ایمیل

info@rozhanagency.com

ساعت کاری

24 ساعته(شبانه روزی)

انواع روش های عکاسی حرفه ای از محصول در موسسه روژان

انواع روش های عکاسی حرفه ای از محصول در موسسه روژان

در این مطلب میخوانید...

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

انواع روش های عکاسی حرفه ای از محصول در موسسه روژان

هیمن شریف زاده – همه فعالان اقتصادی می دانند که عکاسی از محصول یکی از روش‌های مهم برای نمایش کالا و جذب مشتری است. با توجه به اهمیت این روش، روز به روز روش‌های جدیدی برای عکاسی از محصولات ابداع می‌شود تا به بهترین نحو از محصولات برای جذب مشتری استفاده شود. ما در موسسه هنری و رسانه ای روژان با بهره گیری از جدیدترین روش ها و به روزترین تجهیزات، درکنار نیرورهای باتجربه و خلاق به شما کمک می کنیم تا فروش تان را چند برابر کرده و مشتریان بیشتری را جذب کنید.در این مقاله، به بررسی انواع روش‌های عکاسی از محصول که در پروژه های مختلف توسط عکاسان و ادیتورهای موسسه روژان انجام شده است ، خواهیم پرداخت.

عکاسی تجاری  در موسسه روژان چگونه انجام می شود؟

این نوع عکس ها طیف بسیار گسترده ای دارند. ما تاکنون بیش از 150 پروژه را برای برندهای معروف و معتبر در سراسر کشور انجام داده ایم. از جمله این برندها میتوان به صنایع خودروسازی پادرا، گروه خودرو سازی سایپا، گروه صنعتی هوایار، گروه صنعتی آرمیس، توتار لنت، امکو، ایساکو، مبلیران، شیرآلات قهرمان، شیرآلات آرتین، آسان پک، لوازم خانگی اسنوا، لوازم خانگی دلمونتی، آژانس هواپیمایی ستاره مهاجر، آژانس هواپیمایی نیک سیف ، صنایع روشنایی مه سازان و …. اشاره کرد.

عکاسی تجاری یکی از شاخه‌های مهم عکاسی است که در آن عکاسان به منظور تبلیغ محصولات، کالاها و خدمات مختلف، عکس‌هایی با کیفیت و جذابیت بالا تهیه می‌کنند. تصاویر تجاری باید به گونه‌ای طراحی شوند که مخاطبان را به خرید محصول و خدمات ترغیب کنند.  این نوع عکاسی حرفه ای از توانایی‌های تجاری، ابتکاری و خلاقیت عکاسان برای ایجاد تصاویری جذاب برای محصولات استفاده می‌کند. برای این منظور، عکاسان باید با درک دقیق از نیازهای مشتری، طرح‌هایی را ایجاد کرده و در چارچوبی حرفه‌ای و با کیفیت بالا، تصاویری جذاب ایجاد کنند. عکاسان باتجربه موسسه هنری و رسانه ای روژان با آگاهی از اهمیت این موضوع، آماده اند تا در خلق عکس های تجاری با کیفیت شگفت انگیز شما را همراهی کنند. پس با خیال راحت انتخاب کنید و موفقیت خودتان را به تاخیر نیندازید. تمام موارد ذکر شده در عکاسی های تجاری موسسه روژان با دقت بسیار بالا رعایت شده و خروجی نهایی هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ جذابیت فوق العاده خواهد بود.

عکاسی پس‌زمینه سفید در موسسه روژان با استانداردهای سایت های خارجی انجام می شود

تجربه در عکاسی حرف اول را می زند. عکاسی با زمینه سفید و دوربری حرفه ای از زاویه ای ایده آل، تخصص ما عکاسان موسسه روژان است. این نوع عکاسی به یکی از رایج‌ترین روش‌های عکاسی در بسیاری از شرایط مختلف تبدیل شده است. در این روش، پس‌زمینه عکس با یک سفیدی مطلق پوشیده می‌شود که به عکس‌ها یک حالت خالص و بی‌نقص می‌بخشد. این روش در فروشگاه‌های آنلاین، تبلیغات، عکاسی محصولات، عکاسی پرتره و عکاسی مد استفاده می‌شود. همچنین، در این روش امکان استفاده از افکت‌های مختلف مانند نورپردازی و کنتراست بالا نیز وجود دارد که باعث ایجاد یک عکس بی‌نظیر و با کیفیت متفاوت می‌شود. اگر به دنبال مجموعه عکس هایی برای سایت، فروشگاه آنلاین و یا اینستاگرام تان هستید و می خواهید محصولات خودتان را به مشتریان هدف به بهترین شکل ممکن معرفی کنید همین حالا با شماره 09121089571 که به صورت شبانه روزی و در همه ایام سال حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شماست تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره، سفارش خودتان را هم ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید:
رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

 عکاسی با پس‌زمینه سفید و سایه‌گذاری، هم خلاقانه هم بی نقص

گفتیم که امروزه عکاسی با پس‌زمینه سفید و سایه‌گذاری به عنوان یکی از روش‌های پرکاربرد در عکاسی شناخته شده است. در این روش، پس‌زمینه سفید و یک منبع نور مستقیم بر روی شیء قرار می‌گیرد تا سایه‌های نرم و زیبایی روی شیء ایجاد شود. این روش برای عکاسی محصولات، غذا، مدلینگ، تبلیغات و … استفاده می‌شود. برای ایجاد این نوع عکس‌ها، لازم است که دقت بالایی در سایه‌گذاری و تنظیم نور وجود داشته باشد تا عکس‌هایی با کیفیت و زیبا تولید شوند. همچنین زاویه دید عکاس و انتخاب زاویه مناسب برای سوژه، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عکاسان و طراحان صحنه در موسسه روژان ضمن اشراف کامل به این موضوع، در خلق و ایجاد عکس های جذاب و شگفت انگیز به شما کمک می کنند. ما در کنار شما برای قهرمان شدن و قهرمان ماندن برندتان تا آخرین قدم خواهیم ایستاد.

عکاسی با پس‌زمینه متنوع

عکاسی با پس‌زمینه متنوع، یکی از مهمترین عوامل برای ایجاد تصاویر جذاب و زیبا است. پس‌زمینه های متنوع می‌تواند تصویر را بیشتر به چشم بیاورد و اجازه دهد تا نگاه بیننده را به خود جذب کند. از پس‌زمینه های ساده تا پر رنگ و پر فراز و نشیب، پس‌زمینه های متنوع می‌توانند داستان تصویر را زنده کنند و به تصویر عمق بیشتری بدهند. در عکاسی صنعتی، استفاده از پس‌زمینه های مناسب می‌تواند به افزایش فروش کمک کند و در عکاسی هنری نیز می‌تواند به افزایش جذابیت تصویر کمک کند.
در این روش، محصول در برابر پس‌زمینه‌های متنوعی قرار می‌گیرد. این روش برای محصولاتی که به می خواهیم خاص بودن آنها را نشان دهیم بسیار مناسب است، مثلاً غذاهای خاص و سفارشی .

بیشتر بخوانید:
طراحی سایت فروشگاهی، اولین قدم برای افزایش فروش

 عکاسی رئال با پس‌زمینه محیطی ، هم ارزان، هم شگفت انگیز

ما در موسسه روژان به این روش عکاسی میگوییم: یک تیر و هزار نشان، چون هم خلاقیت را به اوج می رساند و هم بسیار ارزان تر و کم دردسرتر از سایر روش هاست.
عکاسی با پس‌زمینه محیطی، یعنی استفاده از محیط یا پس‌زمینه موجود در محل عکس‌برداری به عنوان پس‌زمینه تصویر. این روش می‌تواند به عنوان یک راهکار ساده و ارزان برای ساختن تصاویر زیبا و جذاب در عکاسی محسوب شود. با استفاده از پس‌زمینه محیطی، می‌توانید تصاویری با شخصیت و قابل توجه بسازید که باعث جذب توجه بینندگان شود. این روش در عکاسی خانوادگی، عروسی، مد، طبیعت، معماری و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در عکاسی با پس‌زمینه محیطی، با توجه به نوع محیط و نور موجود در محل، می‌توانید از تکنیک‌های مختلفی مانند عمق میدان، نورپردازی، فوکوس و… استفاده کنید تا تصاویری با کیفیت و اثرگذار بسازید.در این روش، محصول در برابر پس‌زمینه‌هایی چون پارک، جاده و محیط‌های طبیعی قرار می‌گیرد. این روش برای محصولاتی که با محیط طبیعی و ماجراجویی همراه هستند، مثلاً کتاب‌های ماجراجویی و لوازم ورزشی بسیار مناسب است. برای داشتن عکس هایی متفاوت با استفاده از این روش، می توانید با شماره شبانه روزی 09121089571 تماس بگیرید.

 عکاسی مدلینگ از محصولات

عکاسی با مدل یکی از موضوعات محبوب در دنیای عکاسی است. در این نوع عکاسی، عکاس با یک یا چند مدل زنده و یا مانکن کار می‌کند تا عکس‌هایی جذاب و زیبا را به وجود آورد. این نوع عکاسی اغلب در صنعت مد و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع عکاسی، طراحی روز، لباس و آرایش نیز بسیار مهم هستند و باید با دقت و دانش فنی زیادی انجام شوند تا عکس‌هایی با کیفیت بالا به دست آید. همچنین هماهنگی مدل و عکاس و ارتباط قوی در کار بین این دو کیفیت کار را چندبرابر می کند.

این روش برای محصولاتی که به صورت شخصی و دارای سبک خاصی هستند، مثلاً لباس‌های زنانه و مردانه بسیار مناسب است.

نتیجه گیری:

انواع مختلفی از روش های عکاسی وجود دارد که می توان از آنها برای معرفی کالا و خدمات استفاده کرد و عکاسان، ادیتورها و طراحان صحنه با تجربه در موسسه روژان با توجه به نیاز شما از آنها استفاده می کنند پس با خیال راحت با شماره 09121089571 تماس بگیرید و درخواست خودتان را برای ما بازگو کنید و از خلق عکس هایی شگفت انگیز لذت ببرید.

پاسخگوی شبانه روزی ( حتی روز های تعطیل )

نویسنده


هیمن شریف زاده

مقالات ما


برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟
  • ۳۰
  • بهمن
  • برای فروش بیشتر چه نوع تبلیغاتی لازم است؟

    هیمن شریف زاده - این روزها ترفندهای زیادی برای تبلیغات وجود دارد که همه ی آنها یک هدف را دنبال می کنند و ...

    دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان
  • ۴
  • اسفند
  • دیجیتال مارکتینگ، بیلبوردی در معرض دید همگان

    هیمن شریف زاده مدیرعامل موسسه هنری، رسانه ای و تبلیغاتی روژان  از فعالان رسانه ای کشور اعتقاد دارد دیجیتال مارکتینگ بارزترین وجه تمایز ...

    سئو در اینستاگرام چگونه است؟
  • ۴
  • اسفند
  • سئو در اینستاگرام چگونه است؟

    شاید تا کنون سئو را فقط برای سایت ها و دنیای اینترنت شنیده باشید اما واقعیت این است که در دنیای اینستاگرام هم ...

    رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟
  • ۹
  • اسفند
  • رازهای موفقیت در اینستاگرام چیست؟

    هیمن شریف زاده - تا حالا چند بار برایتان پیش آمده است که در حین کارهای مختلف همزمان مشغول لایک کردن و کامنت ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    09121089571

    ادرس

    تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح، روبروی پمپ بنزین، کوچه بخشی موقر، نبش کوچه قابوسنامه، پلاک 6/1، واحد 1

    پست الکترونیک

    info@rozhanagency.com

    برچسب ها


    دسته بندی