ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه عزیرانتان را در روز تولدشان سورپرایز کنید

چگونه عزیرانتان را در روز تولدشان سورپرایز کنید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه عزیرانتان را در روز تولدشان سورپرایز کنید

هیمن شریف زاده – بدون شک خاص ترین روز سال برای هر کدام از ما، روز تولدمان است. روزی که انتظار داریم اطرافیان برایشان مهم باشد و آن را جدی بگیرند. حالا اگر ما این را از اطرافیانمان انتظار داریم پس حتما آنها هم همین انتظار را از ما دارند. پس حتما برایمان مهم است که آنها را در روز تولدشان سورپرایز کنیم و بهترین خاطره را برایشان بسازیم.

در روز تولد عزیزانمان چه کار کنیم؟

اصلی ترین وظیفه شما این است که در روز تولد عزیزانتان کاری کنید که آنها انتظارش را ندارند. هر اندازه شما بتوانید خارج از انتظار و تصور آنها عمل کنید شگفت انگیزتر خواهد بود.باید بدانید علایق او چیست و می خواهید چه مقدار برایش هزینه کنید.

در آن صورت مشاوران هنرمند ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان شما را راهنمایی میکنند تا بتوانید بهترین سورپرایز تولد را به عزیزانتان هدیه دهید. ما برای خاص تر کردن روز تولد شما و عزیزانتان بهترین لوکیشن ها را به همراه برنامه های ویژه و جذاب متناسب با سلیقه شما همراه با دیزاین و برگزاری منحصر به فرد تدارک خواهیم دید تا بتوانید این روز را برای خودتان خاطره انگیز کنید.

سورپرایز در مراکز تفریحی و عمومی

شاید شما هم تبریک تولد در اماکن عمومی را بیشتر ترجیح دهید. این ویژگی انسان های برون گراست و معمولا با استفاده از کارهای خاص هم همراه است. گروه موسیقی زنده، جمع کردن دوستان نزدیک و حتی گاهی اوقات دعوت از چهره های شاخص که برای کسی که می خواهید در روز تولدش سورپرایزش کنید دلچسب است.

بیشتر بخوانید:
به برند خودتان هویت ببخشید

مشاوره رایگان

مثلا بازیگر مورد علاقه و یا خواننده ای که برایش مهم است را به آن لوکیشن دعوت کرده و جشن تولدش را در ویژه ترین حالت ممکن برگزار می کنیم. اینکه بخواهید روز تولد، چه اندازه ماندگار باشد، کاملا به خودتان بستگی دارد فقط کافیست تمام دغدغه ها و انتظاراتتان را به ما بگویید و خودتان در راحت ترین شکل ممکن فقط نظاره گر باشید و از این خلاقیت و مراسم منحصر به فرد لذت ببرید.

شما می توانید در روز تولد عزیزانتان فقط با هماهنگی قبلی و اعلام نظراتتان نقش مهمی ایفا کنید و بهتر است اجرای آن را به هنرمندان با تجربه و خلاق ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان بسپارید. شما مثل یک مهمان در جشن تولد عزیزانتان شرکت کنید و تا همیشه این روز را در ذهن خودتان و اطرافیانتان به ثبت برسانید.

سورپرایز رمانتیک در روز تولد

قرارهای عاشقانه و رمانتیک یکی از پرتکرارترین برنامه ها در روز تولد است. معشوق شما در هر سن و سالی که باشد از دیدن ذوق شما برای روز تولدش به وجد می آید و آن رو را هیچ گاه فراموش نمی کند. اما چگونه می توانید یک قرار عاشقانه رمانتیک را برای تولد عشقتان تدارک ببینید هم بسیار مهم است. اولین نکته محل قرار عاشقانه است که باید با دقت و وسواس زیادی انتخاب شود.

مکانی که شما انتخاب میکنید می تواند جشن شما را ایده آل و یا معمولی برگزار کند. آرایش و دکور محیط در کنار شرایط برگزاری جشن تولد در کافه، رستوان و باغ رستوران و…. از جمله فضای مناسب برای بادکنک آرایی و یا چیدمان میز و وسایل پذیرایی همگی در کیفیت جشن تولد شما مهم و تعیین کننده است. برای بی نقص برگزار کردن مراسم و جشن تولد خودتان و عزیزانتان بهتر است که کل کار را به یک گروه بسپارید که هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم اجرای آن به بهترین شکل ممکن باشد. اگر به دنبال یک مراسم منحصر به فرد هستید تا همه مهمان هایتان انگشت به دهن بمانند همین حالا با شماره 09121089571 تماس بگیرید و صفر تا صد جشن تولدتان را به موسسه هنری و رسانه روزان بسپارید. ما روز خاص شما را خاص تر میکنیم.

بیشتر بخوانید:
شایعات درون سازمانی را چگونه کنترل کنیم؟

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی