ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

عکاسی صنعتی از خط تولید و کارخانه با تجهیزات فوق پیشرفته

عکاسی صنعتی از خط تولید و کارخانه با تجهیزات فوق پیشرفته

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

عکاسی صنعتی از خط تولید و کارخانه با تجهیزات فوق پیشرفته

هیمن شریف زاده – داشتن عکس خوب برای تمام کسب و کارها مهم و حیاتی است. این موضوع برای مراکز تولیدی و کارخانجات صنعتی اهمیت ویژه تری پیدا می کند چون در حالت معمول کسی نمی تواند خطوط تولید را از نزدیک ببیند و ویژگی های متمایز و منحصر به فرد انها ممکن است از دید مشتریان پنهان بماند.

به همین دلیل مدیران این مجموعه ها همواره در تلاش هستند تا با عکس های صنعتی با کیفیت مشتریان خود را از توانمندی های خودشان آگاه کنند. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان برای مستند سازی توانمندی های شما در کارخانه و سال های تولید برنامه ی ویژه ای داریم و تاکنون از بسیاری از مراکز صنعتی ایران اقدام به عکاسی صنعتی کرده ایم.

برای اینکه بدانید در فرایند عکاسی صنعتی در موسسه روزان چه کاهایی انجام می شود در ادامه این پرسه را برایتان توضیح می دهیم.

بازدید از کارخانه و خطوط تولید توسط کارشناسان

ما قبل از آغاز عکاسی تیمی که متشکل از عکاس حرفه ای نورپرداز و مدیر تولید و طراح صحنه است را برای ارزیابی محیط مورد نظر شما می فرستیم تا از هر نظر شرایط  را بررسی کرده و برای انجام بهترین پروژه آماده شوند. البته گاهی ممکن است توضیحات شما از شرایط و وضعیت محیط به اندازه ای کامل باشد که در زمان جلسه حضوری و یا تلفنی بتوان به نتیجه رسید و نیازی به حضور تیم در محل نباشد و جلسه هماهنگی اولیه همزمان با روز عکاسی باشد.

در هر صورت تیم تولید موسسه هنری و رسانه ای روژان با بررسی کامل شرایط بهترین شرایط را برای عکاسی فراهم کرده و محصول نهایی را با بالاترین کیفیت ممکن تحویل شما خواهند داد.

بیشتر بخوانید:
چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

نورپردازی و طراحی صحنه حرفه ای برای عکاسی صنعتی

نکته بسیار مهم در عکاسی صنعتی نورپردازی حرفه ای است. نوع نور، زاویه نورپردازی، ترکیب نورها، تنظیم کلوین متناسب با محیط و ….. همگی از نکات بسیار مهم در عکاسی صنعتی به شمار می روند. در کنار نور پردازی حرفه ای، چیدمان و طراحی دکور هم می تواند از نکات اصلی و غیر قابل اغماض در این نوع عکاسی ها باشد. موسسه هنری و رسانه ای روژان با بهره مندی از نیروهای باتجربه که انجام موفق صدها پروژه را در کارنامه خود دارند  از اهمیت این موضوعات باخبر بوده و در انجام کارشان نهایت دقت را به کار خواهند گرفت. پس با خیال راحت تصمیم بگبرید و با عکس های صنعتی حرفه ای توانمندی ها و ظرفیت های مجموعه تان را به مشتریانتان معرفی کنید و خودتان را در ذهن شان به تثبیت برسانید.

مشاوره رایگان

عکاسی حرفه ای با بهترین تجهیزات و باتجربه ترین عکاس ها

هنگامی که همه شرایط برای عکاسی فراهم شد پروژه شما آغاز می شود. لازمه عکاسی صنعتی حرفه ای داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته و همچنین نیروهای آموزش دیده و با تجربه است. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با استفاده از مدرن ترین وسایل و تجهیزات از قبیل دوربین های فوق حرفه ای لنزهای با کیفیت، تجهیزات نورپردازی عالی در کنار عکاسان با تجربه به خلق عکس های منحصر به فرد در محیط کاری شما و مطابق با سلیقه و خواسته تان می پردازیم. با ما به انجام یک کار حرفه ای بیاندیشید و اگر به دنبال داشتن عکس های حرفه ای از کسب و کارتان هستید و یا می خواهید متفاوت دیده شوید می توانید این ماموریت را به ما بسپارید و خودتان نظاره گر انجام پروژه باشید و خیال تان راحت باشد که عکس های نهایی از هر نظر ایده آل خواهند بود.

بیشتر بخوانید:
عکاسی حرفه ای از زیورآلات را با خیال راحت به روژان بسپارید

انواع عکس های صنعتی از پانوراما تا 360 درجه

در عکس های صنعتی می توان طیف گسترده ای از عکس ها را قرار داد. در واقع عکاسی صنعتی به سبک کاری ونوع عکس ها اطلاق می شود و ارتباطی با محیط و فضایی که شما در آن فعالیت می کنید ندارد. عکاسی از خط تولید، عکاسی از سوله ها، عکاسی از محوطه باز کارگاه یا کارخانه ، عکاسی 180 درجه یا پانوراما، عکاسی واقعیت مجازی یا 360 درجه و … همگی انواعی ازعکس های صنعتی محسوب می شوند که در توسط همکاران و عکاسان ما در موسسه روژان با بالاترین کیفیت برای شما تهیه می شوند.

سفارش عکاسی صنعتی ومشاوره در تمام ساعات شبانه روز حتی ایام تعطیل

برای اینکه بدانید چه عکس هایی برای کار شما مناسب است، باید محیط تان را به خوبی بشماسید و به ما اطلاعات درست بدهید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم. کارشناسان ما برای دریافت سفارشات و همچنین پاسخگویی به سوالات شما در تمام ساعات شبانه روز با شماره همراه 09121089571 در دسترس شما هستند و می توانید در همه روز های هفته حتی ایام تعطیل تماس بگیرید و از مشاوره های کاملا رایگان بهره مند شوید.

 

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی