ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

در دنیای پر رمز و راز اینستاگرام چگونه رشد کنیم؟

در دنیای پر رمز و راز اینستاگرام چگونه رشد کنیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

در دنیای پر رمز و راز اینستاگرام چگونه رشد کنیم؟

هیمن شریف زاده – امروزه و مخصوصا در کشور ما، میزان رشد کسب و کارها ارتباط مستقیم با وضعیت صفحه اینستاگرام و شبکه های اجتماعی آن دارد. طراحی و تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام، یکی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. شما اگر تاکنون نتوانسته اید به موفقیت قابل توجهی از طریق فعالیت در اینستاگرام دست پیدا کنید فرصت های زیادی را از دست داده اید اما نگران نباشید چون راه ورود و بهره برداری از بستر این شبکه اجتماعی لازم بوده و از امروز نیز می توانید سودهای هنگفتی را از این طریق به دست آورید.

اینستاگرام و شناخت الگوریتم آن

اینستاگرام و شناخت الگوریتم های آن و همچنین کسب درآمد از این طریق، به دانش و تخصص زیادی  نیاز دارد و شما بدون داشتن اطلاعات کافی نمی توانید در آن فضا موفق باشید.

ما در راه ناشناخته ای که بسیاری از افراد را سردرگم کرده است برایتان چراغی روشن می کنیم و راهنمایتان خواهیم بود در اینستاگرام هر کدام از ویدیوهای شما میتوانند حکم یک تیزر تبلیغاتی قوی را داشته باشد که با مخاطبانتان آنها را به اشتراک می گذارید.

برای اینکه بتوانید بهترین استراتژی را در اینستاگرام پیدا کنید با شماره های  09121089571 تماس بگیرید تا کارشناسان موسسه روژان شما را راهنمایی کنند.

هیچ گاه تصور نکنید که شناساندن و معرفی و تبلیغات در اینستاگرام ساده است، این کار به قدری تخصصی و حرفه ای است که در سراسر جهان میلیون ها نفر را درگیر خودش کرده است و امروزه به عنوان یک فعالیت تخصصی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:
طراحی هویت بصری، لوگو و نشانه های اختصاصی کسب و کار

ما در تیم مارکتینگ روژان با تکیه بر ظرفیت های مجموعه ها به تولید محتوا پرداخته و دقیقا منطبق بر الگوریتم ها و  اصول انتشار پست در اینستاگرام رفتار کرده و زمینه رشد صفحه اختصاصی آنها را فراهم می کنیم. در کنار این موضوع از ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام و فضای بسیار هیجان انگیز اینفلوئنسر مارکتینگ و سفیر برند هم نیز استفاده خواهیم کرد.

اینستاگرام مارکتینگ (با تمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ) بدون شک جذاب ترین و موثرترین روش تبلیغ در بازار تبلیغاتی امروزی است و ما برای این بخش برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم تا مخاطبان میلیونی این صفحات با توانمندی های مجموعه آشنا شوند.

اینستاگرام مارکتینگ نوعی از بازاریابی حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد که در بهترین حالت ممکن کالا و خدمات خود را به مشتریان واقعی تان معرفی نمایید. این کار را در دنیای اینترنت تورهای مجازی برای شما انجام می دهند ولی اینستاگرام برای مخاطبان شما این شرایط را ایجاد میکند تا در بطن زندگی شما قرار بگیرند بدون اینکه هزینه کرده باشند.

با اجرای این پروژه انتظار می رود در کمترین زمان نفوذ برند در بدنه ی جامعه افزایش یافته و بتواند به تدریج سهم واقعی خود را از بازار کسب نماید. به جرات میتوان گفت که تبلیغات در این حوزه به معنای سرمایه گذاری مطمئن و تضمینی است که چندین برابر مبلغ سرمایه گذاری، سود به دنبال دارد، البته اگر هوشمندانه و تخصصی انجام شود.

به طور کلی می توان گفت حضور در اینستاگرام آنچنان لازم و ضروری است که نمی توان در آن هیچ تردیدی را پذیرفت و تنها مساله ی قابل بحث نحوه ی حضور در آن است که آن هم توسط مشاوران و کارشناسان خبره روژان، به صورت جامع و صفر تا صد از ایده پردازی تا اجرا به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:
چگونه می توان به درآمد و فروش همیشگی دست پیدا کرد؟

 

 

نویسنده : هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی