ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

وب سایت اینترنتی شما چگونه می تواند حیات و رشد برندتان را تضمین کند؟

وب سایت اینترنتی شما چگونه می تواند حیات و رشد برندتان را تضمین کند؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

وب سایت اینترنتی شما چگونه می تواند حیات و رشد برندتان را تضمین کند؟

هیمن شریف زاده – وب سایت اینترنتی شما، ویترین کار شماست. این موضوع به معنای این نیست که وب سایت باید از نظر زیبایی عالی باشد؛ بلکه باید هم مناسب برند و کارتان باشد، هم به راحتی کار کند و کاربران بتوانند آن‌چه به دنبال آن هستند را به راحتی پیدا کنند.
سایت شما باید به سرعت اجرا شود، مناسب موتورهای جستجو باشد، کارمندان شما به راحتی بتوانند آن را به‌روز رسانی کنند و در دستگاه‌های مختلف با سایزهای متفاوت به درستی نمایش داده شود.

برای یک وبسایت خوب چه ملاک هایی برای آن باید داشته باشیم؟

وب سایت شما باید در عین زیبایی، ساده و جامع باشد. در دسترس بودن خدمات و راحتی کار با سایت از نظر کاربران به اندازه ای مهم است که اگر مخاطب شما در همان ورود اول نتواند پاسخ نیازهایش را پیدا کند ممکن است برای همیشه به مشتری رقبا تبدیل شود. پس محتوای با کیفیت در کنار طراحی و ارتقا در رنکینگ موتورهای جستجوگر مانند گوگل ( سئو) بسیار حیاتی است و نباید تحت هیچ شرایطی از آن غافل شد.
آمارها نشان می دهد بیش از 80 درصد مردم خدمات درمانی مورد نیازشان را از طریق جستجوی اینترنتی، انتخاب می کنند و در این میان برندها و مجموعه هایی موفق خواهند بود که وب سایت قوی و پرمحتوایی داشته باشند و از آن مهم تر بتوانند آن را در موتورهای جستجوگر مانند گوگل که کاملا هوشمند و هدفمند عمل می کنند به جایگاه قابل قبولی برسانند. البته کار به همین جا ختم نمی شود و به روز رسانی و تغییرات احتمالی آن، یک پروژه مستمر محسوب می شود. به همین دلیل یک تیم توانمند به صورت متمرکز روی آن کار می کنند تا در آینده ای نزدیک، نتایج قابل توجهی حاصل گردد.

بیشتر بخوانید:
ادمین پیج اینستاگرام

 

علاوه بر طراحی سایت، سئو و بهینه سازی آن نیز موضوع بسیار مهمی است که متاسفانه بسیاری از صاحبان کالا و خدمات از آن مطلع نیستند یا آن را ساده می انگارند در صورتی که اگر از اهمیت آن مطلع شوند با تمرکز روی آن می توانند کسب و کارشان را متحول کنند. اجرای این پروژه بسیار سخت بوده و نیازمند کار شبانه روزی است چون موتورهای جستجوگر گوگل کاملا هوشمند عمل کرده و هر اقدامی باید متناسب با الگوریتم های آن باشد وگرنه هیچ سودی در پی نخواهد داشت.

برای تولید محتوای سایت چه اقداماتی باید انجام داد؟

 

تولید محتوای کاملا یونیک و کدینگ قابل ارتقاء لازمه ی فعالیت موثر در سایت است که لازم است به صورت مستمر انجام شود. در واقع می توان گفت که اصلی ترین نکته در سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد است. اگر بتوانید محتوای متناسب با حرفه

و کارتان را به صورت مستمر تولید و در سایت منتشر نمایید می توانید در یک دوره ی مشخص به رشد پایدار دست پیدا کنید.
اگر می خواهید خیالتان از تولید محتوای باکیفیت راحت باشد کارشناسان موسسه روژان آمادگی دارند تا به صورت کاملا حرفه ای این مسئولیت را ه عهده بگیرند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و گفت و گوی مستقیم با کارشناسان موسسه روژان می توانید با شماره های 09121089571  تماس بگیرید.

 

به طور خلاصه می توان گفت که استراتژی کلان وب سایت اینترنتی شما مبتنی بر دو مولفه ی جذب حداکثری مخاطب و صعود به صفحات و لینک های برتر در گوگل خواهد بود و این مساله بسیار مهم اتفاق نمی افتد؛ مگر محتوای با کیفیت، کاملا اختصاصی و یونیک، تولید و منتشر شود تا با بازنشر آن توسط سایر سایت ها، رتبه ی علمی سایت و جایگاه آماری آن ارتقاء یافته و هدف نهایی حاصل گردد.
اصلی ترین نکته در سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد است. اگر بتوانید محتوای متناسب با حرفه و کارتان را به صورت مستمر تولید و در سایت منتشر نمایید می توانید در یک دوره ی مشخص به رشد پایدار دست پیدا کنید.
اگر می خواهید خیالتان از تولید محتوای باکیفیت راحت باشد کارشناسان موسسه روژان آمادگی دارند تا به صورت کاملا حرفه ای این مسئولیت را به عهده بگیرند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و گفت و گوی مستقیم با کارشناسان موسسه روژان می توانید با شماره ی 09121089571  تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:
تولید محتوا چگونه فروش شما را افزایش می دهد؟

 

نویسنده : هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی