تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

جادویی در فروش به نام دیجیتال مارکتینگ

جادویی در فروش به نام دیجیتال مارکتینگ

جادویی در فروش به نام دیجیتال مارکتینگ

هیمن شریف زاده – راستش را بخواهید در همین ابتدا باید بگویم که در دنیای دیجیتال مارکتینگ، از ابزار که به درستی استفاده شود می تواند در حکم یک غول جادو عمل کند اما در اصل علم دیجیتال مارکتینگ بر پایه اصول علمی بنا نهاده شده و جادویی در کار نیست بلکه شما باید این دنیای عجیب را بشناسید و آن را قدم به قدم اجرا کنید تا فروش خودتان را متحول کنید.

اگر شما دارای محصول یا خدماتی هستید که مردم از آن استقاده می کنند و به آن نیاز دارند می توانید با استفاده درست از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به موفقیت برسید. بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و مواردی مشابه آنها همگی در علم بزرگی به نام دیجیتال مارکتینگ خلاصه می شود که هر کسی در آنها می تواند به تسلط کافی برسد و درآمد داشته باشد.

با بازاریابی درست به محصولتان ارزش دهید

با خودتان فکر کنید. آخرین خریدی که انجام دادید را به یاد بیاورید. روزی که خودرو، موبایل، گجت و یا هر چیز دیگری را خریداری کرده اید در ذهن خودتان مجسم کنید؟ به چند سایت، پیج اینستاگرام سر زدید و درباره قیمت و کیفیت انواع مختلف آن تحقیق کردید؟ مردم هم مثل شما هستند. اگر بین مخاطبانی که در فضای اینترنت به دنبال محصول شان می گردند جایی برای خودتان تثبیت نکنید تعداد زیادی از مشتیان را از دست می دهید.

بازاریابی در اینترنت و مخصوصا در شبکه های اجتماعی به کار شما اعتبار می بخشد و مشتریان، شما را به عنوان برندی قابل اعتماد می شناسند. پس اصلی ترین تاثیر بازاریابی در فضای اینترنت این است که دیده می شوید و همین دیده شدن ضامن اعتبار شماست. داشتن عکس تبلیغاتی خوب و باکیفیت، سایت حرفه ای و یا تیزرها و کلیپ های تبلیغاتی خلاقانه می تواند زمینه ساز یک فرآیند بی نقص در بازاریابی اینترنتی باشد.

بیشتر بخوانید:
انتخاب سفیر برند، راه میانبر تبلیغات

مشاوره رایگان

شما بدون داشتن وسیله خوب نمی توانید بین رقبایتان برنده رقابت شوید و میدان را به آنها می بازید پس در اولین قدم دانش خودتان را نسبت به دیجیتال مارکتینگ کامل کنید و در درجه دوم خودتان را به ابزارهای حرفه ای برای معرفی کالا و خدماتتان مجهز کنید. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان این امکان را برای شما فراهم می کنیم که بهترین تیزر تبلیغاتی و با کیفیت ترین عکس حرفه ای را داشته باشید و حتی اگر تاکنون سایتی برای خودتان در نظر نگرفته اید، می توانید طراحی سایت حرفه ای با تمام امکانات را هم به ما بسپارید تا زمینه ساز موفقیت شما باشیم.

مشتری های ساده را به مشتری های وفادار تبدیل کنید

اگرمی خواهید به شما بگویم چقدر در آینده به موفقیت می رسید کافیست به من بگویید از هر ده نفر مشتری معمولی چند نفرشان دوباره و چندباره برای خرید به شما مراجعه می کنند.

یکبار این سوال را از خودتان بپرسید که برای اینکه به مشتری ثابت یک فروشگاه تبدیل شوید چه مدت زمان نیاز دارید؟ با اولین خرید شما جرو مشتریان گذری یک فروشگاه تبدیل می شوید و اگر فروشگاهی که شما از آن خرید انجام می دهید نتواند شما را به درستی جذب کرده و محصولات جدیدش را معرفی کند شما هم آن را بزودی فراموش می کنید اما اگر فروشگاهی که شما تنها یکبار از آن خرید انجام داده اید بتواند شما را در جریان اتفاقاتش بگذارد و مرتب با شما در ارتباط باشد رفته رفته فواصل خریدتان کمتر شده و بعد از مدتی اولین جایی که برای خرید اقلام مورد نیازتان سراغش می روید همان فروشگاه است. این را گفتم که بدانید هر مشتری چگونهمی تواند به شما وصل شود و چگونه از یک مشتری ساده به مشتری وفادار و همیشگی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:
طراحی هویت بصری، لوگو و نشانه های اختصاصی کسب و کار

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها