ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

کدام نوع تیزر تبلیغاتی برای افرایش فروش مناسب است؟

کدام نوع تیزر تبلیغاتی برای افرایش فروش مناسب است؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

کدام نوع تیزر تبلیغاتی برای افرایش فروش مناسب است؟

هیمن شریف زاده – در علم تبلیغات افراد بسیار زیادی هستند که خودشان را متخصص می دانند و هیچ مشاوره ای را از هیچ کسی قبول نمیکنند. این دسته از افراد هیچ گاه نمی توانند به فروش مناسبی دست پیدا کنند. زیرا از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغاتی غافل می شوند و بر همین اساس هم چند قدم دورتر از دیگران هستند. تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای انتقال پیام تبلیغاتی شما به مشتریان هستند اما واقعیت این است که هر تیزری نمی تواند برای همه کسب وکارها مناسب و موثر باشد.

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که کدام یک از روش های تبلیغاتی می تواند برای شما بهترین تاثیر را داشته باشد و به شما و درآمدتان کمک کند.

تیزر تبلیغاتی استعداد درخشان فارس
تیزر تبلیغاتی شرکت آریا تجارت

تیزر تبلیغاتی مناسب برای فروشگاه لباس

بهترین تیزر برای فروشگاه لباس تیزری است که در آن بتوان رنگ های مختلف را به نمایش درآورد. نشان دادن مدل های مختلف در قالب مدلینگ چه با مانکن های مناسب و چه با مدل های واقعی از کارهای جذابی است که در این گونه تیزرها می تواند مخاطب شما را به سمت خرید سوق دهد. خریداران لباس بیشتر از هر چیز دیگری به دنبال آن هستند که بدانند آن لباس و رنگ های مختلف آن بر روی اندام کسی با مشخصات ظاهری خودشان چگونه خواهد بود پس شما می توانید این تصویرسازی را برای آنها ایجاد کرده و نظر آنها را جلب کنید. تیزرهای موشن گرافی و گرافیکی اصلا نمی تواند برای معرفی پوشاک و لباس مناسب باشد پس اگر شما مالک یک برند لباس و یا یک فروشگاه پوشاک هستید برای تیزر تبلیغاتی سراغ تیزرهای رئال و واقعی بروید. سعی کنید مشتری را با کیفیت آن آشنا کنید و از دوخت و کیفیت پارچه او را مطمئن کنید. اگر به یک تیزر خلاقانه در حوزه لباس و پوشاک زنانه، مردانه و حتی بچه گانه نیاز دارید حتما با شماره 09121089571 تماس بگیرید. ما در موسسه روژان قبل از هر چیز دیگری به دنبال ایجاد بستر مناسبی برای افزایش درآمد شما هستیم و از هر ایده ای برای آن هم بهره خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید:
ساخت ویدیوی آموزشی با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان
تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی
تیزر تبلیغاتی شرکت شادخودرو 2

چه تیزری برای کارخانه و کارگاه های صنعتی مناسب است؟

محیط کارگاه و کارخانه های صنعتی معمولا شلوغ و به هم ریخته است. این مساله ویژگی جدایی ناپذیر کارهای صنعتی است. ماهیت تولید و کارخانه های تولیدی با روغن و انواع مواد آلوده کننده محیط آمیخته است و قطعا بهترین تیزرها برای این محیط ها تیزرهای روایتی با استفاده از تصاویر هوایی و هلی شات است. در تصاویر هوایی حجم خط تولید، تجهیزات و چیدمان منظم نیروها می تواند توانمندی های مجموعه را نمایش دهد. علاوه بر این می توان با استفاده از تصاویر خلاقانه از مراحل تولید و انجام پروسه های تخصصی روی بخشی از تصاویر هلی شات که بی نظمی های محیط را نمایش می دهد پوشش هنری و مناسبی را برای بی نظمی های محیطی ایجاد کرد.

در تصاویر هلی شات به خوبی عظمت مجموعه نمایش داده می شود و می تواند نمایی جذاب را به بیننده بدهد. اما این نکته هم بسیار مهم و ضروری است انتخاب بهترین کادر و پلان در تصاویر هلی شات از عهده همه افراد بر نمی آید و تنها کسانی می توانند بهترین تصاویر را خلق کنند که دانش استفاده از آن را به خوبی و با مهارت زیاد داشته باشند و بتوانند در شرایط مختلف بهترین نما را برای آن تصاویر در کمترین زمان ممکن انتخاب کنند. پس در کنار ابزار مناسب و تجهیزات به روز، تجربه و تخصص اپراتور هم بسیار مهم است تا نتیجه کار درست از آب درآید.

بهترین تیزر را با کمترین هزینه داشته باشید

ما در موسسه روژان برای هر ایده ای که شما دارید و یا هر سبکی که در نظر شماست تیزر تبلیغاتی منحصر به فرد و راه حل متمایز و منحصر به فردی داریم. کافیست بعد از اینکه تصمیم نهایی و قطعی خودتان را گرفتید با کارشناسان موسسه هنری رسانه ای روژان با شماره 09121089571 در تماس باشید. بهترین ایده برای شما بعد از شنیدن شرایط محیط و یا محصول مورد نظر شما و همچنین هدف تان از ساخت تیزر امکان پذیر است. ما بر پایه یک شعار، کارمان را انجام می دهیم و بر اجرای آن هم پافشاری می کنیم. ما می گوییم بهترین تیزر حرفه ای را با پایین ترین قیمت ممکن در مقایسه با تمام آزانس های تبلیغاتی انجام می دهیم و هدف مان هم کمک به کسب و کارهاست تا بتوانند به فروش بیشتر برسند و درآمد خوبی بدست آورند.

بیشتر بخوانید:
چگونه عزیرانتان را در روز تولدشان سورپرایز کنید

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی