تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

طراحی هویت بصری، لوگو و نشانه های اختصاصی کسب و کار

طراحی هویت بصری، لوگو و نشانه های اختصاصی کسب و کار

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

طراحی هویت بصری، لوگو و نشانه های اختصاصی کسب و کار

هیمن شریف زاده – لوگوی اختصاصی و منحصر به فرد به شما و کسب وکارتان هویت می بخشد. برای کارتان یک هویت بصری جذاب انتخاب کنید و آن را برای برندسازی تان استفاده کنید. ما در دپارتمان طراحی و گرافیک موسسه هنری و رسانه ای روژان، برای برندهای مختلف طراحی لوگو انجام داده ایم و مفتخریم که اعلام کنیم همان لوگوها سال ها برای آن برند کاربرد داشته و اکنون بسیاری از آنها، از برندهای نامدار و معروف کشور هستند. حتی چند برند خارجی در کشورهای ترکیه ، عراق و امارات هم جزو مشتریان ما هستند که کار طراحی لوگوی خودشان را به موسسه روژان سفارش داده اند، شما هم اگر می خواهید برای کسب و کار خودتان هویت بصری مشخصی طراحی نمایید می توانید با خیال راحت به کارشناسان و طراحان موسسه هنری و رسانه ای روژان، سفارش طراحی لوگو و هویت بصری اختصاصی خودتان را بدهید و به کسب و کار خودتان هویت ببخشید. برای آشنایی بیشتر شما با انواع طراحی لوگو در ادامه توضیحات کاملی را در رابطه با انواع لوگو و هویت بصری ارایه خواهیم کرد.

حائری
شمس
برجلو
ایران بیوتی

لوگوی نوشتاری و هویت بصری بر پایه فونت

در این نوع طراحی با توجه به شخصیت برند و همچنین سلیقه مدیران آن مجموعه، لوگوی اختصاصی بر پایه نوشتار و فونت های جذاب با استفاده از لوگو تایپ، طراحی می شود. در این نمونه ها حداقل دو یا سه اتود متمایز تحویل مشتری داده می شود تا با توجه به سلیقه خود بتواند انتخاب بهتری داشته باشد و تغییرات احتمالی را در آنها در نظر بگیرد و سپس با الهام گرفتن از نظرات مشتری، طراحان موسسه هنری و رسانه ای روژان آن را اصلاح کرده و در نهایت یک لوگوی منحصر به فرد آماده شود.
بیشتر بخوانید:
قبل از سفارش طراحی سایت حتما این مقاله را بخوانید
در این مدل کاری فایل اصلی در تمامی فرمت های قابل استفاده در فضاهای مختلف از قبیل طراحی سایت، طراحی های دیجیتال و کاغذی و …. تحویل مشتری می شود. فرمت هایی که معمولا بیشتر استقاده می شود معمولا در این فرمت ها خلاصه می شود: JPG / PNG / SVG/Ai/PDF/PSD معمولا در هیچ کدام از شرکت ها و موسسه های طراحی فایل و پروژه لایه باز تحویل مشتری نمی شود ولی ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان آمادگی داریم تا پس از تایید نهایی لوگوی طراحی شده در تمامی فرمت های ذکر شده تحویل مشتری نماییم تا در هر فضایی که مورد نیاز بود استفاده نماید.

لوگوی تصویری و هویت بصری انحصاری بر پایه طراحی

در این نوع طراحی لوگو ملاک عمل ایجاد یک نشانه تصویری است که هم دارای مفهوم شخصیت برند شما باشد و هم بتواند پاسخگوی سلیقه مدیران باشد. در این نمونه ها هم دقیقا مشابه لوگوهای نوشتاری، حداقل دو یا سه اتود متمایز تحویل مشتری داده می شود تا با توجه به سلیقه خود بتواند انتخاب بهتری داشته باشد و تغییرات احتمالی را در آنها در نظر بگیرد و سپس با الهام گرفتن از نظرات مشتری، طراحان موسسه روژان آن را اصلاح کرده و در نهایت یک لوگوی منحصر به فرد آماده شود. در این مدل کار نیز، فایل اصلی در تمامی فرمت های قابل استفاده در فضاهای مختلف از قبیل سایت، طراحی های دیجیتال و کاغذی و …. تحویل مشتری می شود. فرمت هایی که معمولا بیشتر استقاده می شود معمولا در این فرمت ها خلاصه می شود:
بیشتر بخوانید:
شایعات درون سازمانی را چگونه کنترل کنیم؟
JPG / PNG / SVG/Ai/PDF/PSD بااینکه معمولا در هیچ کدام از شرکت ها و موسسه های طراحی فایل و پروژه لایه باز تحویل مشتری نمی شود ولی ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان آمادگی داریم تا پس از تایید نهایی لوگوی طراحی شده در تمامی فرمت های ذکر شده تحویل مشتری نماییم تا در هر فضایی که مورد نیاز بود استفاده نماید.

سفارش طراحی لوگوی اختصاصی

شما می تواند برای داشتن یک هویت مستقل برای کسب و کار خودتان، همین حالا سفارش طراحی لوگوی خود را با تماس با کارشناسان موسسه هنری و رسانه ای روژان، به شماره همراه 09121089571 ثبت نمایید. ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما هستیم تا بتوانید در بازار رقابتی این روزها سریع تر به جایگاه واقعی خودتان دست پیدا کنید. ما به شما کمک می کنیم که خاص باشید و خاص بمانید و این تمایز هر روز برای شما تولید ثروت کند پس شما هم درست تصمیم بگیرید و برای ارتقای برند خودتان قدم های درست و اصولی بردارید تا همیشه در مسیر توسعه بمانید.
مشاوره رایگان

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی