ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

راه های افزایش فروش و درآمد با فیلم صنعتی و تبلیغاتی

راه های افزایش فروش و درآمد با فیلم صنعتی و تبلیغاتی

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

راه های افزایش فروش و درآمد با فیلم صنعتی و تبلیغاتی

هیمن شریف زاده – برای کسی که کارخانه و یا حتی کارگاه دارد و محصولی را تولید می کند مهم ترین بحث در فروش و افزایش درآمد این است که مشتریانش بدانند که او تولیدکننده است نه توزیع کنننده.

با این توضیح در همین ابتدا میخواهم بگویم که شما با فیلم صنعتی می توانید به بهترین شکل ممکن فرآیند تولید، مسیر و خط تولید و حتی صفر تا صد چرخه کارخانه و کارگاه خودتان را به نمایش بگذارید. در واقع فرق بین تولیدکننده بودن و نبودن شما را یک فیلم صنعتی برنامه ریزی شده به خوبی می تواند به نمایش درآورد.

فیلم صنعتی همان فیلم تبلیغاتی است؟

فیلم صنعتی هم می تواند کارکرد تبلیغاتی داشته باشد و وظیفه پرزنت و معرفی توانمندی های مجموعه را به عهده بگیرد و هم میتواند در نقش یک تیزر تبلیغاتی تمام عیار برای برندینگ و برندسازی ایفای نقش کند. در واقع فیلم صنعتی به مراتب از یک فیلم تبلیغاتی کامل تر و موثرتر است.

فیلم صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟

این سبک تولید فیلم، فقط می تواند برای مجموعه هایی مناسب باشد که نشان دادن حجم و وسعت کارخانه و یا فرآیند و خط تولید  برایشان مهم است و برای مجموعه هایی که محصول محور هستند و نشان دادن مسیر تولید کالا در انها از اهمیت زیادی برخوردار نیست نمی تواند کارکرد زیادی داشته باشد. نشان دادن سوله های تولید، فعالیت کارگران و مهندسان در خط تولید، استفاده از تصاویر هوایی ( هلی شات) و نورپردازی مناسب در کنار توجه به جزئیات خط تولید، مسیر ورود مواد اولیه به خط تولید و تبدیل شدن آن به محصول و فرآورده نهایی، همگی در فیلم صنعتی مورد توجه قرار می گیرد و این موارد به خودی خود می تواند نقش تبلیغاتی هم داشته باشد البته به شرطی که هدفمند و درست کارگردانی شده باشد.

فیلم صنعتی صنایع پتروشیمی و نفت و گاز

بهترین روش برای معرفی عظمت و بزرگی مجتمع های نفتی اسفاده از فیلم صنعتی است. این صنایع به دلیل حجم و وسعت بسیار زیاد، پیچیدگی خط تولید، تنوع زیاد محصولات، انبارهای عظیم دپوی مواد اولیه و همچنین محصولات نهایی، لوله کشی های سرسام آور و محیط کاملا صنعتی بهترین گزینه برای استفاده از فیلم های صنعتی یا همان مستندهای صنعتی هستند.

بیشتر بخوانید:
جادویی در فروش به نام دیجیتال مارکتینگ

در این صنایع نشان دادن چرخه تولید بسیار مهم است چون عموما از مواد اولیه خام محصولاتی تولید می شوند که نشان دادن تغییر و تحولات فرآیند تولید آنها برای هر بیننده ای جذاب و وسوسه کننده است. اگر به دنبال تولید یک فیلم صنعتی کارگردانی شده و تمام عیار هستید می توانید با کارشناسان ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با شماره 09121089571 به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین تعرفه بهترین فیلم صنعتی کسب و کار خودتان را تحویل بگیرید و از رقبایتا سبقت بگیرید.

فیلم صنعتی کارخانجات و خطوط تولید

نمایش دادن توانمندی ها و ظرفیت تولید، چیدمان و عملکرد خطوط تولید، رعایت استانداردهای مرتبط با فعالیت کارخانه، استفاده از دستگاه‌های مدرن و اتوماتیک در کارخانجات مختلف و همچنین بهره مندی از مهندسان و پرسنل متخصص در خطوط تولید یکی دیگر از کارکردهای انواع فیلم‌های صنعتی برای کارخانه ها و کارگاه هاست.

این فیلم ها می تواند برای گزارش عملکرد سالیانه در مجمع های عمومی کارخانجات و همچنین برای معرفی به مشتریان و شرکای تجاری مورد استفاده قرار گیرد در کنار اینکه این قبیل فیلم ها می توانند نقش بسزایی در برندسازی هم داشته باشند و زمینه عقد قراردادهای کلان را با سرمایه گذاران و تاجران و فعالان اقتصادی فراهم آورد. شما هم می توانید فرصت را از دست ندهید و همین الان با مشاوران باتجربه ما در موسسه روژان برای تهیه فیلم پرزنتیشن و معرفی کارخانه و کارگاه خود تماس بگیرید. 09121089571 شماره پاسخگوی شبانه روزی موسسه هنری و رسانه ای روژان است که می تواند بهترین پیشنهاد را برای شما ارایه نماید.

فیلم صنعتی شرکت‌‌ها، مؤسسه‌ها و سازمان‌‌های تولیدی، خدماتی و اقتصادی

منظور از شرکت‌ها، تمام مؤسسه‌ها و سازمان‌هایی است که ممکن است  جزو دسته بندی های مختلف از جمله گروه‌های صنعتی، شرکت‌های خدماتی و نمایندگان خدمات پس از فروش کالا و محصولات مختلف، مؤسسات مالی و اعتباری و بانک ها، شرکت‌های بیمه و یا وابستگان کاری و اداری آنها،‌ شرکت‌ها و لیزینگ های خودرویی داخلی و خارجی، تأمین‌کنندگان قطعات و لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، فروشگاه های توزیع کننده اقلام مصرفی صنایع مختلف و حتی تامین کنندگان سیستم‌های  عمومی مانند نظارتی و امنیتی و … باشند.
اغلب این افراد  با هدف معرفی برند، خدمات یا محصولات خود اقدام به تولید فیلم صنعتی که کارکرد تبلیغاتی هم داشته باشد می‌کنند. مخاطبان معمولا رغبتی به مطالعه کاتالوگ، بروشور یا تبلیغات متنی ندارند ولی برای دیدن فیلم جذاب صنعتی و تبلیغاتی ساعت ها وقت صرف می کنند و اگر فیلم تهیه شده بتواند نیازهای آنها را تامین کند به استفاده از آن محصولات و یا خدمات روی می آورند.

بیشتر بخوانید:
چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم؟

مدت زمان فیلم های صنعتی معمولا بین 5 الی 15 دقیقه هستند. اگر حرفه شما در این گروه ها بوده  و به دنبال افزایش فروش و درآمد هستید و قصد شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، سمینارهای مختلف، همایش ها و یا حتی معرفی محصول در پیج اینستاگرام خود را دارید حتماً از فیلم صنعتی که کارکرد تبلیغاتی داشته باشد استفاده کنید. این ابزار قدرت معرفی و نفوذ شما در بین مخاطبان را چند برابر می‌کند. نکته مهم دیگر این است که فیلم صنعتی و تبلیغاتی روشی است که همیشه همراه شما بوده و میتواند ابزار مناسبی برای پرزنت و معرفی باشد و در هر جای دنیا که باشید به راحتی می‌توانید از آن برای معرفی محصول، برند یا شرکت خودتان استفاده کنید.

گروه مشاوران و کارشناسان موسسه هنری و رسانه روژان می تواند شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کند تا از ابزار تصویر و خلاقیت های آن، به بهترین شکا ممکن بهره برده و به سودهای سرشار برسید. شماره 09121089571 را در گوشی خودتان ذخیره کنید تا بتوانید همیشه یک راهنمای خوب داشته باشید. ما در مسیر توسعه کسب و کار شما همواره در کنارتان خواهیم ماند تا به هدف تان برسید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی