ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

در طراحی سایت باید به چه نکاتی دقت کنید؟

در طراحی سایت باید به چه نکاتی دقت کنید؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

در طراحی سایت باید به چه نکاتی دقت کنید؟

هیمن شریف زاده- موضوع طراحی سایت این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. بسیاری از افراد به قصد فروش بیشتر و کسب درآمد مناسب از فعالیت اقتصادی خودشان، به روش های اینترنتی و دیجیتال روی می آورند. اما سوال اصلی این است که چرا نمی توانند در این راه موفق شوند و اساسا چرا همه از طراحی سایت به سود و فروش کافی نمی رسند؟

پاسخ این سوال را در ادامه مورد تجزیه و تحلیل قرارداده ایم.

آیا سایت ساز همان کاربردهای سایت اختصاصی مورد نظر ما را دارد؟

همین ابتدا جواب این سوال را باید صریح بدهیم که نه. سایت ساز به هیچ عنوان نمی تواند جای سایت اختصاصی شما را بگیرد. برخی شرکت ها با هدف جلب نظر کاربران قابلیت هایی را ایجاد کرده اند و با تبلیغ بر روی آنها سعی در آسان تر کردن پروسه طراحی سایت نموده اند اما واقعیت چیز دیگری است. من اصلا نمی گویم که این دسته از فعالان دنیای بزرگ طراحی سایت کار درست یا نادرستی می کنند اما به طور مشخص می گویم که سایت ساز نمی تواند برای کسانی که می خواهند فعالیت مستمر و مناسبی را در حوزه کاری خودشان انجام دهند مناسب باشد.

سایت ساز تنها بخش کوچکی از قابلیت های یک سایت را دارد و نمی تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال کسب درآمد مستمر از طریق سایت اینترنتی خودشان هستند. سایت ساز بر روی قالب های آماده ای قابل ارایه است و کاربر می تواند تنها چند عکس را در آن وارد کرده و در ظاهر صاحب سایت شود ولی واقعیت بسیار با ین موضوع متفاوت است.

امنیت سایت ساز به هیچ عنوان مورد تایید نیست

اصلی ترین مساله در تفاوت اشکار بین سایت ساز و طراحی وب سایت اختصاصی امنیت آن است. بر روی سایت ساز افزونه های امنیتی نصب نمی شود ولی برای ارتقای امنیت وب سایت های اختصاصی افزونه های به روز و خوبی می توان نصب کرد که از هر نظر امنیت سایت را تضمین می کنند. پس در همین قدم اول اگر امنیت سایت برایتان مهم است اصلا سراغ سایت ساز نروید. موسسه هنری و رسانه ای روژان با شماره 09121089571 پاسخگوی شبانه ورزی سوالات شماست و به شما کمک می کند تا اطلاعات کافی را در این زمینه بدست آورید.

سایت ساز پشتیبانی ندارد

مساله دیگر در نواقص سایت ساز که بسیار مهم است نبود پشتیبان و راهنمای درست است. شما در سایت ساز نمی توانید از کسی برای اجرای کارتان و یا اصلاح نواقص سایت خودتان کمک بگیرید. در واقع شما در سایت ساز امکان تغییرات زیادی ندارید و مجبور هستید همان شکل و فرم و دیزاینی را که طراح قالب به صورت پیش فرض در اختیار شما قرار می دهد را بپذیرید.

مشاوره رایگان

این مساله در دراز مدت می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما بوجود آورد. هم چنین چون نمیتوانید تغییرات مناسبی در سایت ایجاد کنید نمیتوانید به فرم مدنظر خودتان هم برسید و در نتیجه اشکالات فنی که ممکن است در کسب رتبه مناسب در گوگل یا همان سئو تاثیر زیادی داشته باشد را نیز نمی توانید رفع کنید.

پس به عنوان دومین نتیجه گیری این را در نظر داشته باشید اگر به دنبال کسب رتبه در گوگل هستید سایت ساز نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شماره 09121089571 پاسخگوی 24 ساعته شماست تا تمام سوالاتتان را مطرح کرده و به پاسخ مورد نظر خودتان نیز برسید.

چگونه در مورد طراحی سایت استعلام قیمت واقعی بگیرم؟

این مساله بسیار حیاتی است. من در یک ماه گذشته بالغ بر 20 تماس تلفنی داشتم که همگی می گفتند برای طراحی سایت شان مبالغ نجومی به آنها پیشنهاد دشده است. باید بگویم که تعرفه طراحی سایت را نمی توانید از جایی به طور مشخص دریافت کنید و بر مبنای آن به قضاوت بنشینید تا تشخیص دهید که کدام یک از شرکت ها و یا طراحان سایت به شما قیمت بالاتر یا پایین تر پیشنهاد داده اند.

در واقع امکانات سایت تعیین کننده اصلی در قیمت گذاری آن است اما به طور کلی می توانید این را در نظر داشته باشید که برای طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی که تمامی ایتم های مد نظر شما را داشته باشد و کاملا حرفه ای طراحی شود مبلغ حدودی 10 الی 15 میلیون تومان مناسب است که البته کاملا به آیتم های اجرا شده در آن بستگی دارد. همچنین برای طراحی سایت شرکتی به صورت حرفه ای هم می توان مبلغی در حدود 8 الی 10 میلیون تومان را منصفانه در نظر گرفت.

اگر می خواهید از جدیدترین امکانات سایت های شرکتی و فروشگاهی مطلع شوید و برای کسب و کار خوذدتان یک فروشگاه 24 ساعته که هیچ وقت تعطیل نمی شود را دایر کنید می توانید با شماره 09121089571 تماس بگیرید و در کنار سفارش طراحی سایت با منصافانه ترین قیمت ممکن، همه سوالات خودتان را نیز مطرح کنید و با آگاهی و اطلاعات کامل و کافی به این راه قدم بگذارید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com