ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

عکاسی حرفه ای از زیورآلات را با خیال راحت به روژان بسپارید

عکاسی حرفه ای از زیورآلات را با خیال راحت به روژان بسپارید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

عکاسی حرفه ای از زیورآلات را با خیال راحت به روژان بسپارید

هیمن شریف زاده – زیورآلات و همه اجسام ظریف به نوعی از عکاسی نیاز دارند که باید تمام جزییات در آن به دقت  رعایت شود. از نورپردازی گرفته تا طراحی صحنه و استفاده از لنز مناسب و ….

ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان برای عکاسی از زیورآلات و انواع وسایل تزیینی شما، با توجه به سایقه طولانی مدت و انجام پروژه های مختلف ، عکس هایی خلاقانه با نورپردازی حرفه ای و ادیت و فوتو مونتاژ عالی توسط  با تجربه ترین نیروها و عکاسان، برای محصول شما خلق می کنیم.

کافیست پس از مطالعه این مقاله، با شماره 09121089571 تماس بگیرید و جذاب ترین عکس ها را از محصولتان از ما بخواهید و برای رونق کسب و کارتان از آن بهره ببرید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای عکاسی حرفه ای میتونید بر روی آن کلیک کنید.

نورپردازی حرفه ای برای عکاسی از زیورآلات

عکاسان ما برای داشتن بهترین نورپردازی به منظور عکاسی از زیورآلات و سایر اجسام تزیینی و ظریف، ابتدا منبع  نور مناسب و جهت درست آن را تعیین می کنند و در چیدمان صحنه قبل از هر چیز به  تامین نور و تنظیم شدت و زاویه آن دقت میکنند.

با اینکه بهترین گزینه برای این کار، استفاده از نور طبیعی است اما در بسیاری از موارد نورهای موضعی و دیمر دار و همچنین زوایای مختلف باعث خلق تصاویر هنری خارق العاده می شود. نورپردازی به معنی روشن شدن سوژه و اطراف آن نیست. اتفاقا در بسیار از موارد بهترین نورپردازی ها با تغییر در میزان نور وزودی و همچنین جهت دهی درست به آم میسر می شود.

دقت کنید که شدت نور باید متناسب با نوع عکس هایی باشد که در خروجی کار می خواهید داشته باشید. ما برای جلوگیری از نورپردازی اضافی، با استفاده از پرده‌ها و فیلترهای مخصوص، شدت نور را کنترل کرده و به این ترتیب، بهترین نورپردازی برای عکاسی از زیورآلات را طراحی می کنیم. این کار در هر پروژه متفاوت است و باید دقیقا متناسب با شرایط محیطی و نوع محصولات تنظیم شود.

در موسسه روژان از چه دوربین و لنز هایی برای عکاسی از زیورآلات می شود؟

ما برای اینکه بهترین خروجی را در عکاسی از زیورآلات داشته باشیم از به روزترین تجهیزات استفاده می کنیم. مثلا دوربین های DSLR یا Mirrorless با لنز های ماکرو و لنزهای مکمل بهره می بریم. همچنین، دوربین هایی با سنسور بزرگ و با کیفیت تصویر بالا نیز برای عکاسی از زیورآلات خروجی متفاوت و جذابی را به ما می دهند که در این نوع عکاسی ها استفاده می کنیم.
لنز های ماکرو، قابلیت فوکوس کردن در فاصله نزدیک را دارند و به صورت خاص برای عکاسی از جزئیات کوچک و نزدیک به کار می روند. معمولا  لنز های 60 میلیمتر و 100 میلیمتر ماکرو برای اینکار بسیار مناسب هستند و عکاسان حرفه ای ما هم از همین ابزارها استفاده می کنند.

روش های خاص ادیتورهای موسسه روژان برای حذف انعکاس نور و اجسام از زیورآلات

در عکاسی زیورآلات، انعکاسات ممکن است یکی از مشکلاتی باشد که باعث افت کیفیت تصویر ‌شود. برای حذف این انعکاسات، تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به استفاده از نورپردازی مناسب، استفاده از فیلترهای مخصوص حذف انعکاسات، استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش عکس حرفه ای  و … اشاره کرد. همچنین، می‌توان با استفاده از تکنیک‌های دیگری مانند تغییر زاویه دوربین و استفاده از پوشش مات برای سطوح زیورآلات، این مشکل را حل کرد. این ها و بسیار دیگر از روش های حرفه ای را ادیتورهای با تجربه موسسه هنری و رسانه ای روژان استفاده می کنند تا بتوانند خروجی کار را با بهترین کیفیت ممکن تحویل دهند و شما از عکس های هنرمندانه ای که از محصولاتتان گرفته شده است شگفت زده شوید.

انتخاب پس زمینه و طراحی دکور توسط پرسنل با تجربه روژان

این شاید حساس ترین بخش کار باشد. هنر عکاس و ادیتور تنها زمانی به خوبی به نمایش گذاشته می شود که طراح صحنه کارش را به خوبی انجام داده باشد. این موضوع آنقدر مهم است که ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان، به صورت مستمر از بروزترین آموزش های دوره ای برای بازآموزی طراحان صحنه استفاده می کنیم و علم و دانش آنها را به روز نگه می داریم. خلاقیت در این کار حرف اول را می زند و به همین دلیل معمولا افرادی باید اینکار را انجام دهند که توانایی تجسم بالایی داشته باشند. در همکاری با ما اصلا نگران این موضوع نباشید چون برترین طراحان صحنه کشور در تیم روژان حضور دارند و برای پروژه شما هم سر صحنه حاضر خواهند شد.

تکنیک های ویژه برای افزایش وضوح و رنگ زیورآلات در عکس ها

عکاسی یک هنر است و در این هنر، عکاسی از زیورآلات خاص تر از سایر رشته هاست. برای دست یابی به بهترین نتایج، دانش و تجربه کافی نیاز است. عکاسی از زیورآلات می‌تواند در صنایع مختلفی از جمله جواهرسازی، فروشگاه‌های زیورآلات، تبلیغات، مجلات مد و همچنین برای فروش آنلاین زیورآلات استفاده شود و در تمامی این صنایع نقش بسیار پررنگی ایفا می کند.

همین حالا سفارش دهید

فاصله شما با داشتم آرشیوی یحرفه ای از تمامی محصولاتتان، یکتماس و سفارش است. ما برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن شما آماده ایم و برای اینکار تمام تجربه و خلاقیتمان را به کار می بندیم. کافیست همین حالا با شماره 09121089571 در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی ایام تعطیل، تماس بگیرید و برای خلق عکاسی مافوق تصور از زیورالات و انواع محصولات تزیینی و ظریف، ما را کنار خودتان بیاورید. ترکیب موسسه روژان و شما به عنوان دارندگان محصولات جذاب و خارق العاده، ذهن هر بیننده ای را آماده خرید می کند. منتظرتان هستیم.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com