ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

شایعات درون سازمانی را چگونه کنترل کنیم؟

شایعات درون سازمانی را چگونه کنترل کنیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

شایعات درون سازمانی را چگونه کنترل کنیم؟

هیمن شریف زاده – بسیاری از سازمانها و گروه های تولیدی و خدماتی که در طول سالهای فعالیت گسترده تر شده اند و به سازمانی پویا با چند ده و یا چند صد پرسنل رسیده اند با بحران های درون سازمانی جدیدی مواجه می شوند و آن گیر کردن در دام شایعات بی اساس است.

این شایعات در بسیاری از موارد مشکلات جدی را برای مجموعه ها ایجاد می کند و حتی ممکن است باعث نابودی آن شود. اگر مدیریت مجموعه نتواند به خوبی از پس آن شاعات برآید و نتواند آنها را کنترل کند قطعا صدمات جبران ناپذیری را به مجموعه مدیریتی و سازمان تحت مدیریت خود وارد می کند. و در این شرایط اگر ده ها تیزر تبلیغاتی و هزاران عکس تبلیغاتی قوی نیز داشته باشد به ثمر نخواهد نشست.

در طول سالیان گذشته کم نبوده اند سازمان هایی که زحمات چندین ساله شان تحت تاثیر شایعات نابود شده و هیچ گاه نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود برسند و به این ترتیب هیچ گاه در امر تبلیغات و افزایش فروش و درآمد موفقیت خاصی کسب نکرده اند.

اگر شما هم در سازمان تحت مدیریت خودتان با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید از راه حل نو و مبتکرانه موسسه روژان بهره برده و برای سازمان خودتان یک رسانه اختصاصی طراحی نمایید.

این رسانه اختصاصی در واقع یک نشریه است که به صورت هفتگی تهیه و منتشر شده و می تواند بسیاری از ماموریت های تیم مدیریت را در بدنه سازمان تحت امرتان پوشش دهد.

مدیریت شایعات در سازمانتان را جدی بگیرید

تیم رسانه ای روژان با ایجاد و انتشار منظم هفته نامه داخلی، پل ارتباطی خوب و کارآمدی مابین تیم مدیریت مجموعه با پرسنل ایجاد می نماید و بازار داغ شایعات را در درون سازمان به فرصتی برای جریان سازی رسانه ای تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید:
4 قدم برای داشتن یک برند قوی و معتبر

درواقع ما با راه اندازی هفته نامه داخلی می خواهیم با یک تیر چند نشانه را هدف قرار دهیم؛ هم برای پرسنل انگیزه ایجاد کنیم، هم قوانین داخلی را مجددا بازگو کنیم، هم شایعات را به پایان برسانیم و مهم تر از همه اتحاد و انسجام روانی و کاری را در بین تمام اعضای مجموعه به اوج برسانیم و پیام های تیم مدیریتی را بدون واسطه به پرسنل منتقل کنیم.

تجربه راه اندازی این رسانه در سایر سازمان ها به ما ثابت کرده است که تحولات پایه ای و اساسی پس از ایجاد این رسانه داخلی رخ خواهد داد.

آیتم ها و بخش های این هفته نامه شامل مصاحبه با مدیران، پرسنل،  اخبار داخلی، تقدیر و تشکر از پرسنل، اطلاع رسانی های عمومی و باز نشر قوانین و پرتکل های سازمانی میباشد که به فراخور موقعیت در هفته نامه گنجانده می شود.

در هر ماه چهار الی پنج شماره از این هفته نامه منتشر می شود و استراتژی کلان آن ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و افزایش روحیه کار تیمی و انگیزه ی پرسنل در کنار کنترل شایعات است و تمامی این اهداف باتوجه به تجارب قبلی کاملا دست یافتنی بوده و اثرات مثبت آن پس از مدت کوتاهی قابل لمس خواهد بود.

برای اطلاع از چگونگی راه اندازی این رسانه داخلی می توانید با کارشناسان موسسه هنری و رسانه ای روژان با شماره های 09121089571 تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

 

نویسنده: هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی