ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

به برند خودتان هویت ببخشید

به برند خودتان هویت ببخشید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

به برند خودتان هویت ببخشید

هیمن شریف زاده – مدیران موفق به خوبی میدانند بدون برندسازی موفق و هدفمند نمی توانند به اهداف کلان خودشان در بازار کار برسند. وقنی شما مالک یک برند باشید می توانید از لحظه به لحظه درآمد کسب کنید و برای همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت باقی بمانید. برند شما می تواند روز به روز در کنار درآمد زایی ارزش بیشتر یپبدا کند و به یک کارخانه تولید اسکناس تبدیل شود.

چگونه از برندسازی به ثروت شگفت انگیز برسیم؟

به نظر شما ارزش برند اسنپ، خانومی، رستوران ارکیده و یا حتی شرکت های کوچک تر مانند یک فروشگاه و مغازه در شهر شما در زمان تاسیس چقدر بوده است؟ مطمئن باشید که کسی از روز اول این برندها را نمیشناخت و ارزش زیادی برای آن هم قایل نبود ولی امروزه هزاران میلیارد تومان ارزش دارند چون به نام های شناخته شده ای بین مردم تبدیل شده اند و از روز اول تاکنون برندسازی خودشان را به صورت جدی دنبال کرده اند. وقتی یک نام تجاری بین عموم مردم شناخته می شود به این معنی است که می تواند روز به روز درآمد پایدار داشته باشد و به خودی خود و فقط با نام و اعتباری که دارد مشتری وفادار جذب کند و همین هم کافیست تا در بازار برندها ارزش و جایگاه ویژه پیدا کند و قیمت آن روز به روز افزایش یابد. شما هم می توانید نام فروشگاه، شرکت و یا کسب و کار خودتان را به یک برند تبدیل کنید و برای همیشه از سودهای سرشار آن بهره مند شوید. اگر به دنبال این کار هستید می توانید با ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان در ارتباط باشید تا بهترین راه را برای برندسازی شما برنامه ریزی و به اجرا درآوریم و همیشه حتی زمانی که شما در مسافرت هستید و یا در خانه در حال استراحت هستید برندتان برایتان ثروت آفرینی کند و درآمد داشتنه باشید. 09121089571 را به خاطر بسپارید تا در 24 ساعت شبانه روز پاسخ سوالا هایتان را به دست آورید و از کسب و کارتان یک برند تمام عیار بسازید. اگر در این مسیر به کسی نیاز داشتید که بتواند با تولید محتوای جذاب و عکاسی حرفه ای و همچنین تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه شما را به مشتریان و مخاطبانتان بیشتر و  درست تر بشناساند ما را به یاد بیاورید چون تمام ابزارهای لازم را در اینر اه به کار خواهیم گرفت تا شما به جایگاه واقعی خودتان دست پیدا کنید. تور مجازی یکی دیگر  از ابزارهایی که می تواند به برند شدن شما در نظر مخاطبانتان کمک شاانی کند. ما این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما اجرا خواهیم کرد. پس امیدتان را از دست ندهید و بذانید که هر جایگاهی که می خواهید را می توانید بدست آورید فقط کافیست درست تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید:
ادمین پیج اینستاگرام

 

چگونه از برندینگ پول دربیاوریم؟

دنیای امروز دنیای رقابت بر سر بهترین هاست. اگر می خواهید بهترین باشید چاره ای ندارید جز اینکه خودتان را در ذهن مشتریان به عنوان یک نام معتبر معرفی کنید. تعداد قابل توجهی از مردم تنها مصرف کننده هستند و این یک فرصت مناسب است برای کسانی که می خواهند چند قدم از دیگران جلوتر باشند. وقتی کالا یا خدماتی را به دیگران معرفی می کنید باید قبل از هر چیز اعتماد طرف مقابل تان را جلب کنید و این موضوع اتفاق نمی افتد مگر با برند سازی خوب و اصولی. شما وقتی دارای یک برند باشید کالا و خدماتتان را با قیمت واقعی عرضه می کنید و مجبور نخواهید بود برای جلب اعتماد مشتریان قیمت تان را پایین بیاورید. به علاوه همواره پرسنل کاربلد و با تجربه جذب برندها می شوند و دوست دارند در رزومه کاری خودشان همکاری با یک برند معتبر را داشته باشند. پس برندسازی در اصل یک تیر و چند نشان است و شما می توانید درهر کسب و کاری که هستید با برندسازی درست جهش بزرگی را در روند توسعه و افزایش فروش و درآمدتان ایجاد کنید.

پیروزی در رقابت بازار، نصیب برندها می شود

مشتریان همیشه محصولاتشان را از بین نام های آشنا انتخاب می کنند  پس بدون شک خریداران واقعی را افرادی جذب خودشان می کنند که به خوبی توانایی های شان را معرفی کرده باشند. باید خودتان و برندتان را به اولویت اول مشتری تبدیل کرده باشید تا آنها دقیقا زمان خرید کالا به یاد شما بیفتند و از بین انبوه کالا ها و برندها، به دنبال نام شما بگردند و آن را انتخاب نمایند. برندسازی در اصل مشتریان وفادار را برای شما ایجاد می کند و از یک مشتری معمولی، یک مشتری وفادار می شازد. اگر می خواهید در دنیای برندها یکه تازی کنید و نام خود را در کمترین زمان ممکن به همه معرفی کنید می توانید از مشاوره ها و ایده های خلاقانه دپارتمان برندسازی و مارکتینگ موسسه هنری و رسانه ای روژان بهره ببرید تا در بازار روز به روز معروف تر و شناخته شده تر باشید.

بیشتر بخوانید:
قبل از سفارش طراحی سایت حتما این مقاله را بخوانید

ما تاکنون برندسازی را برای کارخانه ها و شرکت های متعددی انجام داده ایم و به تجربه بالایی در این زمینه نیز دست پیدا کرده ایم و حالا نوبت شماست تا از این فرصت استفاده کنید و به برند خودتان هویت ببخشید.

نویسنده: هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی