ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

هیمن شریف زاده – شرکت در نمایشگاه به عنوان استراتژی اصل بسیاری از برندها برای فروش و جذب حداکثری بازار به شمار می ره ولی مهم تر از شرکت در نمایشگاه چگونگی برنامه ریزی و بهره مندی از این فضای بسیار جذاب برای ثروت آفرینی است. شما به عنوان مالک برند و محصولات تولیدی منحصر به فرد، زمانی می توانید از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره ببرید که توانایی خلق فرصت های جدید در نمایشگاه را داشته باشید در غیر اینصورت تمام هزینه هایی که در نمایشگاه صرف کرده اید هدر می رود.

افزایش فروش و جذب مشتری

بر کسی پوشیده نیست که سهم حداکثری از بازار تنها برای برندهایی ممکن است که از فرصت های معرفی خودشان به مشتریان واقعی به نحو احسن بهره برداری می کنند. نمایشگاه بهترین فرصت برای تبدیل همه مراجعه کنندگان به مشتریان وفادار است  هر کسی که بتواند از این فرصت محدود استفاده کند بدون شک راه رشد و توسعه خود را پیدا کرده و روز به روز پیشرفت می کند.

بازاریابی هدفمند و واقعی

هر دقیقه در نمایشگاه به منزله جذب یا از دست دادن یک مشتری است. تمام فعالان کسب و کار شما در طول برگزاری نمایشگاه حضور دارند و یک فعال اقتصادی به هیچ عنوان از این فرصت نمی گذرد.شما برای حضور قدرتمند در نمایشگاه باید با تمام توانایی های خودتان حضور پیدا کنید و معرفی کاملی از خودتان داشته باشید.

مخاطبان و مشتریان شما تا زمانی که شما را به خوبی نشناسند نمیتوانند به محصول تان اعتماد کنند و به مشتری وفادار شما تبدیل شوند. پس شرکت در نمایشگاه اگر به درستی و با هدف مشخص انجام شود می تواند یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی برای برندها باشد تا در کمترین زمان ممکن خودشان را به جامعه هدفشان معرفی نمایند.

بیشتر بخوانید:
روش های ساختن تیزر تبلیغاتی صنعتی از کارخانه و خط تولید محصولات

ورود به بازار جهانی

اگر به دنبال حضور در بازارهای جهانی هستید و می خواهید کسب و کار خودتان را در خارج از مرزهای کشور توسعه دهید نمایشگاه بهترین فرصت است چون معمولا در تمامی نمایشگاه ها تعداد قابل توجهی از مشتریان و تاجران خارجی حضور پیدا می کنند هرچند در سال های اخیر تعداد تاجران و فعالان اقتصادی خارجی در نمایشگاه های داخلی کم تر شده ست اما هنوز هم می توان به این روش به ورود به بازارهای جهانی فکر کرد.

عکاسی و تیزر تبلیغاتی در نمایشگاه ها

حضورتان در نمایشگاه و ثبت همیشگی برند شما در حافظه ی مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه نیازمند عکاسی و مستندسازی حرفه ای است. حضور شما با هر میزان توانایی و کیفیت حضور در نمایشگاه، بعد از چند روز به باد فراموشی سپرده می شود و بازدیدکنندگان غرفه شما چیز زیادی از شما و غرفه تان در خاطرشان باقی نمی ماند. آمارها نشان داده است که بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان نمایشگاه بعد از تمام شدن آن اقدام به تصمیم گیری و خرید واقعی می کنند.اگر شما نتوانید بعد از تمام شدن نمایشگاه در ذهن مخاطبان و مراجعه کنندگانتان ماندگار شوید بدون شک تعداد قابل توجهی از مشتریان بالقوه خود را از دست داده اید.

تنها راه به ثبت رساندن و ماندگار کردن برندتان در ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه، تیزر و عکاسی حرفه ای از این رویداد بسیار مهم است تا مشتریان شما هر بار که به سایت یا سایر صفحات مجازی شما سر می زنند حضورتان را ببینند و تمام مذاکرات و گفت و گوهای شما برایشان زنده شود.شما با مستند سازی رویداد بزرگی به نام نمایشگاه به برندتان هویت می بخشید و هزینه هایی که کرده اید را به ثروت های همیشگی تبدیل می کنید. برای اینکار می توانید از خدمات حرفه ای و منحصر به فرد موسسه هنری و رسانه ای روژان بهره مند شوید و با حداقل هزینه سود خود را از نمایشگاه چندین برابر کنید. تاکنون در نمایشگاه های مختلف برندهای درجه یک کشور از این خدمات بره برده اند و خود را در ذهن مشتریانشان تثبیت کرده اند.

بیشتر بخوانید:
بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

کارشناسان ما آماده هستند تا به صورت 24 ساعته مشاوره های تخصصی و رایگان را برای مستندسازی حضور شما در نمایشگاه به شما ارایه نمایند. برای ارتباط با کارشناسان شبانه روزی ما می توانید با شماره 09121089571 در روزهای هفته ( تعطیل و غیر تعطیل) تماس حاصل فرمایید.

 

نویسنده: هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی