ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه می توان به درآمد و فروش همیشگی دست پیدا کرد؟

چگونه می توان به درآمد و فروش همیشگی دست پیدا کرد؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه می توان به درآمد و فروش همیشگی دست پیدا کرد؟

هیمن شریف زاده – فروش خوب و مستمر به چند اصل همیشگی نیازمند است. اول اینکه بر طبق نیاز مشتری کالا و خدمات ارایه کنید. دوم اینکه کالا و خدمات خودتان را در زمان مناسب به مشتریان عرضه کنید و سوم اینکه بتوانید اعتبار خوب و بالایی را در بین مشتریان بدست آوردید. این سه اصل می تواند شما را همواره به برند محبوب مشتریان تبدیل کند و در صدر رقابت با رقبای تجاری تان قرارتان دهد.پس همواره باید به اینها دقت کنید و سعی کنید حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید و نوآوری را در تک تک کارها و محصولاتتان وارد کنید.

داشتن برند شخصی ، یک ضرورت است

امروزه و با توسعه مراکز فروش کالا و خدمات بدون داشتن یک برند قابل اعتماد برای مردم نمی توانید در ذهن آنها جایگاه ثابتی پیدا کنید و هر نوسانی در بازار می تواند فروش و درآمد شما را تحت تاثیر قرار دهد. تنها راه چاره ساختن یک برند شخصی است. منظورم از برند شخصی در واقع نام و اعتباری است که مردم به خاطر آن همه ی رقیبان را کنار گذاشته و به هیچ چیزی غیر از شما و خدماتتان راضی نشوند.

این نکته البته بسیار سخت است و نیازمند دقت و کیفیت در محصولات و خدمات و همچنین گذر زمان است. پس از رعایت کیفیت، شناساندن خودتان به عنوان یک برند بسیار ضروری است. مردم به خاطر برندها و نام های معتبر هزینه می کنند و حاضرند چند برابر پول یک کالا را تنها به واسطه اینکه نام و اعتبار برند را داشته باشند بپردازند.

بیشتر بخوانید:
4 قدم برای داشتن یک برند قوی و معتبر

پس اگر می خواهید برای همیشه درآمدی پایدار داشته باشید و در هر شرایطی فروش تان را داشته باشید برای خودتان یک برند شخصی سازی شده قوی دست و پا کنید و ابزار درست شما برای این کار، یک کلیپ حرفه ای پرزنتیشن و یا داشتن یک تور مجازی حرفه ای و یا حتی طراحی یک وبسایت حرفه ای است که بتوانید خودتان  محصولاتتان را به خوبی معرفی نمایید.

ما به شما کمک می کنیم در زمانی کوتاه به برندی شناخته شده تبدیل شوید. این مسیر به یک راهنما نیاز دارد و شما بدون راهنمایی درست و آگاهانه نمی توانید به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید. ما در موسسه روژان دپارتمان ویژه ای را به این کار اختصاص داده ایم تا شما را در مسیر رشد همراهی کنیم. پاسخگوی 24 ساعته ما را به خاطر بسپارید. 09121089571 مشاوره کامل را به شما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در ایام تعطیل ارایه خواهد کرد. ما برای موفقیت در تمام مسیر کنارتان هستیم.

مشاوره رایگان

ثروت ها از دل برندها بیرون می آیند

برندها، محصولاتشان را با قیمت واقعی می فروشند و نیازی ندارند برای جذب مشتری، خدمات و محصولاتشان را ارزان بفروشند. همین مساله حاشیه سود و درآمدشان را حفظ می کند و باعث رشد مالی آنها می شود. در دنیای تجارت، این برندهای معروف هستند که برای قراردادها و مناقصات و مزایده های بزرگ را می برند و قراردادهای بزرگ می بندند.

اگر برند شوید، برندها سراغ شما می آیند و همین موضوع هم باعث رونق کسب و کار شما می شود. فرصت درآمد زایی برای کسانی که به عنوان یک برند شناخته می شوند همیشگی است و مردم برای اعتبار بخشیدن به کار، خرید و حتی در بسیاری از موارد برای چشم و هم چشمی به دنبال برندها می گردند تا به این وسیله کار و وضعیت خودشان را معتبر نشان دهند ولی این را بدانید برند ماندن سخت تر از برند شدن است و کسانی می توانند برند بمانند که در حد و لندازه یک برند واقعی برنامه ریزی و عمل کنند.

بیشتر بخوانید:
انواع روش های عکاسی حرفه ای از محصول در موسسه روژان

اگر در را برندسازی به مشاوری آگاه و همه فن حریف نیاز دارید موسسه روژان را به خاطر بسپارید. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با خیال راحت و به صورت کاملا رایگان مشاوره ها و راهکارهای تخصصی برندسازی شخصی و برندینگ کسب و کارتان را با تماس با شماره 09121089571 دریافت کنید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی