ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

بهترین شرکت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در ایران

بهترین شرکت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در ایران

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

بهترین شرکت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در ایران

هیمن شریف زاده – شاید این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که واقعا کدام شرکت میتواند بهترین کار را در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ارائه دهد؟ یا شما به عنوان کارفرما به کدام شرکت می توانید اعتماد کنید تا بهترین نتایج را از تبلیغات تان کسب کنید؟ ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان برای کسب و کار شما ایده های انحصاری و اختصاصی داریم و بهترین عکس ها را با توجه به محصولات و بازار هدف شما تهیه خواهیم کرد پس نگران نباشید و با ما با خیال راحت به عکس های حرفه ای تبلیغاتی و صنعتی با کیفیت فکر کنید.

عکس صنعتی را چگونه باید گرفت؟

عکس صنعتی باید تمام ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار شما را در بر داشته باشد. مثلا باید جزییات کیفی محصول و ابعاد استاندارد آن را به بهترین شکل ممکن به مشتری نشان دهد. این کار تنها از عهده بهترین شرکت های عکاسی تبلیغاتی و صنعتی بر می آید چون آنها می دانند مخاطب شما به دنبال چه محصولی است و در بین محصولات رایج در بازار چه ویژگی هایی را دنبال می کند؟ موسسه روژان یکی از با سابقه ترین مجموعه های کشور در زمینه عکاسی حرفه ای و صنعتی و تبلیغاتی است که تاکنون برای برندهای

مشاوره رایگان

 

مشهور کشور پروژه های فراوانی را به انجام رسانده است. شیرآلات قهرمان، لوازم خانگی اسنوا، لوازم خانگی ناسا الکتریک، شیرآلات آرتین، شرکت کارتن سازی آسان پک، مبلیران، مبلمان میسونی، لوازم خانگی جی سان، سیماران، سایپا، گروه صنعتی آرمیس، گروه صنعتی فراسرکاران و بسیاری از مراکز درمانی و زیبایی کشور جزو مشتریان وفادار ما در زمینه های مختلف تبلیغاتی از جمله عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هستند. شما هم می توانید به این گروه اضافه شوید و همین الان با شماره 09121089571 تماس بگیرید تا بهترین عکس های تبلیغاتی و صنعتی را از محصولاتتان دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:
دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

نقش عکس در برند سازی چیست؟

 

 

عکس اولین و بهترین راه معرفی محصول و کیفیتان به مشتری است. شما با یک عکس با کیفیت می توانید تمام توضیحات لازم در مورد محصولاتتان را به مخاطبانتان ارایه نمایید. وقتی مخاطب محصول شما را در بین انبوه محصولات انتخاب می کند و به مشتری شما تبدیل می شود کم کم نام برندتان را به خاطر می سپارد و همین هم باعث می شود در طول سال های سال جزو مشتریان وفادار شما باقی بماند. هر چه تعداد مشتریان وفادار شما بیشتر شود اعتبار مجموعه، محصول و برند شما افزایش پیدا می کند و همین موضوع به معنی افزایش اعتبار برند شماست. پس اهمیت عکس صنعتی با کیفیت و عکس تبلیغاتی خلاقانه را ساده نگیرید و بدانید اولین قدم در برندسازی شما، داشتن عکس های خوب از محصولاتتان است. برای دیدن نمونه عکس های صنعتی خوب اینجا کلیک کنید و یا با این شماره تماس بگیرید.

با عکس صنعتی و تبلیغاتی خوب، بازاریابی رایگان انجام دهید

فروش بیشتر و درآمد بالاتر هدف شما از کسب و کارتان است ولی تا نتوانید مشتریانتان را از وجود محصول با کیفیت خودتان مطلع کنید نمی توانید به فروش خوب برسید. هر عکس به منزله یک بیلبورد و تابلوی تبلیغاتی بزرگ برای شما محسوب می شود که می تواند تا مدتها در ذهن مخاطب باقی بماند. عکس خوب را همه افراد برای همدیگر ارسال می کنند و به این ترتیب در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه عکس با کیفیت شما در اختیار تعداد بسیار زیادی از مردم قرار می گیرد. به علاوه گوگا به عنوان موتور هوشمند جستجو در کل جهان، عکس شما را به کسانی که به دنبال محصولات شما در گوگل می کردند معرفی می کند و همین موضوع هم باعث می شود کسانی که تاکنون شما و محصولاتتان را نمی شناختند جزو مشتریانتانم قرار بگیرند و برای شما سودآوری داشته باشند. اگرمی خواهید کسب و کارتان را متحول کنید عکس تبلیغاتی و صنعتی را جدی بگیرید و اگر می خواهید عکس با کیفیت داشته باشید ما در موسسه روژان این امکان را برای شما فراهم می کنیم. با ما با شماره 09121089571 تماس بگیرید و از یک عکس تبلیغاتی و صنعتی با کیفیت سودهای شگفت انگیزی بدست آورید.

بیشتر بخوانید:
مثل پرنسس‌ها برای دخترتان جشن تولد بگیرید

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی