تماس با ما

0912-1089571

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور

ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور

هیمن شریف زاده – شما در هر کاری که فعالیت می کنید تا زمانی که نتوانید خودتان و خدماتتان را به مشتریان هدف معرفی کنید بدون شک نمی توانید به موفقیت چشم گیر برسید. اما مهم تر از معرفی توانمندی هایتان، نحوه معرفی است. یکی از بهترین انواع پرزنت صحبت کردن مستقیم با مخاطب و مشتریانتان است. در واقع مصاحبه اولین، ساده ترین و گاهی وقتها موثرترین راه ارتباط با مخاطب است.

ویژگی های یک مصاحبه ویدیویی حرفه ای

در ضبط یک مصاحبه ویدیویی توجه به هدف گذاری از آن بسیار مهم است. یعنی باید در درجه اول بدانیم که با این مصاحبه می خواهیم به چه هدفی برسیم و مخاطبان ما چه کسانی هستند.

نگران نباشید بیش از 90 درصد مردم با این موضوع مشکل دارند اما با این حال هم در خیلی از مواقع می بینی که وقتی ویدیو نهایی تهیه می شود مصاحبه ای بدون تپق و مشکل آماده شده است. این کار در اقع نتیجه وجود یک کارگردان است. ما در موسسه هنری و رسانه ای روزان با در نظر گرفتن تمام شرایط و با هدف کمک به شما در زمان ضبط مصاحبه ها، تمام نکات را آموزش می دهیم و شما را برای یک گفت و گوی ویدیویی جذاب آماده می کنیم.

ساخت تیزر و ویدیوی مصاحبه محور2

نقش زبان بدن در مصاحبه ویدیویی

زبان بدن در هنگام مصاحبه ویدیویی از مهم ترین نکات است. طبیعی است که شما نتوانید در همان مرحله اول از زبان بدن تان به خوبی استفاده کنید اما با آموزش هایی که قبل از شروع ضبط مصاحبه توسط کارگردان و بازیگردان تیم تولید موسسه هنری و رسانه ای روژان دریافت می کنید به راحتی می توانید این نقطه قوت را در خودتان ایجاد نمایید. پس بدون هیچ استرسی و با تمرکز بر روی توانمندی های کاری خود و مجموعه تان و البته با آموزش هایی که توسط تیم حرفه ای موسسه روژان دریافت می کنید برای یک مصاحبه ویدیویی ایده آل که می تواند شما و برندتان را به مشتریان بشناساند آماده شوید. نگران نباشید چون ما کنار شماییم.

بیشتر بخوانید:
سئو در اینستاگرام چگونه است؟

مشاوره رایگان

استفاده از مجری مسلط برای معرفی توانایی های شما

با تمام شرایط و توضیحاتی که ارایه کردیم اگر باز هم نخواستید جلوی دوربین قرار بگیرید ما برایتان راه حل ویژه ای داریم. در موسسه هنری و رسانه ای روژان امکانات جذابی وجود دارد که شما می توانید با بهره مندی از آنها به بهترین شکل ممکن برندسازی را با قدرت ادامه دهید. یکی از این شرایط ویژه، استفاده از مجری و گوینده ای است که معرف خدمات و توانایی ها و ظرفیت های شماست.

مجری که کاملا مسلط به شرایط است مقابل دوربین قرار می گیرد و توانایی های شما را به صورت حرفه ای و با استفاده از لحنی مناسب متن پیشنهادی شما بازگو می کند. در واقع این ویژگی یکی از امکانات متمایز و ویژه ای است که مخاطبان و همراهان موسسه روژان از آن برخوردار شده و از آن به نفع کسب و کارشان استفاده می کنند.

سفارش تیزر حرفه ای مصاحبه و اجرای آن در سریع ترین زمان

موسسه هنری و رسانه ای روژان، تنها موسسه ایران است که به صورت 24 ساعته و شبانه روزی فعالیت می کند. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با شماره 09121089571 تماس بگیرید و سوالات خودتان را بپرسید تا مشاوره کامل و کافی را دریافت کرده و برای خلق یک اثر جذاب ویدیویی که می تواند آینده کاری مشا را متحول کند آماده شوید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی