ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

چگونه با تبلیغات به فروش بیشتر برسیم؟

چگونه با تبلیغات به فروش بیشتر برسیم؟

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

چگونه با تبلیغات به فروش بیشتر برسیم؟

هیمن شریف زاده – سوال مهم و اصلی در دنیای تبلیغات و برندسازی اثربخشی و افزایش مشتری است. موضوعی که همه ی افرادی که در این صنعت بزرگ وارد می شوند به آن دست پیدا نمی کنند.

تا به حال از خودتان سوال کرده اید چرا تبلیغات برای همه به یک اندازه موثر نیست؟

ساده بگویم اگر شما به تبلیغات نگاه حرفه ای نداشته باشید بعد از مدتی تصور می کنید که دام بزرگ این صنعت برای شما پهن شده و در این دام گرفتار شده اید در صورتی که اصلا اینگونه نیست.

در واقع میزان اثر بخشی تبلیغات برای برند شما به 3 عامل بستگی دارد.

انتظار شما از تبلیغات چیست؟

اولین و مهم ترین عامل تصمیم و خواسته شماست؛ اینکه شما به عنوان صاحب کالا یا خدمات بخواهید چگونه به تبلیغات که یک ضرورت برای رشد کسب و کار است نگاه کنید در جهت گیری و نحوه تاثیر آن بر فروش تان موثر است. از همین الان باید به عنوان مالک یک کسب و کار به مقوله تبلیغات جدی تر از قبل نگاه کنید. هر اندازه که توانا و منحصر به فرد بشید تا زمانی که مخاطبان و مصرف کنندگان کالا و خدمات شما، آن را نپذیرند به موفقیت نمی رسید. این نکته را فراموش نکنید که معرفی درست و شناساندن توانایی و ظرفیت خودتان به مشتریان می تواند راه طولانی موفقیت را برایتان کوتاه کرده و زودتر از آنچه فکر می کنید به هدف برسید. هدف نهایی شما فروش است و هر چه هدفمندتر تبلیغ کنید به فروش بیشتری می رسید.

مشتری شما چه کسانی هستند؟

عامل بسیار مهم دیگری که در موفقیت تبلیغات شما تعیین کننده است شناسایی مشتریان هدف است. اگر بدانید مشتری محصولات و یا خدمات شما کدام طیف از مردم هستند به راحتی و با کمترین هزینه می توانید خودتان را به آنها معرفی کنید. اگر خودتان در صنعت تبلیغات متخصص نیستید اینکار را به اهل فن واگذار کنید. متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم به تصور اینکه تبلیغات و اصول آن را می شناسند یا به صورت مستقل اقدام به انجام می کنند و یا می خواهند در تک تک تصمیمات و اقدامات تبلیغاتی اعمال نظر کنند. این کار به معنی از دست رفتن سرمایه و هدر دادن هزینه های تبلیغات است چون این صنعت بسیار تخصصی است و هر روز با روش های جدید و مطابق با الگوریتم های خاص ارایه می شود و ممکن است روشی که تا چند وقت قبل برای شما مفید بود اکنون موثر نباشد. همانگونه که شما در حرفه ی خودتان متخصص شده اید مجموعه هایی کهع در کار تبلیغات هم فعالیت میکنند به تخصص کافی و شناخت درست در این صنعت دست پیدا کره اند پس به جای اعمال نظر و دیکتاتوری در اجرای تبلیغات سعی کنید با تحقیق و وسواس کافی شرکت تبلیغاتی قدرتمند و جامعی را انتخاب کنید که شما را در مسیر پیشرفت کمک کند.

بیشتر بخوانید:
چگونه از اینستاگرام به درآمد برسیم؟

ما در موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان به عنوان جامع ترین موسسه برندسازی و تبلیغات کشور،با آنالیز دقیق شرایط کسب وکار شما و مشاوره کاربردی و اجرای کامل کمپین تبلیغاتی شما، از ابتدا تا انتها برای موفقیت کنارتان هستیم.

با برنامه اختصاصی تبلیغاتی موسسه روژان بدون دغدغه و با اطمینان راه رشد و توسعه خودتان را طی کنید و از برند شدن و افزایش فروش تان لذت ببرید.

 

همه چیز در گرو کیفیت محصول و خدمات شماست

 

به رضایتمندی مشتریان خود بسیار اهمیت دهید. اگر شما بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی را هم به اجرا درآورید و یا کل فضای تبلیغاتی جامعه را هم در دست بگیرید نمی توانید به رشد پایدار برسید تا زمانی که کیفیت رضایت بخشی را ارایه نکنید. ما همیشه می گویم وظیفه ما ب

 

ه عنوان یک موسسه تبلیغاتی قدرتمند و خلاق این است که مشتریان را با شما و توانایی هایتان آشنا کرده و آنها را تا مرحله انتخاب به شما نزدیک کنیم ولی از آن مرحله به بعد برخورد شما و پرسنل ، کیفیت محصول و خدمات و نحوه تامین خواسته مشتری توسط شما و تیم تان است که مشتری را جذب و یا دفع می کند. این جمله را فراموش نکنید که طبق اصول علمی بازاریابی، یک مشتری ناراضی حداقل 48 مشتری دیگر را از شما دور می کند و این یعنی راضی نگه داشتن مشتریان و مراجعه کنندگان شما بسیار مهم و حیاتی است و تبلیغات بدون توجه به مشتریان کنونی نمیتواند معجزه کند.

تبلیغات خود را در زمان و مکان مناسب و با بهترین روش انجام دهید

تصور کنید سوپرمارکت یا نانوایی محل زندگی شما در بزرگترین بیلبورد شهر و در شلوغ ترین خیابان تبلیغ کنند. حتی تصور آن هم خنده دار است چون کسی برای خرید نان کوچه پس کوچه های شهر را نمی گردد تا در نقطه ای دیگر سوپرمارکت و یا نانوایی مناسب را پیدا کند در واقع مکان مناسب برای تبلیغات اینگونه شغل ها همان محله یا خیابانی است که در آن قرار دارند.

پس انتخاب مکان مناسب برای تبلیغ و انتقال بسیار مهم است و اگر درست انتخاب نشود هزینه ای که برای آن صرف می شود هدر رفته است.

غیر از مکان مناسب، زمان هم نقش حیاتی دارد. تصور کنید تبلیغات یک محصول نیمه شب از تلویزیون پخش شود، یا ساعت 3 بامداد پیامک تبلیغاتی برایتان ارسال شود. خودتان به عنوان مشتری چقدر ممکن است جذب این نوع تبلیغات شوید؟ همین پاسخ شما را احتمالا سایر افراد هم خواهند داد. ممکن است مکان و متن تبلیغات کاملا درست و حرفه ای باشد اما چون زمان مناسبی برای آن انتخاب نشده است نمی تواند مشتری را جذب کند. پس زمان را هم فراموش نکنید. تبلیغات را باید در بهترین زمان و با برنامه ریزی درست انجام داد در غیر اینصورت نمی تواند نتیجه ی خوبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
انواع روش های عکاسی حرفه ای از محصول در موسسه روژان

اما فاکتور آخر که در واقع تکمیل کننده ی تمام موارد بالاست و می تواند با انتخاب درست یا اشتباه نتیجه را کاملا تغییر دهد، روش تبلیغات و انتخاب نحوه انتقال پیام به مشتری است.

امروزه همه در تب و تاب اینستاگرام و تبلیغات در این شبکه اجتماعی هستند. این که این فضای تبلیغاتی با توجه به طیف چند میلیونی مخاطبانش می تواند برای بسیاری از کسب و کارها نقطه جهش و صعود باشد را همه قبول داریم اما کم نیستند افرادی که در همین شبکه اجتماعی هم تبلیغ کرده اند و به هیچ نتیجه ای ست پیدا نکرده اند. برای اینکه بدانید دام روش تبلیغی برای شما می تواند موثر باشد کافی ست به مشتریان هدف خود نگاه کنید. مجموعه تولیدکننده لامبورگینی شعار جالبی دارد که در آن گفته است « ما هرگز در تلویزیون تبلیغ نمی کنیم، چون کسی که میخواهد در آینده ماشین ما را بخرد امروز پای تلویزیون وقت نمی گذراند»

این نکته که رسانه مورد نظر مخاطبان شما کدام است و چگونه می توانید برای انتقال پیام از آن بهره ببرید موضوع بسیار مهمی است که مجموعه هایی که تجربه کافی در امر تبلیغات دارند به شما خواهند گفت و شما را در این راه همراهی میکنند. اگر میخواهید در یک بسته کامل تبلیغات هدفمند و موثری را انجام دهید ما در موسسه روژان آماده ایم تا همراه شما باشیم و با قدرت شما را به سمت اهداف تان هدایت کنیم. ما برای اینکه شما بتوانبد به جایگاه واقعی خودتان برسید تمام ابزارها را به خدمت گرفته ایم و به اندازه ای به کار خودمان ایمان داریم که می دانیم شما را با هر میزان از قدرت و توانایی به بهترین جایگاه ممکن برسانیم و پس از رسیدن به قله های موفقیت به رشد و بالندگی شما و برندتان افتخار کنیم. پس برای موفقیت ما کنار شما هستیم و تا آخرین قدم خواهیم ماند.

نویسنده: هیمن شریف زاده

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی