تماس با ما

ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعات کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

تور مجازی یک رسانه کامل با ویژگی های منحصر به فرد

تور مجازی یک رسانه کامل با ویژگی های منحصر به فرد

تور مجازی یک رسانه کامل با ویژگی های منحصر به فرد

هیمن شریف زاده – اگر صاحب یک مجموعه یا یک کارخانه هستید و میخواهید بدون هزینه اضافی مهمان هایتان را به تور همه جانبه خودتان دعوت کنید می توانید به راحتی و با بالاترین کیفیت ممکن آنها را به تور مجازی مجموعه خودتان دعوت نمایید.

تور مجازی به روزترین ابزار برای معرفی فضای کار و یا محیط تفریحی شما به مخاطبان تان است که قابلیت هل و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی دارد که به صورت 360 درجه تمامی زوایا و قسمت های محل مورد نظرتان را به نمایش در می آورد.

تور مجازی چه کاربردی دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید به ما بگویید که هدف شما از تور مجازی چیست؟ این تور با قابلیت های زیادی که دارد می تواند نقش لیدر مجموعه شما را داشته باشد و در بسیاری از هزینه هایی که برای بازدید مشتریان تان باید متحمل شوید صرفه جویی می کند.مشتریان شما با نگاه کردن به تور مجازی شما با توانایی ها وابعاد مختلف توانمندی شما آشنا شده و با خیال راحت شما را برای خرد و یا هر قرارداد دیگری انتخاب می کنند. تور مجازی برای انواع کسب و کارها مناسب است به شرطی که مالک آن کسب و کار به نحو احسن و به جا از این فرصت استثنایی بهره ببرد.

تور مجازی برای چه جاهایی مناسب است؟

انبوه سازان مسکن، مراکز تفریحی، مراکز تجاری، فروشگاه های زنجیره ای، مشاورین املاک، گالری های هنری، کارخانه ها، کارگاه های صنعتی، آموزشگاه ها، سالن های زیبایی، کلینیک های درمانی، بیمارستان ها و …. همگی میتوانند برای معرفی محصولات و یا فضای مورد نظر خودشان از تور مجازی استفاده کرده و سودهای سرشاری به دست آورند.

بیشتر بخوانید:
عکاسی صنعتی از خط تولید و کارخانه با تجهیزات فوق پیشرفته

تور مجازی چه امکاناتی دارد؟

تمام ویژگی هایی که در محل مورد نظر وجود دارد می تواند با جزییات کامل در تور مجازی نشان داده شود. نقشه و جانمایی اجزای ساختمان، امکانات داخل فضا، سقف و کف به طور کامل، همه زوایا و کناره های فضا با استفاده از عکس 360 درجه، وسایل تزیینی و دکوری، ظرافت های معماری، دستگاه ها و وسایل موجود، راه پله و مسیرهای دسترسی داخلی و خارجی، نمای بیرونی و داخلی و به طور خلاصه هر چیزی که در محل مورد نظر وجود دارد در تور مجازی قابل نمایش است.

نمونه کار تور مجازی هوایار

برای دیدن نمونه کار تور مجازی شرکت هوایار میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

 

 

 

 

 

به علاوه در تور مجازی شما می توانید از ابزارهای گرافیکی، آلبوم تصاویر، ویدیو و … برای معرفی کامل تر آن محیط استفاده کنید. همچنین می توانید بر روی کل یا بخشی از تور مجازی محل مورد نظرتان موسیقی بیکلام یا توضیحات گوینده به صورت نریشن بارگذاری نمایید که در هر نقطه توضیحات لازم را به بیننده منتقل نماید.

چگونه تور مجازی بسازیم؟

ساخت تور مجازی به ابزارهای خاصی نیاز دارد. البته ممکن است افرادی با امکانات محدود و به وسیله موبایل شخصی هم تصمیم به گرفتن تور مجازی نمایند اما بسیاری از قابلیت های یک تور حرفه ای را نمی توانید با دوربین های غیر حرفه ای و یا گوشی موبایل در تور مجازی بارگذاری نمایید. تور مجازی با دوربین های خاص که قابلیت گرفتن ویدیو و عکس های 360 درجه با کیفیت بالا دارند قابل انجام است. اینگونه دوربین ها عکس هایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که محیط را با دقیق ترین جزییات شبیه سازی می کند و جلوه ای کاملا سه بعدی را در اختیار بیننده قرار می دهد. همچنین این عکس ها و ویدیوها در نرم افزارهای خاصی در قالب یک پروژه حرفه ای قرار می گیرند و پس از ویرایش تخصصی در اختیار کاربر قرار می گیرند و قابلیت بارگذاری بر روی سایت اینترنتی وی را پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید:
چگونه با عکاسی حرفه ای از محصولات به فروش بالاتر برسیم؟

برای سخت تور مجازی کاملا حر فه ای می توانید با کارشناسان موسسه هنری و رسانه ای روژان در هر ساعت شبانه روز تماس حاصل فرمایید. شما با تماس با شماره 09121089571 می توانید تمامی سوالات و ابهامات خود را در زمینه تور مجازی و چکونگی انجام و قابلیت ها و امکانات آن بپرسید و پس از روشن شدن کامل موضوع از آنها بخواهید تا مشاوره های لازم را به شما ارایه نمایند. ما برای رفاه حال شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته( تعطیل و غیر تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه های مختلف از جمله ساخت تور مجازی هستیم و تاکنون برای مجموعه های نام آشنایی در سراسر کشور این پروژه را انجام داده ایم.

 

نویسنده: هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها