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:
خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

این سایت برای شرکت ها، موسسه ها و سازمان های خدماتی و تولید بسیار مناسب است و در صورتی که درست و اصولی اجرا شود نیازهای آنها را به طور کامل برآورده می کند. ما در دپارتمان طراحی سایت موسسه هنری و رسانه ای روژان تاکنون برای مجموعه های بزرگ و نامداری در سراسر کشور سایت های اختصاصی و انحصاری تولید کرده ایم که از آنها می توان به گروه صنعتی امکو، گروه صنعتی آرمیس، مجموعه نان کامل، مجموعه آرایشی و بهداشتی نل سون، کینیک زیبایی لاویش، بیمارستان گاندی و …. اشاره کرد. اگر می خواهید با کمترین هزینه ممکن یک سایت شرکتی و یا یک سایت شخصی حرفه ای برای خودتان ایجاد کنید و در دنیای اینترنت جایگاه ثابت و مناسبی برای خودتان بدست آوردید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09121089571 تماس بگیرید و سفارش طراحی سایت خودتان را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن دارای وب سایت اختصاصی خودتان شوید.

مشاوره رایگان

وب سایت فروشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن از طریق وب سایت ایترنتی به درآمد برسید مناسبترین انتخاب برای شما وب سایت فروشگاهی است. وب سایت فروشگاهی امکاناتی از قبیل دسته بندی محصولات، اعمال تخفیف های مد نظر شما بر روی محصولات مختلف، ایجاد حساب کاربری برای هر کدام از مشتریان، صدور فاکتور هوشمند، ارسال پیامک تایید خرید، ارسال پیامک کد رهگیری برای پیگیری سفارشات، امکان نمایش نامحدود محصولات، امکان ایجاد نامحدود حساب کاربری، ارسال فاکتور آنلاین برای مشتری و صاحب کالا در لحظه، امکان نظردهی برای خریداران، امکان اتصال به درگاه بانکی بانک های مختلف، ایجاد نماد اعتماد ملی، امکان ایجاد صفحه مقایسه محصولف امکان ثبت لوکیشن برای ارسال دقیق کالا برای مشتری، امکان ایجاد کد تخفیف متناسب با نظر شما در حساب هر یک از کاربران، امکان پشتیبانی و چت آنلاین با مشترین، امکان اتصال به واتساپ و تلگرام و ایمیل برای ارتبط آنلاین با مشتریان، امکان ایجاد دسته بندی های نامحدود محصولات، قابلیت پشتیبانی از هزاران کاربر به صورت همزمان و صدها قابلیت ممتاز دیگر را در اختیار شما قرار می دهد تا بوسیله آن بتوانید در هر ساعت از شبانه روز فروش داشت باشید و به درآمد دلخواهتان برسید.

بیشتر بخوانید:
چرا باید عکس حرفه ای از محصولاتمان داشته باشیم؟

تاکنون مجموعه های فروشگاهی زیادی طراحی سایت خودشان را به موسسه روژان سپرده اند و با طراحی حرفه ای سایت فروشگاهی خودشان توانسته اند به درآمدهای زیادی هم دست پیدا کنند. مجموعه فروشگاهی کالاتیک، مجموعه فروشگاهی نان کامل، مجموعه فروشگاهی کیو وان، مجموعه فروشگاهی بازرگانی آسمان، مجموعه فروشگاهی ایران بیوتی اکسپرت و صدها برند دیگر از جمله مشتریان وفدار موسسه هنری و رسانه ای روژان هستند. شما هم اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه اینترنتی مناسب و درآمدزا هستید می توانید با تماس در تمام ساعات شبانه روز با شماره 09121089571 سایت خودتان را سفارش بدهید و از داشتن یگ فروشگاه اینترنتی حرفه ای لذت ببرید.

 

 

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی