تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

رازهای فروش بیشتر و درآمد شگفت انگیز

رازهای فروش بیشتر و درآمد شگفت انگیز

رازهای فروش بیشتر و درآمد شگفت انگیز

هیمن شریف زاده – اگر بخواهیم با خودمان صادقان باشیم اولین عامل در ایجاد هر کسب و کاری رسیدن به درآمد بیشتر و سودهای زیاد است. در واقع ما تمام تلاشمان را در کار انجام می دهیم که درآمد و فروش بیشتری نصیبمان شود و برای آن هم از هر روشی استفاده می کنیم.

چرا همه به فروش بیشتر نمی رسند؟

همه ی افراد در هر شرایطی به دنبال تبلیغ کردن خود و کسب و کارشان هستند تا بلکه بتوانند فروش بیشتری داشته باشند اما با این حال بسیاری از افراد به نتیجه نمی رسند چون یا نمیدانند از چه راهی به فروش بیشتر می رسند و یا راه را در نیمه های مسیر رها می کنند و هیچ گاه به فروش و درآمد مدنظرشان دست پیدا نمی کنند.

پس در درجه اول باید بدانید چه می خواهید و از چه مسیری به موفقیت در فروش می رسید و در درجه دوم باید ثابت قدم باشید و اهدافتان را نیمه کاره رها نکنید. ما در اینجا به شما می گوییم چگونه می توانید به این اهداف دست پیدا کنید؟ اگر به مشاوره بیشتر نیاز دارید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09121089571 تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان در تمامی روزهای سال با شما همراه هستند تا به هدف تان دست پیدا کنید.

کسب و کارتان را درست و دقیق بشناسید

 

اولین قدم در موفقیت در بازار کار و فروش حداکثری شناخت کامل و کافی از کار و حرفه ای است که می خواهید انجام دهید شما هر چه بیشتر و کامل تر کارتان را بشناسید می توانید رقبایتان را هم بهتر آنالیز کنید به علاوه وقتی کامل و درست خودتان و استعدادهای کارتان را شناسایی کنید بدون شک مسیر را برای خودتان بهتر می چینید و می توانید از آن بهره برداری بیشتری داشته باشید. پس قدم اول این است که خودتان و رقبایتان را به خوبی بشناسید و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تان گاهم های اساسی بردارید.

بیشتر بخوانید:
چگونه از حضور در نمایشگاه به سود سرشار برسم؟

مشاوره رایگان

 

خودتان را درست به مشتری معرفی کنید

 

هر اندازه که شما و کسب و کارتان برای مشتری توجیه پذیر باشد و همکاری با شما، سودهای زیادی برای او به همراه داشته باشد تا زمانی که نتوانید او را از خدمات و محصولات تان مطلع کنید، به نتیجه نمی رسید. تصور کنید می خواهید یک گوشی موبایل بخرید و در همسایگی شما یک انبار بزرگ گوشی همراه وجود دارد که شما از آن بی خبر هستید.

تا زمانی که از وجود این انبار و محصولات آن با خبر نشوید سراغ آن نخواهید رفت و مسیر طولانی را طی می کنید تا به فروشگاهی برسید که گوشی موبایل مدنظرتان را خریداری کنید. در حالی که در همسایگی شما یک انبار گوشی وجود دارد و خرید از آن برای شما هم مقرون به صرفه است و هم زمان کمتری را از شما خواهد گرفت. مشتریان شما هم همین شرایط را دارند و تا زمانی که ندانند که شما چه خدماتی را برای آنها میتوانید فراهم کنید سراغ شما و کسب و کارتان نخواهند آمد.

بهترین روش را برای معرفی خودتان به مشتریان انتخاب کنید

امروزه راه های زیادی در معرفی خدمات وجود دارد که بسیاری از آنها هزینه بر و گران قیمت هستند. اما شما می توانید به بهترین شکا ممکن و با کمترین هزینه توانایی و ظرفیت های خودتان را به مشتریانتان بشناسانید و برای همیشه به درآمد پایدار برسید.

وب سایت فروشگاها ، کارخانه پولسازی شبانه روزی شما

خیلی ها فکر میکنند که تنها راه معرفی تبلیغات پر هزینه است اما میدانید شما با کمترین هزینه می تانید در دنیای بزرگ اینترنت یک فروشگاه 24 ساعته داشته باشید و حتی زمانی که در خانه در حال استراحت هستید فروش داشته باشید و درآمد کسب کنید؟ طراحی سایت فروشگاهی می تواند یکی از جدیدترین روش ها برای افزایش فروش شما باشد.

بیشتر بخوانید:
به برند خودتان هویت ببخشید

سایت شما می تواند با قیمت بسیار کم طراحی شود و تمام محصولات شما را به مشتریان تان عرضه کند. ما در موسسه روژان به شما کمک می کنیم تا با حداقل قیمت یک سایت کاملا حرفه ای داشته باشید و در کنار آن با تولید محتوای درست و منحصر به فرد در مدت کوتاهی به رتبه یک گوگل تبدیل شوید. در این شرایط سایت شما که در موسسه روژان با جدیدترین متدهای روز طراحی شده و سئو سایت شما هم که بر پایه جدیدترین الگوریتم های گوگل انجام شده است می تواند به بنگاه پول سازی شما تبدیل شود.

اگر اطلاعات بیشتری از طراحی سایت  و سئو سایت در کمترین زمان و با پایین ترین تعرفه می خواهید همین الان با شماره 09121089571 تماس بگیرید تا مشاوران آگاه و با تجربه ما در تمام ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما باشند و شما را به هدف تان نزدیک تر کنند.

نیاز مشتریان را بشناسید

مشتری باید نیازش را در شما ببیند و مطمئن باشد که شما می توانید به او در مسیر تامین خواسته هایش کمک کنید. شما باید به خوبی بتوانید نیازهای مخاطبانتان را تامین کنید تا به موفقیت برسید. مشتریان واقعی زمانی شما را انتخاب می کنند که محصولات و خدمات شما در راستای پاسخ به نیازهایشان باشد در غیر اینصورت و در شرایطی که روز به روز درآمشان کم و کمتر می شود حاضر نخواهند بود برای شما و کارتان هزینه کنند.

شما باید بدانید برای رفع کدام یک از نیازهای مشتریان قدم برمی دارید و میخواهید به کدام یک از خواسته ها او جواب دهید. هر اندازه که بتوانید در این مسیر موفق باشید بدون شک راحت تر و کامل تر میتوانید آنها را جذب کنید و محصولات و خدماتتان را به آنها بفروشید و درآمد بیشتری کسب نمایید.

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها