ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه با عکاسی حرفه ای از محصولات به فروش بالاتر برسیم؟

چگونه با عکاسی حرفه ای از محصولات به فروش بالاتر برسیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه با عکاسی حرفه ای از محصولات به فروش بالاتر برسیم؟

هیمن شریف زاده – شما بهترین محصول را تولید می کنید؟ ظرافت محصولات شما را هیچ کدام از رقبایتان ندارند؟ کمترین قیمت را در مقایسه با دیگران دارید؟تنوع محصولات شما در بازار بی نظیر است؟ برای تولید هر کدام از محصولاتتان بهترین مواد اولیه را به کار می گیرید؟ اینها تا زمانی که به مشتریان شما منتقل نشود هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. یکی از بهترین و ارزان ترین راه های معرفی محصول عکس حرفه ای و مناسب است. اما سوال مهم این است که چه عکسی برای چه محصولی مناسب تر است؟

عکاسی محصولات فروشگاهی

در این قبیل عکس ها باید محصولات به واقعی ترین شکل ممکن نمایش داده شوند. این گونه عکس ها با پس زمینه ساده و عموما تک رنگ گرفته می شوند و نمای واقعی از پشت و روی محصول نمایش داده می شود. کفش، کیف، لوازم ورزشی، لباس، گل، محصولات دکوری و ….. از قبیل محصولاتی هستند که می توان با این نوع عکاسی ، آنها را به شکل کاملا حرفه ای معرفی کرد.این قبیل عکس ها را عکس های پکشات می گوییم. استفاده از لنز مناسب، نورپردازی درست و حرفه ای و خلاقیت عکاس در این گونه عکس ها بسیار مهم است.

عکاسی محصولات ارایشی و بهداشتی

این دسته از عکس ها بسیار مورد توجه مشتریان قرار میگیرد. تقریبا تمامی خریداران این محصولات قبل از اقدام به خرید با دقت عکس ها را بررسی می کنند و از بین محصولاتی که عکس با کیفیت و خلاقانه دارند یکی را انتخاب می کنند. در این نوع عکس ها با توجه به جنس و کالای مورد نظر، عکاسی مدلینگ، دکوراتیو و یا پکشات انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید:
ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور

لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل تنوع زیاد و رنگ بندی متنوع و از همه مهم تر بسته بندی های ظریف باید بسیار حرفه ای عکاسی شوند تا مشتری بتواند به خوبی آن را بشناسد و ظرافت های کیفی و طراحی آن را ببیند. عکاس حرفه ای این گونه عکس ها را به گونه ای ثبت می کند که جزیی ترین موارد هم نمایش داده شود. در عکاسی از لوازم آرایشی و بهداشتی ، وضوع و فوکوس بودن نقاط کلیدی محصول در آن از اهمیت خاصی برخوردار است. نورپردازی و خلاقیت عکاس هم در کیفیت عکس ها تاثیر بسزایی دارد.

عکاسی محصولات لوازم خانگی

بدون شک یکی از مهم ترین حوزه ها برای عکاسی از نظر مشتریان و مصرف کنندگان، محصولات لوازم خانگی است. بیشترین سهم فروش در بازار را شرکت ها و محصولاتی از آن خود می کنند که توانسته اند از ساده ترین و ارزان ترین روش معرفی محصول استفاده کرده و مشتری را به این روش به سمت خرید از خودشان تشویق کرده اند. در عکاسی از لوازم خانگی عکاسی لایف استایل رایج ترین فرم است.

البته همکین موضوع هم به انواع مختلفی تقسیم می شود که باید ابتدا بدانیم با چه هدفی عکاسی می کنیم تا نوع آن را هم متناسب با همان هدف انتخاب کنیم. عکاسی محصولات لوازم خانگی به اندازه ای مهم است که ممکن است با همان عکس یک مشتری خرید کند یا از آن محصول دور شود. اگر می خواهید اطلاعات کامل تری بدست آورید و بهترین عکس ها را از لوازم خانگی تان داشته باشید و از آن به سودهای شگفت انگیزی برسید و فقروش خودتان را چند برابر کنید با ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با شماره 09121089571 که به صورت شبانه روزی پاسخگوی شماست تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:
چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

عکاسی محصولات پوشاک

برندهای مختلف پوشاک و لباس های زنانه، کودکانه و مردانه جزو پر تقاضا ترین محصولات برای عکاسی محصول هستند. لباس و پوشاک تا وقتی که عکس خوب از آنها وجود نداشته باشد نمی تواند نظر مخاطب و مشتری را جلب کند. برندهای معروف از این ابزار استفاده میکنند تا مدل های جدید را به فروش حداکثری برسانند. در این گونه عکس ها عکس های مدلینگ بسیار موثر هستند. این عکس ها هم به صورت ماکسیمال و هم به صورت مینمیمال می توانند در افزایش فروش خیلی تاثرگذار باشند.

مانتو، لباس های مجلسی، لباس های راحتی، پوشاک بچه گانه، کت و شلوار، شال و روسری، پوشاک اسپورت و حتی انواع مختلفی از لباس زیر را تنها با این روش می توان به حداکثر فروش رساند. تولیدی ها و صاحبان فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه با این عکس ها فروش خود را چند برابر می کنند و به راحتی درآمد خود را متحول می کنند. ما برای این کار در کنار شما هستیم. اگر می خواهید حرفه ای باشید و سود های شگفت انگیز بدست آورید برای عکاسی مدلینگ از محصولات و لباس هایتان با موسسه هنری و رسانه ای روژان تماس بگیرید.مشاوره رایگان و شبانه روزی ما با شماره 09121089571 پاسخگوی شماست.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی