ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

بهترین شرکت طراحی سایت ایران را بشناسید

هیمن شریف زاده – طراحی سایت، امروزه و مخصوصا با فیلتر شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و واتس آپ بسیار ضروری تر شده است. امروزه هر کسی که می خواهد کاری انجام دهد، خدماتی دریافت کند و حتی خرید کوچکی داشته باشد اولین کاری که می کند در گوگل جستجو می کند و تحقیقات اولیه را از این راه انجام می دهد. داشتن یک سایت قوی که در گوگل رتبه خوبی داشته باشد یکی از واجب ترین کارهاست.

چگونه رتبه یک گوگل شویم؟

موتورهای جستجوگر گوگل بسیار هوشمند و منحصر به فرد عمل می کنند. وقتی یک سایت جدید طراحی می شود و یا محتوای جدیدی در آن بارگذاری می شود ربات های هوشمند گوگل آن را آنالیز کرده و به آن رتبه می دهند. عوامل بسیار زیادی در رتبه خوب گرفتن سایت ها و محتواهای بارگذاری شده در اینترنت موثر هستند. کیفیت محتوا، رعایت الگوهای تولید محتوای گوگل، رعایت استانداردهای لازم برای نوشتن مقالات، انحصاری بودن عکس وفیلم ها، استفاده از عناوین مناسب و پر کاربرد، متن روان مقالات، گرافیک قوی و یونیک و از همه مهم تر ارتقای سئو و بهینه سازی سایت می تواند به رتبه یک شدن شما در فضای به شدت رقابتی گوگل بینجامد.

مشاوره رایگان

اگر می خواهید به یکی از لینک های معتبر گوگل تبدیل شوید و از دنیای بزرگ فروش اینترنتی بی نصیب نمانید با شماره 09121089571 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین قیمت شما را به لینک های اول گوگل در کلیدواژه های مربوط به کسب و کارتان تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید:
سئو در اینستاگرام چگونه است؟

رتبه یک گوگل را چگونه باید حفظ کرد؟

رتبه یک گوگل شدن سخت است ولی رتبه یک گوگل ماندن سخت تر است. این یعنی رسیدن به رتبه های برتر در گوگل به معنای پایان کار نیست و شما باید سایت اینترنتی خودتان را همواره پویا و فعال نگه دارید. فعال ماندن سایت از نظر گوگل با نوشتن و بارگذاری محتواهای جدید به صورت مستمر، ویرایش و به روزرسانی محتواهای قبلی، اضافه کردن ویدیو و عکس، تغییر در بعضی کدهای سایت و همچنین به روزرسانی گرفیک سایت امکان پذیر است. اینها به این معنی است که حفظ جایگاه برتر در گوگل اصلا شوخی بردار نیست و به همان اندازه که کسب رتبه خوب در موتور جستجوگر کاملا هوشمند گوگل می تواند فروش شما را چند برابر کند ، کار سخت و مستمری نیز هست.

شما بدون داشتن یک ادمین حرفه ای که اصوا سئو و بهینه سازی را بلد باشد و بداند در رقابت با سایر رقبای شما چگونه باید عمل نماید امکان پذیر نیست. پس اگر سودهای سرشار فروش اینترنتی را می خواهید تولید محتوا و سئو و بهینه سازی سایت را جدی تر از قبل بگیرید و برای آن با گروه های حرفه ای کار کنید. وبسایت اینترنتی شما ویترین کار شماست و اگر به خوبی به آن رسیدگی نکنید می تواند برای شما گران تمام شود. فرصت های زیادی در دنیای اینترنت برای کسب و کار شما وجود دارد اما باید بدانید که چگونه می توانید آنها را به نفع خودتان مورد بهره برداری قرار دهید.

موسسه هنری و رسانه ای روژان را به خاطر بسپارید و با خیال راحت از رتبه یک گوگل شدن سایت تان لذت ببرید. در هر ساعت از شبانه روز هم میتوانید با شماره 09121089571 در ارتباط باشید و راهنمایی و مشاوره تخصصی و کامل را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:
بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی