ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

خواستگاری منحصر به فرد داشته باشید

هیمن شریف زاده – عشق ویژه ترین حس ما انسانهاست و روز بیان و اعلام این حس جذاب برای همه ما ویژه و اختصاصی است. خیلی ها به دنبال ماندگار شدن روز و خاطره خواستگاری خودشون هستند. آقایون به نوعی از این روز خاطره می سازن و خانمها هم به نوع دیگه ای ولی هر چه هست برای هر دو نفر بسیار جذاب و دوست داشتنی مکیشه. خیلی از افراد هنوز هم به همون رسم و رسومات سنتی پای بند هستند و می خوان در عادی ترین شکل ممکن این شب رو بگذرونن ولی خیلی ها که تعدادشون روز به روز بیشتر هم میشه به دنبال یه مراسم خواستگاری ناب هستند که به نماد عشق اونها تبدیل بشه. اگه شما هم جزو دسته دوم هستید می تونید ایده های جذاب ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان رو امتحان کنید تا برای همیشه و در بین همه دوستان و فامیل و آشنایان زبانزد و منحصر به فرد شوید.

تم ویژه خواستگاری

برای اینکه خواستگاری شما در یادها بماند باید از قبل برای آن برنمامه ریزی کنید. برای اینکه بتوانید خاص ترین خواستگاری را تجربه کنید کافیست با ما تماس بگیرید و در مورد خودتان و عشق تان نکاتی را به ما اعلام کنید. پس از چند ساعت سناریوی اختصاصی برای شما با در نظر گرفتن همه جزییات آماده شده و پس از تاید شما به اجرا در می آید. داشتن تم ویژه با سناریی اختصاصی می تواند یک خواستگاری منحصر به فرد برای شما بسازد. انواع تم هنری، رسمی و اداری، کلاسیک، رمانتیک، اداری و رسمی، نوستالژی، فامیلی و ….. با جذاب ترین ایده ها و مکان های خاص مطابق با سلیقه شما برنامه ریزی می شود و درنهایت بدون کم و کاست برای شما به اجرا در می آید. شما در اجرای این کار ایده اولیه را می دهید و سلیقه خود و پارتنرتان را به ما می گویید و با خیال راحت یک ایونت تمام عیار را دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید:
ساخت تیزر حرفه ای از غرفه نمایشگاه

در لاکچری ترین مکان خواستگاری کنید

مکان خواستگاری و اعلام درخواست برای ازدواج همیشه یکی از چالش های افرادی است که می خواهند خواستگاری به یادماندنی داشته باشند. مجتمع های تجاری شلوغ، برج های معروف، اماکن تفریحی، اماکن زیارتی، بازارهای معروف در شهرهای مختلف، اماکن دیدنی و تفرجگاه ها، مکان های خاطره انگیز، کویر، جنگل های شمال، ساحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، کافه رستورانهای لاکچری، شهرهای سیاحتی، جزیره های معروف جنوب کشور، سینماهای معروف در حین پخش فیلم مورد نظر شما، خانه های لاکچری و ویلاهای شیک و حتی تدارک دیدن مراسمی با حضور هر هنرپیشه، خواننده یا چهره معروفی که شما بخواهید میتواند برای خواستگاری شما ایده ی منحصر به فردی باشد. پس به هر کدام از این موارد که علاقه دارید کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین مراسم خواستگاری را برایتان خلق کنیم. همین الان با شماره 09121089571 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سورپرایز خواستگاری را فراموش نکنید

موسسه هنری و رسانه ای روژان به شما کمک می کند تا موقعیت دلخواه خودتان را در مراسم خواستگاری خلق کنید. ما برای سورپرایز کردن معشوق شما در روز خواستگاری ایده های نابی داریم که با توجه به علاقه شما آن را در انواع مدل های مختلف طراحی می کنیم. هماهنگ کردن گروه های موسیقی، اعلام درخواست ازدواج در مراسم های مختلف از جمله کنسرت ها، جشن های خانوادگی، جشن های سازمانی و اداری، ترتیب دادن مراسمات ویژه جهت سورپرایز کردن عروس و خانواده او، انجام مراسم خواستگاری با تشریفات مجلل و ….. می تواند سورپرایز جذابی برای روز خواستگاری شما باشد. ما در کگنار شما برای خلق این سورپرایزها خواهیم بود  تا شما با هیجان انگیزترین حالت ممکن زندگی مشترکتان را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:
بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

رویاپردازی با شما، خلق کردن رویاهای شما با ما

در روز خواستگاری به کمتر از ایده آل قانع نباشید. این روز در زندگی شما بدون شک ویژه ترین روز است و ارزش آن را دارد که تا حدی مجلل و خاص برگزار شود. فراموش نکنید خواستگاری حتی از روز ازدواج هم خاطره انگیزتر است چون روز است که شما پس از گذشتن از آن به قرار است به کسی برسید که مدتها منتظر وصالش بودید. این روز رو برای همه تون آرزو میکنیم و خوشحال میشیم بتونیم براتون یه خاطره ماندگار ایجاد کنیم. فرصت خلق رویاهاتون رو از خودتون نگیرید و همین الان برای یه خواستگاری ایده آل تصمیم بگیرید. شما رویاپردازی کنید ما اون رو براتون خلق می کنیم.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی