ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

مثل پرنسس‌ها برای دخترتان جشن تولد بگیرید

مثل پرنسس‌ها برای دخترتان جشن تولد بگیرید

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

مثل پرنسس‌ها برای دخترتان جشن تولد بگیرید

هیمن شریف زاده – دختر شما رویای شماست. تنها کسی که دختر دارد می داند این جمله می تواند چه دنیای جذابی را برای پدر و مادر خلق کند. دختر داشتن یعنی لذت بی نهایت دوست داشته شدن و این برای هر کسی چه پدر باشد و چه مادر رویایی بی نظیر است. حالا که می خواهید برای دردانه و هدیه ارزشمندی که خدا به شما داده است جشن تولد بگیرید باید بدانید که قبل از هر چیز باید خودتان را برای یک روز بی نظیر آماده کنید تا این احساس در درون دختر دلبندتان نیز ایجاد شود. حالا با این توضیحات می خواهم شما را برای یک روز به یادماندنی در روز تولد دخترتان دعوت کنم و با خواندن ادامه این مطلب از قدم به قدم مراسم روز تولد دخترتان قبل از برگزاری آگاهتان می کنم.

تم تولد دخترانه و دیزاین عالی مطابق سلیقه شما و دخترتان

اولین قدم در برگزاری تولد به یادماندنی، دیزاین و انتخاب تم اختصاصی است. این مساله به اندازه ای مهم است که می تواند مهمانی شما را به تنهایی چند پله بالا ببرد. اینکه بدانید چه رنگ های با هم ترکیب شوند و یا چه مدل دیزاینی به چیدمان صحنه شما بیشتر می آید می تواند جذابیت جشن تولد را برای پرنسس شما چند برابر کند. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با سابقه چندین ساله همراه شما هستیم تا سالروز به دنیا آمدن دختر دلبندتان را در خاطره اش ماندگار کنید. بادکنک ارایی، گل آرایی، بک گراند جذاب و ویژه، دکور های خاص و انحصاری طراحی صحنه هنرمندانه، استفاده از اکسسوری های یونیک و منحصر به فرد و صدها ایده ی جذاب دیگر همگی می تواند جزو کارهایی باشد که توسط هنرمندان خلاق موسسه هنری و رسانه ای روژان برای مراسم تولد دختر دلبند شما مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
چگونه می توان به درآمد و فروش همیشگی دست پیدا کرد؟

پذیرایی لاکچری و مقرون به صرفه

هیچ می دانید که برای اینکه مراسم تولد دختر نازنین تان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید نباید از هیچ کدام از ایتم های آن غافل شوید؟ مخصوصا پذیرایی که امروزه به اصلی ترین بخش مهمانی های مناسبتی تبدیل شده است. ما در موسسه روژان کمک تان می کنیم که مراسمی برگزار کنید که همه مهمان هایتان انگشت به دهن بمانند و لاکچری ترین پذیرایی را از آنها انجام بدهید.

وقتی از پذیرایی لاکچری حرف می زنیم، ممکن است قیمت های نجومی در ذهن شما نقش ببندد اما واقعیت این است که می توانید با هزینه های معقول ولی با مدیریت درست، از انواع دسرها، نوشیدنی های سرد و گرم متنوع، فینگرفود و خوراکی های خوشمزه استفاده کنید. ما در دپارتمان ایونت و مراسمات موسسه هنری و رسانه ای روژان تاکنون مراسمات زیادی را برگزار کرده ایم که مشتری وقتی با چیدمان و انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها مواجه شده است فکر کرده است باید هزینه های بسیار زیادی را برای آنها پرداخت کند اما زمانی که هزینه های آن را برایش گفته ایم خوشحال شده است و جشن و مراسم خود را با آنها به بهترین شکل ممکن برگزار کرده است. وقتی کار را به ما میسپارید درواقع تصمیم گرفته اید که هم مراسم باشکوهی برگزار کنید و هم هزینه هایتان را به حداقل برسانید. با خیال راحت به فکر هر چه باشکوه تر شدن جشن و مراسم تان باشید و به هیچ چیزی جز لذت بردن از این روز خواستنی فکر نکنید.

مشاوره رایگان

فیلمبرداری و عکاسی خلاقانه وجه تمایز مراسم شما

ما ادعا می کنیم خاص ترین مراسمات را برگزار می کنیم. مراسم شما برای اینکه در حافظه مهمان هایتان بماند باید به زیباترین شیوه ممکن به ثبت برسد. عکس های هنری جذاب، فیلم های خاص، تبریک های به یادماندنی  متن های منحصر به فرد، کلیپ هایی که با هربار دیدن آنها خاطره این روز برایتان تازه شود و مهم تر از همه اینها مستند جذاب تولد دختر دلبندتان کارهایی است که هنرمندان باتجربه موسسه هنری و رسانه ای روژان برایتان به ارمغان می آورند. شما و پرنسس تان برای یک روز به یاد ماندنی آماده شوید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید چون ما کنار شما هستیم تا شما جشنی شاهانه با هر بودجه ای برگزار کنید و برای همیشه اسم ما و موسسه روژان را به خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید:
ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور

اجرای صفر تا صد مراسم تولد پرنسس شما فقط با یک تماس

با خیال راحت تصمیم بگیرید. شما با خواندن این متن می توانید تحولی در اجرای مراسمات خانوادگی تان به وجود آورید. ارتباط شما با کارشناسان موسسه روژان که در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما و ثبت سفارشات شما هستند می تواند به معنی سبک شدن مسئولیت تان در روز تولد دخترتان باشد. ما می دانیم برای مراسم دختران در هر سن و سالی چه شاهکاری خلق کنیم و مراسمی برایتان تدارک خواهیم دید که در شان شما و پرنسس تان باشد. این شماره را به خاطر بسپارید و حتی در گوشی خودتان ذخیره کنید تا در مواقعی که دست تان به جایی نمی رسید و نمی دانستید چه کار باید بکنید با خیال راحت به آن زنگ بزنید و صفر تا صد مراسم تان را به موسسه روژان بسپارید. 09121089571 در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل و در طول شبانه روز با شماست تا دغدغه های شما کاهش پیدا کند. خیالتان راحت باشد چون ما بیشتر از شما برای مراسم  و خوشی هایتان احساس مسئولیت میکنیم.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی